ایالات متحده آمریکا فوتبال زنان به دنبال حق خود را بلافاصله به درخواست تجدید نظر قاضی حکم در برابر پرداخت دعوی

آمریکایی, فوتبال زنان, بازیکنان, می خواهید برای به تاخیر انداختن محاکمه تا پس از یک دادگاه استیناف بررسی د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 21 اردیبهشت 1399

آمریکایی, فوتبال زنان, بازیکنان, می خواهید برای به تاخیر انداختن محاکمه تا پس از یک دادگاه استیناف بررسی در این ماه تصمیم به پرتاب کردن خود ادعا می کنند نابرابر پرداخت در حالی که اجازه می دهد اتهامات تبعیض آمیز شرایط کار به جلو حرکت کند.

وکلا برای زنان در زمینه یک حرکت شب جمعه درخواست ایالات متحده در منطقه قاضی Gary R. Klausner در لس آنجلس برای ورود به یک قضاوت نهایی در تصمیم خود را به اخراج خود و پرداخت ادعا می کنند که اجازه می دهد آنها را مورد 9th ایالات متحده مدار دادگاه تجدید نظر در سان فرانسیسکو.

بازیکنان خواسته Klausner به اقامت آزمایشی در حال حاضر مجموعه ای برای شروع ژوئن 16. ایالات متحده در فدراسیون فوتبال موافقت کرد و نه مخالفت با درخواست اما با آن موافق نیست برخی از خصوصیات ساخته شده توسط بازیکنان وکلا.

اگر Klausner نشانه نظم دادگاه احتمالا به تعویق خواهد افتاد تا 2021 و یا بعد. که اجازه می دهد زمان بیشتری برای حل و فصل مذاکرات هسته ای جدید USSF جمهور سیندی Parlow مخروطی سابق تیم ملی بازیکن — و برای مذاکرات در کار معامله به جای توافق مذاکرات دسته جمعی است که در دسامبر منقضی می شود. 31, 2021.

"دستمزد برابر به معنی پرداخت پول بازیکنان زنان همان نرخ برای برنده شدن در یک بازی به مردان پرداخت می شود. این استدلال که زنان پرداخت می شود به اندازه کافی اگر آنها را به همان مقدار به عنوان مردان در حالی که برنده بیش از دو بار به عنوان اغلب در برابر پرداخت" مولی لوینسون spokeswomen برای بازیکنان در بیانیه ای گفت:.

بازیکنان شکایت کرد در ماه مارس سال 2018 تحت دستمزد برابر قانون و در بند هفتم از حقوق مدنی قانون از سال 1964 و از آنها خواسته برای بیش از $66 میلیون دلار خسارت.

Klausner حکومت مارس 1, آنها نمی تواند اثبات تبعیض بر پرداخت و اعطا شده در بخش USSF حرکت به صورت جزئی خلاصه قضاوت.

• کال آلوم الکس مورگان یکی از ایالات متحده زنان بازیکنان تیم ملی که در طرح دعوی در دادگاه به هنگام تولد اولین فرزند او در هفته های گذشته است.

چارلی النا Carrasco متولد شد و در 11:30 صبح پنج شنبه با وزن 8 پوند 5 اونس. مورگان, 30, شده است به MLS بازیکن Servando Carrasco, 31, پس از سال 2014.

فوتبال اروپا: دو بازیکن در آلمان در کنار بخش دوم دینامو درسدن آزمایش مثبت برای coronavirus قرار دادن در برگزاری این باشگاه برنامه ریزی شده بازگشت به فوتبال آخر هفته آینده.

درسدن بود به بازی در هانوفر در مارس 17 زمانی که لیگ رزومه پس از دو ماه تعلیق اما کل تیم مربیگری و نظارت بر کارکنان باید در حال حاضر به 14 روز از قرنطینه در خانه.

اگهی: مریم پرات یک چپ دست پارچ اعتقاد بر این بود که آخرین عضو بازمانده از راکفورد هلو, درگذشت مارس 6 در 101 در زادگاه او از Bridgeport, Conn.

راکفرد هلو بود و از همه دختران آمریکایی حرفه ای لیگ بیس بال. این تیم و این لیگ شد و جاودانه در سال 1992 فیلم "لیگ از خود را دارند."

پرات که با بازی در پنج فصل در لیگ با راکفورد و کنشا ستاره های دنباله دار باقی مانده فعال در ورزش, آموزش تربیت بدنی برای 46 سال و officiating بسکتبال, بیسبال دارای توپ نرم و میدان و چوگان سرپهن بازی.

او القاء شد به دانشگاه بوستون سالن از شهرت و بوستون باغ تالار مشاهیر.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن