بهبود آغاز می شود پس از گردباد مرگبار Amphan نابسامانی و هند و بنگلادش و

صادر شده در: 22/05/2020 - 08:27اصلاح شده: 22/05/2020 - 08:27 هندی, مقامات روز جمعه آغاز شد ارزیابی خسارت و پ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

هندی, مقامات روز جمعه آغاز شد ارزیابی خسارت و پاکسازی جاده ها در پی طوفان Amphan که به کشته شدن حداقل 95 نفر و در سمت چپ میلیون ها نفر آواره پس از barreling از طریق جوامع ساحلی شرقی هند و همسایه بنگلادش.

تبلیغات

در غرب بنگال دولت که با مته سوراخ کردن فشار از طوفان که باعث جاری شدن سیل گسترده در پایتخت آن کلکته پلیس و تیم ملی هند در واکنش به این فاجعه زور حذف درختان افتاده و دیگر باقی مانده تعمیر خطوط ارتباطی و شروع به گرفتن صدها هزار نفر از مردم در خارج از پناهگاه.

Amphan آمار زمین روز شنبه به عنوان قدرتمند ترین طوفان در این منطقه در بیش از یک دهه آزادسازی باران سنگین در میان ضرب و جرح موج طوفان.

نخست وزیر هند نارندرا چپ دهلی نو به انجام یک نظر سنجی های هوایی از بدترین آمار مناطق غرب بنگال و Odisha متحده است. آن مودی اولین سفر خارج از سرمایه های ملی پس از coronavirus مستند تحمیل شد در اواخر ماه مارس است.

مودی وعده داده شده روز شنبه که "هیچ سنگ باقی نمیماند که پشت در کمک به آسیب دیده".

در یک ارزیابی اولیه مقامات در بنگلادش گفت: این توفان باعث حدود 130 میلیون دلار خسارت به زیرساخت های مسکن, شیلات, دام, منابع آب و کشاورزی است. کامل میزان آسیب همراه در هند ساحل شرقی خواهد شد.

'بدتر از coronavirus'

حداقل 95 نفر کشته شدند. West Bengal گزارش 72 مرگ و میر-از جمله 15 در کلکته-با دولت برتر Mamata بانرجی گفت: "من را دیده اند یک فاجعه این قدر."

بانرجی قبلا توضیح داده شده سیکلون و تاثیر آن به عنوان "بدتر از coronavirus".

بیست و سه نفر فوت کرده اند در بنگلادش با توجه به رسمی مرگ و میر.

دفتر سازمان ملل متحد در بنگلادش برآورد 10 میلیون نفر تحت تاثیر قرار گرفتند و برخی از 500000 نفر ممکن است از دست داده اند خانه های خود را.

اما شمار کشته شدگان به مراتب پایین تر از بسیاری از هزاران نفر کشته قبلی مکش -- یک نتیجه از بهبود آب و هوا پیش بینی و پاسخ بهتر برنامه.

بهبود آب و هوا پیش بینی به معنای بنگلادش بود و قادر به حرکت برخی از 2.4 میلیون نفر به پناهگاه یا خارج از طوفان را در مسیر مستقیم در حالی که هند تخلیه برخی از 650,000.

فاجعه مطرح شده ترس این که ازدحام بیش از حد در پناهگاه طوفان را تشدید گسترش Covid-19.

"Coronavirus در حال حاضر گرفته شده تلفات در مردم است. در حال حاضر گردباد ساخته شده است که آنها بینوایان," Bhabotosh کومار Mondal محلی عضو شورا در بنگال غربی به خبرگزاری فرانسه گفت.

در سال 1999 در یک سوپر گردباد که آمار منطقه چپ نزدیک به 10 ، 000 تن در هند Odisha دولت هشت سال پس از یک گردباد تورنادو و جاری شدن سیل کشته 139,000 در بنگلادش است.

(FRANCE 24 با AP و AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب