فرانسه دارای نفس خود در آستانه Covid-19 مستند بلند کردن اجسام

فرانسه آغاز می شود برای بلند کردن آن هشت هفته Covid-19 مستند دولت است پله تا تلاش ها برای 'حفاظت از آزمون و م

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

فرانسه آغاز می شود برای بلند کردن آن هشت هفته Covid-19 مستند دولت است پله تا تلاش ها برای 'حفاظت از آزمون و منزوی'. اما بسیاری هنوز هم ترس از موج دوم.

تبلیغات

زمانی که رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی اعلام کرد در اواسط ماه مارس که این کشور آغاز خواهد شد لغو آن Covid-19 مستند اقدامات در مارس 11, او به طور موثر به دولت مهلت. به منظور برای حتی یک بخشی از بازگشایی نه به تحریک یک فاجعه موج دوم این بیماری همه گیر در این کشور بهداشت عمومی ظرفیت نیاز به به طور چشمگیری گسترش یافته و سریع است.

"شروع در مارس 11, ما باید یک سیستم جدید به این مرحله را با موفقیت" پاکسازی گفت: در آوریل 13 قبل از ضبط تلویزیون مخاطبان است. او وعده داده است که هر فرانسوی ساکن خواهد دسترسی به "ماسک برای عموم مردم" (اگر نه FFP2 یا فولاد ماسک) که هر کسی ارائه Covid-19 علائم خواهد بود قادر به گرفتن تست شده و 10,000 جدید در داخل کشور تولید هواکش خواهد بود عرضه شده به بیمارستان ها به طور چشمگیری سطح شیب دار بالا مراقبت های ویژه ظرفیت.

نخست وزیر Édouard Philippe است خلاصه تا استراتژی دولت موجز: "محافظت از آزمون منزوی".

در آستانه جزئی مستند بلند کردن اجسام بسیاری نگران هستند که دولت فرانسه انجام داده است و نه به اندازه کافی برای آماده سازی این کشور برای امن بازگشایی.

700,000 آزمون در هر هفته ؟

کلید قضیه از برنامه های دولت برای این مرحله جدید گسترده است تست. مقامات فرانسوی مواجه شده اند انتقاد شدید برای سقوط کوتاه در آزمایش در مراحل اولیه این بیماری حتی در حالی که سازمان بهداشت جهانی در این کشور خواست به "تست".

روز پنج شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی تایید دولت در مارس 11, برنامه های وزیر بهداشت Olivier Véran گفت: فرانسه در حال حاضر "آماده برای تست انبوه" با اشاره به یک نقشه که نشان داد تست ظرفیت 100 درصد در سراسر کشور.

یک سخنگو از وزارت بهداشت و درمان گفت: فرانسه 24 که این کشور از اواخر انجام شده است بین 200,000 و 270,000 Covid-19 آزمون در هر هفته است که این کشور به دنبال یک "بسیج تمام آزمایشگاه و تست سایت برای رسیدن به ظرفیت 700,000 آزمون" هر هفته یک شماره اول برانگيخته توسط مقامات دولتی در اواخر ماه آوریل است.

Covid-19 همه گیر در فرانسه: عدم ماسک و آزمایشات نشان داد کمبود شدید از آماده سازی

سخنگوی تایید کرد که دولت معتقد است که می تواند تقریبا سه برابر ظرفیت فعلی برای دیدار با 700,000 هدف به عنوان اوایل این هفته آینده با دامپزشکان پلیس و درایو-از طریق ایستگاه های مکمل تلاش های خصوصی و عمومی آزمایشگاه ها و بیمارستان ها. برخی از کارشناسان بهداشت هر چند تردید دارند.

"در مورد این مسئله از آزمون ها همه دروغ است" دکتر فیلیپ Froguel از لیل دانشگاه بیمارستان مرکز گفت: فرانسه 3. وی هدف دولت "غیر ممکن است".

علاوه بر این اپیدیولوژی نگران هستند که حتی 100,000 آزمون در روز است که بیش از حد چند.

"در حالت ایده آل, شما نیاز بسیار بیشتر دلیل این که شما نیاز به ردیابی این ویروس می گوید:" کاترین هیل رئیس سابق آمار زیستی و اپیدمیولوژی در گوستاو Roussy سرطان موسسه. "در حالت ایده آل, شما نیاز به تست همه است."

به خود می رسند 700,000 شکل دولت کار می کرد به عقب از یک پیش بینی از 1000 به 3000 جدید Covid-19 عفونت در هر روز. برای هر تست مثبت آن تخمین زده می شود که 25 فرد تماس خواهد نیاز به آزمایش می شود. این را به مقدار حداکثر 525,000 آزمون هر هفته که دولت گرد 700,000.

چنین رویکردی کافی برای جلوگیری از گسترش این ویروس هیل می گوید فرانسه 24.

"اگر ما تنها پیدا کردن افراد با علائم و آن طول می کشد یک یا دو روز به آنها را پیدا کنید و پس از آن ما به دنبال تماس های خود را و آن را طول می کشد یک یا دو روز دیگر برای پیدا کردن آنها بیشترین آلودگی را در حال حاضر صورت گرفته است," او می گوید. تپه اشاره می کند که کسانی که مبتلا به Covid-19 می تواند مسری پنج روز قبل و پس از نشان دادن علائم – نه به ذکر است که برخی از نشان می دهد هرگز علائم در همه.

"من هستم و نه نگران, در واقع," او می گوید.

تپه اشاره می کند که کشورهایی که تا به حال بسیاری از موفقیت در مهار این ویروس (از جمله کره جنوبی و نیوزلند و استرالیا) انجام داده اند گسترده آزمایش حتی در میان کسانی که نشان می دهد هیچ نشانه ای ندارند.

"حق شاخص در واقع این است: برای هر 100 تست چگونه بسیاری از آنها مثبت ؟ زیرا نشان می دهد که چگونه گسترده خالص شما بیفکنید.

در تایوان که در آن آغاز تست اولیه و به عرض کمتر از 1 درصد تست شده مثبت و تنها شش نفر فوت کرده اند و از جمعیت نزدیک به 24 میلیون نفر است. در فرانسه که در آن تست شده است و اساسا محدود به آن معنی داری نشان داد علائم به مراتب بزرگتر به اشتراک گذاری مثبت بوده است و بیش از 26,000 فوت کرده اند.

این ارقام از Santé Publique فرانسه را نشان می دهد درصد از تست مثبت کاهش پیوسته از اواخر مارس به عنوان به طور کلی تعداد آزمون ramped تا و تعداد زیادی از عفونت ها کاهش یافته است در طول مستند. آخرین آمار و ارقام موجود از این سازمان نشان می دهد تعداد کل مثبت تست های آزمایشگاهی در حدود 5 درصد است. معلوم نیست هر چند که آیا این روند را نگه دارید و پس از این مستند برداشته شده است.

ماسک مورد نیاز در حمل و نقل عمومی 'بهتر' در جای دیگر

دولت های اخیر ارتباطات در اطراف پوشیدن ماسک "شده اند بسیار روشن" می گوید: تپه. در این موضوع هم پاکسازی دولت در حال حاضر با آن مواجه انتقادهای تند. مقامات بهداشت در ابتدا توصیه می شود که با پوشیدن یک ماسک لازم نیست اگر شما سالم بودند و این ماسک باید محفوظ است برای کسانی که نیاز به آنها بیشتر: مراقبت های بهداشتی و دیگر کارگران ضروری.

در بررسیهای مختلف از جمله سایت های خبری Médiapart را پس از نشان داده شده است که جایگاه دولت رانده شد در درجه اول با کمبود ماسک و مقامات در تقلا بودند تا این کمبود حتی به عنوان آنها به مردم اطلاعات متناقض.

>> همه گیر خلع سلاح: چرا فرانسه آماده بود برای Covid-19 یک دهه بیش از حد به زودی

شروع در دوشنبه ماسک خواهد بود و اجباری در حمل و نقل عمومی در سراسر کشور موضوع را به €135 خوب است. وزیر کشور کریستف Castaner گفت که دولت توان تامین 10 میلیون ماسک برای حمل و نقل محلی اپراتورها برای توزیع به مسافران که در حال حاضر نیست که یک ماسک خود را از جمله 4.4 میلیون برای منطقه پاریس.

در دیگر اماکن عمومی پوشیدن یک ماسک است "بهتر" اما لازم نیست نخست وزیر فیلیپ گفته است. چند شهرستانها مانند خوب گرفته اند امور به دست خود و نیاز به ماسک های محلی و شهرداران کشور از بزرگترین شهرستانها ابراز علاقه در زیر کت و شلوار.

به عنوان هزینه ماسک اتحاد رسید دولت به قیمت ثابت به حداکثر 95 سنت در هر ماسک جراحی در حالی که کاهش به مجموعه ای از محدودیت در قیمت پارچه و دیگر قابل استفاده مجدد ماسک. در اوایل ژانویه فولاد ماسک (که در نظر گرفته شده بود یکبار مصرف) بودند و آنلاین در دسترس برای فقط 8 سنت است.

برخی از مخالفان استدلال می کنند که دولت باید تمرکز بر توزیع ماسک به صورت رایگان به جای penalising کسانی که آنها را نمی.

"اگر وجود دارد یک تعهد برای شهروندان [برای پوشیدن یک ماسک] وجود دارد باید یک تعهد برای دولت به این محصول در دسترس" عضو پارلمان Danièle Obono از جناح چپ La France Insoumise (فرانسه Unbowed) حزب گفت: شورای ملی در روز جمعه. او استدلال کرد که قرار دادن بار مالی بر افراد برای تهیه یک ماسک می تواند به تعمیق نابرابری قرار داده و کسانی که قادر به تهیه ماسک های در معرض خطر سوء استفاده پلیس.

"شما می رویم به ایجاد یک وضعیت در حمل و نقل عمومی به ویژه که در آن وجود خواهد تنش" گفت: Obono.

سنگین دست اجرای مستند اقدامات سوخت چشمگیر درگیری میان پلیس و ساکنان در پاریس کار-کلاس banlieues (حومه) در اواخر ماه آوریل است.

جدید هواکش 'به وضوح مناسب برای مراقبت های ویژه

اگر چه برنامه ریزی شده اقدامات احتیاطی کافی نیست و بلند کردن اجسام از مستند به ارمغان می آورد موج دوم این بیماری همه گیر?

در مارس و آوریل فرانسوی بیمارستان با عجله به افزایش ظرفیت لغو "غیر ضروری" پزشکی و جلب افراد از حداقل مناطق آسیب دیده را به بالا و کسانی که در مناطق سخت ترین ضربه. این همراه با خرید پنکه مجاز فرانسه برای افزایش تعداد تخت های مراقبت ويژه از 5,065 تخت به حدود 14000 در اوج بحران وزارت بهداشت گفت.

از آن به بعد ظرفیت به تدریج کوچک شده است دوباره. فقط بیش از 2800 Covid-19 بیماران در بخش مراقبت های ویژه به عنوان از آوریل 9.

با استفاده از آزمون ماسک و روزمره احتیاطی مانند شستن دست دولت اولویت است که برای حفظ این تعداد کم به طوری که در بخش مراقبت ظرفیت می تواند بازگشت و نزدیک به نرمال در حالی که کمتر فوری روش رزومه.

"در همان زمان به لطف عظیم کسب ماسک هدف دولت این است که قادر به افزایش [مراقبتهای ظرفیت] دوباره به سرعت در این صورت موج دوم تا 10000 یا حتی 14,000 تخت" یک سخنگوی وزارت بهداشت گفت.

این برنامه بیش از حد مواجه شده است و موانع است.

در اواخر ماه مارس در فرانسه تنها تولید کننده داخلی از پنکه Air Liquide, همکاری با سه نفر دیگر از سنگین وزن ها از صنعت شروع به تولید سریع 10000 جدید, هواکش. اما یک مانع وجود دارد. Air Liquide گفت: این امر می تواند غیر ممکن است برای تولید دولت درخواست مقدار (5,000) از آن بالا ردیف T60-مدل هواکش در پیشنهاد 50 روز جدول زمانی. این شرکت به توافق را 1,500 از مدل T60 و 8,500 از یک کمتر پیچیده Osiris مدل.

بیمارستان دستورالعمل های منتشر شده توسط وزارت بهداشت در مارس 3 و نشان داد توسط واحد تحقیقاتی از رادیو فرانسه با این حال مشخص شده که Osiris-مدل هواکش بودند کافی برای مراقبت های ویژه استفاده کنید.

"این واضح است که... سیستم تهویه مناسب برای درمان پیچیده زجر تنفسی حاد" گفت: فیلیپ مایر یک مراقبت های ویژه در نکر بیمارستان در پاریس.

در بیانیه دولت گفت که استفاده از ازیریس هواکش در بخش مراقبت های تصویب شده توسط چهار گروه مختلف مربوطه کارشناسان پزشکی "در صورت در دسترس نبودن قدرتمند تر هواکش و به عنوان آخرین چاره" و اضافه کرد که اضافی هواکش شد و در راه به منظور ظرفیت بالا ردیف هواکش به 15000 نفر در سراسر کشور.

منتقدان نیز برجسته دولت فرانسه را در دراز مدت اتلاف سرمایه در بیمارستان های دولتی که سوخت نزدیک به یک سال اعتصاب جنبش توسط پرسنل بهداشت و درمان در ابتدای ماه مارس 2019.

ترس از موج دوم

این رشته از مجادلات کمک می کند تا توضیح دهد که چرا بسیاری از مردم فرانسه نگران است در مورد بلند کردن اجسام از مستند اقدامات است. در یک نظرسنجی انجام شده در این هفته 58 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که نمی اعتماد دولت به مدیریت انتقال با موفقیت انجام شد.

بین انزوای مستند و ترس از موج دوم بسیاری از گرفتار احساس و charybdis.

"من می ترسم برای رفتن به پاریس می گوید:" Eugénie, 28, یک مشاور سلامت. او صرف مستند در حومه شهر است اما به بازگشت به پاریس پس از مارس 11 برای تکمیل او حرکت می کند. "من احساس می کنم کمتر امن است. پیدا کنم آن را سخت به تصور اجتماعی فاصله در حمل و نقل عمومی" او می گوید فرانسه 24.

کارول, 42, یک پرستار بچه در منطقه پاریس گفته است که او صرف هشت هفته گذشته منزوی در خانه خورده با ترس. او شده است و بدون مواد غذایی تازه به مدت دو هفته.

"آن ماکارونی و رشته فرنگی. مهم ترین چیز این بود که شیر برای دختر من," او می گوید.

او قصد دارد برای ادامه جداسازی خودش را پس از آوریل 11.

"من حتی بیشتر از ترس به دلیل وجود خواهد داشت بسیاری از مردم در خیابان" او توضیح می دهد گفت: او قصد دارد برای مشورت با یک روانشناس برای کمک به او در مقابله با ترس است.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن