مسابقه برای جلوگیری از Covid-19 'کابوس' در Rohingya اردوگاه به عنوان اولین مورد شناسایی

صادر شده در: 15/05/2020 - 12:11Modified: 15/05/2020 - 12:11 اضطراری تیم های شتافت جمعه برای جلوگیری از coron

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

اضطراری تیم های شتافت جمعه برای جلوگیری از coronavirus "کابوس" در بزرگترین پناهندگان حل و فصل پس از تایید موارد در یک شهر گسترده از حاجت مسکن نزدیک به یک میلیون Rohingya.

تبلیغات

وجود دارد که مدت طولانی است که هشدارهای ویروس می تواند مسابقه مانند آتش سوزی از طریق تنگ, گاهی اوقات فاضلاب خیس کوچه های این شبکه از 34 اردوگاه در جنوب شرقی بنگلادش.

بسیاری از پناهندگان وجود داشته اند پس از حدود 750,000 از اقلیت مسلمان فرار 2017 حمله نظامی در کشور همسایه میانمار که دولت خود را چهره به اتهام کشتار جمعی در سازمان ملل متحد و دادگاه عالی.

بهداشت محلی هماهنگ کننده ابو Toha Bhuiyan در ابتدا گفت: در روز پنج شنبه دو پناهندگان حال آزمایش مثبت است.

اما سازمان بهداشت جهانی (WHO) بعد گفت: یک مورد بود Rohingya مرد و یک مرد محلی که زندگی در این نزدیکی هست.

Mahbubur رحمان رئیس بهداشت و درمان رسمی در محلی کخس بازار منطقه گفت: اخبار عفونت کرده بود موجب "وحشت" در اردوگاه.

35 سال Rohingya که زندگی در Kutupalong -- بزرگترین اردوگاه -- همچنین موجب تعقیب جنایتکاران در یک نقطه و بعد از او فرار کرد قبل از اینکه پلیس او را در حدود چهار ساعت بعد.

"ما نگران هستند. او می تواند به گسترش این بیماری در اردوگاه" رهبر جامعه Abdur رحیم گفته است.

رحیم مرد گفت: اعتقاد بر این است آلوده شده اند در یک بیمارستان در یک شهر در این نزدیکی هست که در آن او را مجروح برادر برای درمان.

که سخنگوی Catalin Bercaru به خبرگزاری فرانسه گفت که "سریع تحقیقات تیم" در حال مستقر شدند.

رحمان گفت: تمام بلوک در یک اردوگاه مسکن حدود 5000 نفر شد خاموش و این که تمام مخاطبین از مردان بودند که ترسیم و خواهد بود را به انزوا مراکز.

"ما قفل شده پایین بلوک محرومیت هر کسی از ورود و یا خروج از خانه های خود را," او گفت:.

رحمان سلامت گفت: "آنها را تا سطح شیب دار coronavirus تست به "حداقل" 100 در هر روز از پنج تا 10 در حال حاضر.

Bercaru گفت که از ماه فوریه کل بخش بهداشت و درمان بوده است "کار دور ساعت" برای افزایش ظرفیت برای تست انزوا و درمان و همچنین برای آموزش کارگران بهداشت و بحث به جوامع است.

آژانس پناهندگان سازمان ملل گفت که 12 شديد عفونت تنفسی درمان مراکز بودند که تاسیس محلی و که تا به 1,900 تخت های مراقبت ويژه پنج قرنطینه مراکز و 20 انزوا امکانات برنامه ریزی شده بود.

انسانی گروه نیز کمک به بازدیدکننده داشته است توسط کارکنان بهداشتی به مردم در داخل اردوگاه به علاوه صفحه اصلی تحویل مواد غذایی و سوخت.

"ما از اضافی بین المللی همبستگی و حمایت برای اطمینان از یک پاسخ مناسب برای این به خصوص جمعیت آسیب پذیر" یک کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل در بیانیه ای گفت:.

'هزاران نفر ممکن است به مرگ'

در اوایل ماه مارس مقامات شده کخس بازار-صفحه اصلی به 3.4 میلیون نفر از جمله پناهندگان -- پس از یک تعداد COVID-19 موارد است.

بنگلادش ترافیک محدود در داخل و خارج از اردوگاه ها و کمک های سازمان به بریده بریده نیروی انسانی 80 درصد است.

این کشور از 168 میلیون نفر تحت مستند و دیده بود یک افزایش سریع در coronavirus موارد در روزهای اخیر تقریبا با 19,000 و 300 کشته و پنج شنبه.

ارشد ما رسمی سام براون بک که دارای بازدید پناهندگان گفت: آن را اجتناب ناپذیر بود این ویروس را رسیدن به "فوق العاده شلوغ" اردوگاه و گسترش "بسیار سریع".

دانیل سالیوان از پناهندگان بین المللی آن را به نام "تحقق سناریو کابوس".

شمیم جهان در نجات کودکان وجود دارد گفت: "بسیار واقعی چشم انداز است که هزاران نفر از مردم ممکن است به مرگ" با "بدون تخت های مراقبت ويژه" در اردوگاه.

بدون اینترنت بسیاری از شایعات

بنگلادش نیز انتقاد شده است برای برش اینترنت در اردوگاه ها که دارای دسترسی محدود به اطلاعات قابل اعتماد و گسترش شایعات نادرست.

"من شده اند در تماس با دولت بنگلادش به اینترنت دسترسی داشته باشید. آن را فقط به نظر من مضحک است که آنها نه" براون بک به خبرنگاران در واشنگتن است.

با کمی چشم انداز قادر به بازگشت به میانمار-که در آن ارتش و نیروهای باقی بماند در ایالت راخین -- بسیاری از پناهندگان که در اوج ناامیدی تلاش برای فرار در زهوار در رفته و عروق است.

در ماه گذشته حدود 60 فوت در یک قایق سرگردان در دریا برای دو ماه پس از ممانعت از ورود مالزی و تایلند به دلیل coronavirus محدودیت بازماندگان گفت.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب