راک اند رول پیشگام ریچارد درگذشت 87

صادر شده در: 09/05/2020 - 16:55بروز رسانی: 09/05/2020 - 16:55 ریچارد که ظالمانه نمایشگری و رعد و برق سریع ری

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ریچارد که ظالمانه نمایشگری و رعد و برق سریع ریتم مست جمعیت در دهه 1950 بازدید مانند "Tutti Frutti" و "بلند قد سالی درگذشت. او 87 سال است.

تبلیغات

با استناد به rock 'n' roll پایونیر, پسر, مجله رولینگ استون گفت: علت مرگ ناشناخته بود.

با مشخص صوتی که از محدوده قوی حوله به زوزه falsetto, ریچارد transfixed مخاطبان شد و الهام بخش برای هنرمندان از جمله بیتلز به عنوان او تبدیل بلوز به تب های جدید در سبک rock 'n' roll در کنار دومینو چربی و چاک بری.

خود شخص 1955 آهنگ "Tutti Frutti" حتی با آن, گی تم باب روز پایین برای رادیو تبدیل به یک نوع از افتتاح سالوو of rock 'n' roll ورود به زندگی آمریکایی شروع با مزخرف اما فورا خطر ناک خط اول: "Awop bop یک لوو mop / Alop بوم بم."

اما اگر معاصران خود نگه داشته respectabilities از نوازندگان ریچارد حیرت زده دکمههای پایین پس از جنگ جهانی دوم امریکا با یک نگاه آخرتی از blindingly پیراهن های رنگارنگ شیشه ای تعبیه شده شام و کت و سوزن-نازک سبیل و 15 سانتی متر (شش اینچ) بالا پامادور کوتاه کردن مو.

کمال سرگرم کننده از کودکی ریچارد را بازی پیانو با یک پا برافراشتند بر کلید ها و در یک کنسرت افسانه ای در بریتانیا برگزار مرده در مرحله موثر که محل به دنبال کمک های پزشکی قبل از او زنده خود را به یک جمعیت شگفت زده.

در حالی که تور, ریچارد شیوه زندگی شد مظهر انحطاط از rock 'n' roll. قبل از بدنام وحشی احزاب راک در دهه 1960 ریچارد صحبت کرد و از روی علاقه مجالس شبانه خود را در اتاق هتل که در آن او هر دو مشتاق, دوجنسي شرکت کنندگان و خود-لذت بخش ساحل.

ولی ریچارد یکی از سنگ ترین پاره personas و او هیچگاه آشکار آیکون برای آمریکایی های آفریقایی تبار یا گی جوامع است.

پس باز با استانداردهای زمان خود را در مورد جاذبه خود را به مردان, Richard شد یک مسیحی دوباره متولد و در کنار همجنسگرایی درمان آن را به طور موقت انتخاب در یک شیوه ای است که با نفرت به جنبش مدرن حقوق همجنسگرایان و روانشناسان.

و در حالی که او یکی از اولین هنرمندان آمریکایی آفریقایی به صلیب نژادی تقسیم نسل جوان از دی جی تا به حال کمی علاقه به یک هنرمند دیده می شود به عنوان جاسازی شده در سفید جریان اصلی.

مراسم تجلیل از سرعت ریخت شنبه برای دیر راک شاه با بنیانگذاران شیک نیل راجرز دوبله آن را "از دست دادن یک غول واقعی."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب