ترکیه جملات کنسولگری آمریکا مترجم به هشت سال زندان

صادر شده در: 11/06/2020 - 15:00بروز رسانی: 11/06/2020 - 15:00 یک دادگاه ترکیه محکوم کنسولگری ایالات متحده کا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

یک دادگاه ترکیه محکوم کنسولگری ایالات متحده کارمند Metin Topuz به هشت سال و نه ماه زندان برای کمک به یک سازمان تروریستی دولتی "آناتولی" گفت: توسعه است که می تواند فشار روابط با واشنگتن است.

تبلیغات

Topuz را محاکمه شده است یکی از منابع مختلف از اصطکاک بین ناتو و متحدان ترکیه و ایالات متحده که نیز در تقابل و در سال های اخیر بیش از سیاست تفاوت در سوریه و ترکیه و خرید از روسیه سیستم های دفاع موشکی.

Topuz است که در زندان برای بیش از دو سال و نیم در حالی که رو محاکمه در ابتدا متهم به جاسوسی و تلاش برای سرنگونی دولت است. دادستان گفت: در ماه مارس او باید تبرئه در آن اتهامات و به جای محکوم به 15 سال زندان برای عضویت در یک سازمان تروریستی.

دو وکیل برای Topuz نمی شد فورا در دسترس است برای اظهار نظر در روز پنج شنبه.

در 78 صفحه کیفرخواست که شامل تماس های تلفنی, پیام های متنی, و دوربین مدار بسته, تصاویر, Topuz شد متهم لینک کلیک کنید برای مقامات که رهبری 2013 با فساد بررسی شدند و بعدا مشخص شود اعضای این شبکه از ایالات متحده مبتنی بر روحانی فتح الله گولن که آنکارا مسئول شکست خورده 2016 کودتا.

یک مترجم و دلال برای ایالات متحده در آژانس مبارزه با مواد مخدر (DEA) به کنسولگری امریکا در استانبول, Topuz نگهداری در طول محاکمه که او در تماس با این افراد که در آن زمان برگزار شد مقام در پلیس و قوه قضائیه به عنوان بخشی از کار خود را.

گولن یک روحانی مسلمان است و زندگی در تبعید در ایالت پنسیلوانیا از سال 1999 و رد هر گونه دخالت در کودتا.

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب