مغلوب ساختن پیشی جستن هشدار شهرستانها متحده به 'بسیار سخت تر بر ضد پلیس تظاهرات

صادر شده در: 30/05/2020 - 22:59بروز رسانی: 30/05/2020 - 23:00 رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 10 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز شنبه گفت که ایالات و شهرستانها باید "بسیار سخت تر" بر ضد پلیس تظاهرات و یا دولت فدرال خواهد گام در جمله با استفاده از ارتش و دستگیری.

تبلیغات

"لیبرال فرمانداران و شهرداران باید بسیار سخت تر و یا دولت فدرال خواهد شد و در مرحله انجام آنچه باید انجام شود که شامل استفاده از فضای مجاز: نامحدود, قدرت نظامی ما و بسیاری از بازداشت" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در یک صدای جیر جیر.

این هشدار پس از آن چند شب از ناآرامی در برخی شهرهای آمریکا به عنوان خشم و نصب بیش از مرگ جورج فلوید یک دستبند سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را به گردن خود برای چند دقیقه در اوایل این هفته در مینیاپولیس.

تظاهرات مسالمت آمیز برگزار شد در سراسر کشور روز شنبه با تظاهرکنندگان شعار "نمی توانم نفس بکشم" اشاره به فلوید آخرین کلمات ثبت شده در فیلم که رفت و ویروسی در اوایل این هفته.

  

پنتاگون قرار می دهد واحد در هشدار به عنوان "محتاطانه برنامه ریزی اندازه گیری'

پنتاگون روز شنبه گفت آماده بود برای ارائه کمک نظامی به مقامات تقلا برای مهار ناآرامی در مینیاپولیس اما فرماندار مینه سوتا تیم Walz بود نه درخواست فدرال آمريکا.

جاناتان رته هافمن رئیس پنتاگون گفت چندین واحد نظامی قرار داده شده بود در بالاتر هشدار "به عنوان یک محتاطانه برنامه ریزی اندازه گیری" در مورد Walz برای کمک خواسته. هافمن نیست شناسایی واحدهای اما مقامات دیگر گفت: آنها عمدتا نظامی پلیس است.

هافمن گفت: این واحد به طور معمول در 48 ساعت به یاد بیاورید برای حمایت از مقامات دولتی در این مراسم از بحران مانند بلایای طبیعی است.

دفاع مقامات وجود دارد گفت: هیچ قصد توسط پنتاگون برای استقرار هر گونه نیروهای فدرال به ایالت مینه سوتا مگر اینکه Walz برای کمک خواسته. اگر او چنین درخواست فدرال واحد مانند پلیس نظامی می تواند ارائه لجستیکی و دیگر انواع حمایت از مینه سوتا گارد ملی و یا دولت اجرای قانون است اما نمی خواهد به طور مستقیم درگیر در اجرای قانون تحت برنامه های فعلی مقامات گفت.

شورش 'دیگر' در مورد فلوید قتل

در مینه سوتا Walz به طور کامل بسیج دولت گارد ملی و وعده نمایش عظیم از نیروی برای کمک به سرکوب ناآرامی است که رشد کرده است به طور فزاینده ای مخرب است.

"وضعیت در مینیاپولیس است که دیگر به هیچ وجه در مورد قتل جورج فلوید" Walz گفت. "این است که در مورد حمله به جامعه مدنی القای ترس و اخلال ما در شهرهای بزرگ."

در ضمن یک نفر کشته شد در مرکز شهر دیترویت در اواخر جمعه دیترویت سخنگوی پلیس گفت: روز شنبه.

تیراندازی رخ داده در نزدیکی دیترویت Greektown سرگرمی منطقه به عنوان افسران مقابله با ده ها تن از معترضان گفت: Sgt. نیکول کیرکوود یک سخنگوی پلیس. او گفت: یک افسر نبود درگیر در تیراندازی.

یک پلیس گزارش منتشر شده در روز شنبه گفت: تیراندازی قربانی 21 ساله بود نشستن در صندلی راننده یک نقره دوج کالیبر در یک پارکینگ با دو نفر دیگر نر سرنشینان زمانی که یک فرد ناشناس از کار اخراج شدند عکس به وسیله نقلیه و پس از آن فرار کرد ،

از 60 نفر که دستگیر شده بودند در دیترویت یک شبه اعتراض 37 زندگی نمی کنند, در شهرستان, رئیس پلیس جیمز کریگ گفت شنبه. اگر چه دیترویت که حدود 80 درصد سیاه, بسیاری از کسانی که دستگیر شد سفید.

(FRANCE 24 با AFP آسوشیتدپرس و رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن