ترمیم فرانسه را آتش آسیب دیده نانت کلیسای جامع را به حداقل 3 سال

صادر شده در: 22/07/2020 - 19:05 مرمت کلیسای جامع قرن 15 در شهر نانت بود که آمار آتش سوزی هفته گذشته حداقل 3

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 مرداد 1399

صادر شده در:

مرمت کلیسای جامع قرن 15 در شهر نانت بود که آمار آتش سوزی هفته گذشته حداقل 3 سال, معمار پاسکال Prunet گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز چهارشنبه.

تبلیغات

آتش فرا گرفته داخل ساختار گوتیک در شعله های آتش در روز شنبه. مقامات گفتند آنها مظنون آتش سوزی و در ادامه به بررسی این حادثه است.

کارشناسان در وسط انجام یک مطالعه دقیق آسیب هایی که انجام شده است. مقامات محلی گفت که خیلی زود به می گویند چقدر ترمیم خواهد هزینه.

یک عضو دوستیابی از 1621 – که تا به حال جان سالم به در برد هر دو ضد کاتولیک خشونت از انقلاب فرانسه و بمباران در طول جنگ جهانی دوم – ویران شد در این آتش سوزی.

نیز از دست داده بود بی بها آثار باستانی و نقاشی از جمله کار های قرن 19 هنرمند Hippolyte Flandrin و رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای که شامل باقی مانده از قرن 16 شیشه ای.

حدود 100 آتش نشانان موفق به نجات ساختار اصلی کلیسای جامع که در زمان بیش از 450 سال ساخت – در شروع 1434.

روز دوشنبه وزیر مالیه Bruno Le Maire مطمئن باشید کشور است که دولت فرانسه آماده است برای تامین مالی کار برای تعمیر کلیسای جامع.

"دولت آماده است برای پاسخ دادن مالی" Le Maire گفت: رسانه های فرانسه شبکه BTM.

آتش آمد فقط بیش از یک سال و پس از یک آتش سوزی گسترده در یاد نوتردام کلیسای جامع در پاریس که آن را نابود سقف و یاد گوتیک spire – تحریک ابراز غم و اندوه در سراسر جهان است.

(FRANCE 24 با رویترز و خبرگزاری فرانسه)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب