توییتر نقض آتش ترس از حملات سایبری جلوتر از ما در انتخابات ریاست جمهوری

صادر شده در: 17/07/2020 - 04:21 اف بی آی سان فرانسیسکو بخش پیشرو پرس و جو به توییتر هک آن را در بیانیه ای گف

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

اف بی آی سان فرانسیسکو بخش پیشرو پرس و جو به توییتر هک آن را در بیانیه ای گفت که واشنگتن قانونگذاران به نام برای حسابداری چگونه از آن اتفاق افتاد.

تبلیغات

توییتر Inc پا بود تا جستجوی خود را برای یک رئیس اطلاعات افسر امنیتی در هفته های اخیر دو نفر آشنا با تلاش به رویترز گفت قبل از نقض بالا مشخصات حساب در روز چهارشنبه مطرح هشدار در مورد پلت فرم امنیتی.

اف بی آی سان فرانسیسکو بخش پیشرو پرس و جو به توییتر هک آن را در بیانیه ای گفت که واشنگتن قانونگذاران به نام برای حسابداری چگونه از آن اتفاق افتاد.

آژانس های اجرای قانون گفت: هکرها متعهد cryptocurrency تقلب پس از آنها کشف و ضبط کنترل حساب توییتر از مشاهیر و چهره های سیاسی از جمله جو بایدن, Kim Kardashian, باراک اوباما و Elon Musk.

یک روز پس از نقض آن را روشن کنید اگر هکرها قادر به دیدن پیام خصوصی ارسال توسط دارندگان حساب اگر چه توییتر گفت: آن را به حال هیچ مدرکی وجود ندارد که حمله شده بود قادر به دسترسی به کلمه عبور.

این شرکت در بیانیه ای گفت که آن را در ادامه برای قفل کردن حساب های که تا به حال تغییر کلمه عبور در ماه گذشته اما گفت: "ما اعتقاد داریم که تنها یک زیر مجموعه کوچک از این قفل حساب معرض خطر قرار گرفت." توییتر کاهش یافته است به نظر در جستجوی کار.

در نشانه ای از چقدر این حمله شدت دستپاچه آمریکا قانونگذاران هر دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان نشان داد نادر توافق دو حزبی که توییتر باید بهتر توضیح دهید که چگونه امنیت گذشت اتفاق افتاد و آنچه در آن انجام شده بود برای جلوگیری از حملات آینده.

"این هک نشانه بد برای ماه نوامبر انتخابات," سناتور ریچارد بلومنتال یک دموکرات در بیانیه ای گفت: سرزنش توییتر برای "آن تکرار امنیتی ساقط و عدم حفاظت از حساب."

انعکاس مشابه تمایلات نماینده جیم اردن بالا جمهوریخواه در کمیته قضایی مجلس پرسید که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر توییتر اجازه یک حادثه مشابه رخ می دهد در Nov. 2 روز قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده.

اردن گفت: او قفل شده باقی مانده از حساب توییتر خود را به عنوان پنج شنبه بعد از ظهر.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک پرکار کاربر توییتر شد, برنامه ریزی برای ادامه تویت و حساب نشده بود به خطر افتاده است در طول حمله سخنگوی Kayleigh McEnany گفت.

کاخ سفید بوده است در "تماس ثابت با توییتر گذشته بیش از 18 ساعت" برای حفظ مغلوب ساختن پیشی جستن خوراک توییتر امن, او گفت:.

توییتر گفت: هکرها تا به حال هدفمند کارکنان با دسترسی به سیستم های داخلی و "استفاده از این دسترسی به کنترل بسیاری از بسیار قابل مشاهده (از جمله تایید) حساب."

دیگر مشخصات بالا حساب که هک شد شامل رپر Kanye West Amazon.com Inc بنیانگذار جف بزوس سرمایه گذار وارن بافت, مایکروسافت, شرکت پارسیان-بیل گیتس بنیانگذار شرکت و حساب های شرکت برای بارگذاری Technologies Inc و Apple Inc.

این شرکت است که بدون رئیس جمهور پس از ماه دسامبر گفت: هکرها با انجام یک "هماهنگ حمله مهندسی اجتماعی" در برابر کارکنان خود را.

چند کارشناسان امنیتی تحقیق در این مورد گفت که آنها معتقد بودند که هکرها در درجه اول علاقه مند به اعتبار حساب توییتر با یک یا دو رقمی دستگیره مانند @6.

حساب از جمله اولین کسانی بودند که آنهایی که هک شنبه, حتی قبل از بیت کوین درخواست و کنترل دسته آگهی شد در یک فروم برای علاقه مندان از حساب فعال از توییتر در اوایل روز است.

دسترسی به کارمند ابزار می تواند به گسترش فراتر از آن ،

در فوق العاده ای گام توییتر به طور موقت مانع بسیاری از حسابهای تأییدشده از انتشار پیام آن را به عنوان بررسی نقض.

دوم و سوم دور از ربوده حساب توییتی پیام گفتن به کاربران برای ارسال بیت کوین به یک آدرس داده شده در سفارش به عقب تر است. در دسترس عموم blockchain سوابق نشان می دهد آشکار scammers دریافت بیش از 100.000 دلار ارزش cryptocurrency.

به عنوان روز پنج توییتر بود که در ادامه به مسدود کردن توییت های حاوی آدرس های بیت کوین scammers استفاده کرده بودند. Facebook Inc به نظر می رسد که فعال مشابه از ویژگی های امنیتی در آن خدمات مسنجر به طور موقت در روز چهارشنبه اما در پاسخ به پرسش در مورد اینکه آیا آن را تا به حال نیز هدف قرار دادند در این حمله.

توییتر سهام کاهش یافت و کمی بیش از 1% در روز پنج شنبه.

مدیر عامل شرکت جک دورسی گفت این بود: "روز سخت" برای هر کس در توییتر و متعهد برای به اشتراک گذاشتن "همه چیز را ما می توانیم هنگامی که ما درک کامل تر از دقیقا چه اتفاقی افتاده است".

دورسی را تضمین نمی ارام کردن واشنگتن نگرانی ها در مورد رسانه های اجتماعی شرکت ها که سیاست آمده اند تحت بررسی توسط منتقدان در هر دو سمت چپ و راست.

فرانک Pallone یک دموکرات که ریاست کمیسیون انرژی مجلس و تجارت کمیته که نظارت یک بخش قابل ملاحظه از ایالات متحده tech سیاست گفت: این شرکت نیاز به توضیح دهید که چگونه هک گرفت.

ایالات متحده آمریکا مجلس هوش کمیته در ارتباط با توییتر در مورد هک, با توجه به یک کمیته رسمی که نمی خواهید به توان نام برد.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب