رئیس جمهور سوریه بشار اسد آتش سوزی نخست وزیر

صادر شده در: 11/06/2020 - 15:52Modified: 11/06/2020 - 15:52 رئیس جمهور سوریه بشار اسد را اخراج نخست وزیر یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

رئیس جمهور سوریه بشار اسد را اخراج نخست وزیر یک ماه پیش از انتخابات به عنوان بحران اقتصادی بدتر و خشم عمومی افزایش می یابد در سرزمین های تحت کنترل خود را.

تبلیغات

اسد روز پنج شنبه نیز منصوب فعلی منابع آب وزیر به جای عماد Neo است که برتر از سال 2016. رییس جمهور سوریه خواسته حسین Arnous به جای Neo تا زمانی که انتخابات مجلس برگزار می شود در ماه آینده و یک دولت جدید در می آید.

تعجب حرکت در می آید در میان یک بحران اقتصادی است که بشار اسد به دولت مواجه شده است. سوریه پول ملی است که غلت به دلار, رسیدن به بی سابقه ای پایین در حالی که قیمت مواد غذایی سر به فلک کشید.

بحران اقتصادی می آید جلوتر از بلندی تحریم های جدید آمریکا علیه هر نهاد یا کشور است که انجام کسب و کار با دولت سوریه است. تحریم های جدید هستند و با توجه به اثر را در نیمه دوم ماه ژوئن اما آنها متزلزل teetering در حال حاضر اقتصاد است.

سختی ها را نیز موجب بی سابقه تظاهرات در مناطق کنترل شده توسط دولت اسد. صدها نفر از معترضان در جنوب تجاوزکارانه رژیم سعودی استان به خیابان آمده اند در آخرین چهار روز decrying افزایش هزینه های زندگی و شعار علیه اسد در صحنه یادآور اوایل روز از تظاهرات ضد دولتی که فوران در سال 2011.

صلح آمیز 2011 تظاهرات کردند وحشیانه سرکوب و تبدیل به یک جنگ داخلی است که ویران شده است این کشور است. بیش از 400 ، 000 نفر کشته شده اند و میلیون ها نفر آواره و بخش های بزرگی از کشور باقی می ماند و خارج از کنترل دولت.

انتخابات مجلس, برنامه ریزی برای ماه آینده شد در ابتدا به دلیل در ماه آوریل است. رای گیری دو بار به تاخیر افتاده است پس به دلیل محدودیت های اعمال شده برای مبارزه با گسترش این رمان coronavirus در سوریه است.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن