محققان پیش بینی ما Covid-19 مرگ و میر را حدود دو با توجه به کاهش

صادر شده در: 05/05/2020 - 01:02 یک پیش بینی جدید پروژه های نزدیک به 135,000 مرگ و میر به علت COVID-19 در ایا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 15 اردیبهشت 1399

صادر شده در:

یک پیش بینی جدید پروژه های نزدیک به 135,000 مرگ و میر به علت COVID-19 در ایالات متحده از طریق آغاز ماه اوت به طور عمده با توجه به بازگشایی اقدامات در راه موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی (IHME) در دانشگاه واشنگتن روز دوشنبه گفت:.

تبلیغات

پیش بینی آمریکا مرگ و میر از طریق اوایل ماه اوت بالغ 134,475 های میانی بین 95,092 و 242,890 این IHME گفت. تجدید نظر طرح تقریبا دو برابر تعداد مرگ و میر پیش بینی شده در ایالات متحده از آخرین برآورد در اواسط ماه آوریل است.

جدید پیش بینی منعکس کننده افزایش تحرک و کاهش اجتماعی فاصله اقدامات مورد انتظار در 31 متحده توسط مارس 11 گفت: IHME که مدل استفاده شده توسط کاخ سفید است. افزایش تماس میان مردم ترویج و انتقال از coronavirus آن را گفت.

"این مدل جدید است که پایه و اساس جدی جدید برآورد مرگ و میر در ایالات متحده گفت:" IHME مدیر کریستوفر موری با اشاره به بازگشایی اقدامات است.

این IHME گفت: در مدل جدید خود فرض می شود که بهداشت عمومی سفارشات که در حال حاضر در محل در محل باقی بماند تا زمانی که عفونت به حداقل رسانده است.

این IHME پیش بینی افزایش پیش بینی شده تعداد مرگ و میر در ایالات متحده بیش از 62,000 با افزایش بیش از 8,700 مرگ و میر در نیوجرسی و بیش از 7,800 در ایالت نیویورک برای همان دوره از برآورد ماه گذشته منتشر شد.

موری گفت: درک اثر دما بر انتقال ویروس "است که به سرعت در حال تحول است."

"در حال حاضر ما معتقدیم که اثر دما بر انتقال مهم هستند و در عین حال ناچیز است. همانطور که ما حرکت به تابستان و درجه حرارت آب ما را بیشتر و تجدید نظر پیش بینی ما آن است که اگر آماری مرتبط است."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن