مغلوب ساختن پیشی جستن هدایت اقدام به لغو هنگ کنگ وضعیت خاص در یک حرکت هدف قرار دادن پکن

صادر شده در: 29/05/2020 - 21:55بروز رسانی: 29/05/2020 - 21:55 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت: او کارگردانی دولت او برای آغاز فرایند از بین بردن درمان های ویژه برای هنگ کنگ در واکنش به چین برنامه ای برای اعمال جدید قانون امنیت در این سرزمین است.

تبلیغات

مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام ساخته شده در کاخ سفید در کنفرانس خبری گفت: چین شکسته بود آن کلمه بیش از هنگ کنگ استقلال. او گفت که حرکت خود را در برابر دلار هنگ کنگ بود یک تراژدی برای مردم هنگ کنگ, چین و جهان است.

"ما اقدام به لغو هنگ کنگ درمان ترجیحی" او گفت:, و اضافه کرد که ایالات متحده آمریکا نیز با تحریم در افراد دیده می شود به عنوان مسئول تان هنگ کنگ استقلال.

مغلوب ساختن پیشی جستن هدایت مدیر برای شروع خودمختار هنگ کنگ وضعیت ویژه

مغلوب ساختن پیشی جستن را به حرکت در می آید و پس از چین نقل مکان کرد به جلو با برنامه های تحمیل جدید امنیت ملی قوانین و وزیر خارجه مایک Pompeo گفت: خاک دیگر حکم ویژه درمان تحت قانون ایالات متحده است که فعال است آن را به باقی می ماند یک مرکز مالی جهانی.

تحت هنگ کنگ حقوق بشر و دموکراسی عمل می کنند که به تصویب کنگره آمریکا در ماه نوامبر میان در سال گذشته طرفدار دموکراسی اعتراض وزارت امور خارجه آمریکا باید تعیین کند که آیا هنگ کنگ تا به حال مدرک کافی از استقلال به آن را توجیه حفظ آن تجارت ویژه وضعیت.

>> اطلاعات بیشتر در مورد سهام بالا از چین امنیتی جدید قانون برای هنگ کنگ

ما 'خاتمه' ارتباط با کسی که

مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین اعلام کرد او در شکستن ما روابط با سازمان بهداشت جهانی (WHO) که او می گوید موفق به انجام به اندازه کافی برای مبارزه با اولیه گسترش این رمان coronavirus.

مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر به حالت تعلیق کمک های مالی به سازمان ملل را متهم کرده که در آن از یک "عروسک خیمه شب بازی" از چین به عنوان بهداشت جهانی بحران آغاز شده است.

"از آنجا که آنها شکست خورده اند به درخواست و به شدت نیاز به اصلاحات ما خواهد بود امروز فسخ رابطه ما با سازمان بهداشت جهانی" مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت:.

آمریکا بزرگترین منبع حمایت مالی به چه کسانی و خروج آن است که انتظار می رود به طور قابل توجهی تضعیف این سازمان است. مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: ما خواهد بود "هدایت" پول "دیگر در سراسر جهان و مستحق فوری جهانی بهداشت عمومی نیاز دارد" بدون ارائه جزئیات

>> اطلاعات بیشتر در چین 'کروبی' سازمان ملل متحد و موسسات

(FRANCE 24 با AP, AFP و رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن