هزاران مجار در اعتراض sackings در اخبار سایت

صادر شده در: 25/07/2020 - 10:59بروز رسانی: 25/07/2020 - 11:02 هزاران مجار راهپیمایی به سمت نخست وزیر ویکتور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 مرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

هزاران مجار راهپیمایی به سمت نخست وزیر ویکتور اوربان را در روز جمعه در اعتراض درک دولت حمله به آزادی های رسانه ها به عنوان خشم ساخته شده در اخراج از سردبیر کشور پیشرو مستقل اخبار سایت.

تبلیغات

پیش از آن در روز سه ویراستاران در شاخص.هو و بیش از 80 روزنامه نگاران - تقریبا تمام کارکنان - استعفا داد و بیش از آنچه آنها به نام "باز تلاش برای اعمال فشار" در سایت پس از صاحب آن حاضر به بازگرداندن Szabolcs کسل کننده است.

کسل کننده را اخراج افزایش یافته است و نگرانی که اوربان را ملی دولت در قدرت برای بیش از یک دهه است که تشدید تلاش ها برای پوزه صداهای منتقد.

"ما لزوما در اینجا چون ما را دوست داشت اما شاخص ما در حال حاضر در یک نقطه که در آن دسترسی به اطلاعات به خطر انداخته است" گفت: تظاهرات استفان 30 و در میان جمعیت زیادی که مجموعه ای از شاخص مقر به اوربن در قلعه بودا.

وزیر امور خارجه پیتر Szijjarto گفت: دولت خود مواجه شد "اتهامات نادرست" با توجه به تهدید به رسانه ها آزادی.

"چگونه خواهد دولت دخالت در تصمیم گیری های رسانه ای که متعلق به بخش خصوصی است?," او گفت: در یک کنفرانس خبری در روز پنج شنبه در سفر خود به پرتغال.

'دولت بازار'

شاخص که حدود یک ماه پیش تنظیم خود را خودخوانده "استقلال بارومتر" به "در معرض خطر" به سیگنال آنچه در آن دیدم که در خارج تلاش برای نفوذ در محتوای آن است که تا کنون بزرگترین سازمان رسانه است که در انتقاد از دولت.

"شاخص آخرین خروجی که ناراحت دولت به این حد" پیتر Uj که شرکت تاسیس شاخص در سال 1999 به رویترز گفت. او ترک در سال 2011 به دلیل افزایش فشار از اوربن را فیدز ،

"کمتر آشکارا سیستم gobbled نه تنها عناوین بلکه ... سازمان آگهی... دولت کنترل سه چهارم از بازار تبلیغات یک راه یا دیگری," او گفت:. "این یک وضعیت بازار است."

روز چهارشنبه لاسلو Bodolai رئیس بنیاد که صاحب وب سایت ناشر شاخص.هو Zrt., گفت: کسل کننده شده بود و قادر به کنترل داخلی newsroom تنش منجر به بی نظمی و کاهش در درآمد به عنوان تبلیغ دور ماندند.

او گفت: استقلال سیاسی شاخص در معرض خطر نیست. او را بر نمی گرداند رویترز' تماس و درخواست نظر در روز جمعه. کسل کننده گفت که او معتقد بود به دلیل اخراج از ستون نوشت: او در مورد تلاش برای extert خارج از نفوذ و استقلال فشار سنج هشدار دهنده است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن