ترکیه خواستار عذرخواهی از فرانسه بیش از نیروی دریایی حادثه ادعا

صادر شده در: 02/07/2020 - 18:26Modified: 02/07/2020 - 18:26 ترکیه وزیر امور خارجه روز پنج شنبه خواستار عذرخو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 12 تیر 1399

صادر شده در: Modified:

ترکیه وزیر امور خارجه روز پنج شنبه خواستار عذرخواهی از فرانسه بیش از آن تصویر از یک بن بست بین کشتی ها از این دو کشور در دریای مدیترانه که باعث پاریس را به حالت تعلیق دخالت خود در ناتو نیروی دریایی عملیات.

تبلیغات

فرانسه می گوید آن ناوچه کوربه "روشن" بود سه بار توسط دریایی ترکیه هدف قرار دادن رادار در 10 ژوئن زمانی که آن را تلاش برای نزدیک شدن به یک تانزانیا-پرچم غیر نظامی و کشتی مظنون به دست داشتن در قاچاق اسلحه. کشتی بود که همراهی با سه کشتی های جنگی ترکیه. این کوربه حمایت کردن پس از رویارویی.

در آن زمان درست بود و بخشی از دریای نگهبان ماموریت است که برای کمک به تامین امنیت دریایی در دریای مدیترانه است. فرانسه گفت: این اقدام بر اساس ناتو و اطلاعات که تحت این اتحاد قواعد تعامل انجام چنین در نظر گرفته شده است خصمانه عمل می کنند.

ترکیه را رد کرده است و اذیت و آزار کوربه. هر دو کشور عضو ناتو.

"فرانسه است گفت: در حقیقت به اتحادیه اروپا یا ناتو" وزیر امور خارجه ترکیه Mevlut Cavusoglu گفت: در سفر به برلین.

"ادعا می کند که ما کشتی های قفل شده بر روی (به فرانسوی عروق) درست نیست" Cavusoglu اضافه شده است. "ما ثابت کرده اند با این گزارش و اسناد و مدارک و به آنها به ناتو است. ناتو دیدم حقیقت است."

ناتو تایید کرده است که تنها محققان ارائه گزارش خود به این حادثه کرد و آن را "طبقه بندی" و کاهش یافته است به آنچه نتیجه گیری اگر هر حال کشیده شده است.

"به جای درگیر شدن در ضد ترکیه فعالیت ها و از جمله گرایش فرانسه نیاز به یک اعتراف صمیمانه," Cavusoglu گفت. "انتظار ما از فرانسه در حال حاضر آن را به عذرخواهی در روشن مد بدون ifs یا buts برای ارائه اطلاعات صحیح."

دولت فرانسه با ارسال نامه ای روز سه شنبه به ناتو گفت این است که توقف مشارکت خود را در دریا نگهبان "به طور موقت."

فرانسه را متهم ترکیه از نقض مکرر از U. N. تحریم تسلیحاتی در لیبی و مارک دولت ترکیه به عنوان یک مانع برای تامین آتش بس در این کشور آفریقای شمالی که ترکیه قویا رد می کند.

وزیر امور خارجه آلمان Heiko Maas, صحبت کردن در کنار Cavusoglu گفت: "این بسیار مهم است که روابط بین فرانسه و ترکیه در حال سازنده" از آنجا که کشور نیاز به کار با هم در بسیاری از مسائل. او گفت که او امیدوار است که "سازنده باز و بسیار شفاف گفت و گو" خواهد بود و ممکن است در روزهای آینده و هفته برای رسیدگی به اختلاف خود را.

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن