ما ماموران فدرال به توافق برسند برداشت در پورتلند اما باقی خواهد ماند و در حالت آماده به کار

صادر شده در: 30/07/2020 - 07:05 رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز چهارشنبه توافق با ایران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

صادر شده در:

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در روز چهارشنبه توافق با ایران برای خنثی کردن هفته از درگیری در شهر پورتلند با خروج نیروهای فدرال که حضور معترضان خشمگین اما زمان خروج باقی مانده در اختلاف است.

تبلیغات

اورگان فرماندار کیت براون گفت: نیروهای -- که استقرار دیده می شد توسط بسیاری به عنوان بخشی از مغلوب ساختن پیشی جستن قانون نظم و استراتژی برای انتخابات مجدد -- آغاز خواهد شد خود را مرحله به مرحله خروج در روز پنج شنبه.

اقدام وزیر امنیت داخلی چاد گرگ نشان داد که افسران برداشت خواهد شد تنها در صورتی وجود دارد که تضمین می کند که پلیس محلی می تواند اطمینان حاصل شود فدرال دادگاه خواهد بود و امن.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در اوایل این ماه با ارسال فدرال تاکتیکی تیم بسیاری از پوشیدن مبارزه با-چرخ دنده به دخالت در غرب شهر پس از دو هفته تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در سمت چپ فدرال دادگاه و ساختمان های دیگر خدشه دار با نقاشی های دیواری و پنجره شکسته.

اما استقرار خود را تنها در خدمت به ملتهب وضعیت به ویژه پس فیلم از معترضان که ربوده خیابان توسط نیروهای فدرال قرار داده و به بینام و اتومبیل.

"پس از بحث من با (معاون رئیس جمهور مایک) پنس و دیگران دولت فدرال موافقت کرده است به عقب نشینی فدرال افسران از پورتلند" قهوه ای توییتی چهارشنبه.

"آنها که عمل به عنوان یک نیروی اشغالگر & آورده خشونت است. شروع فردا همه گمرک و حفاظت مرزی و یخ افسران ترک خواهد کرد در مرکز شهر پورتلند."

در بیانیه گرگ گفت و قهوه ای بود "توافق به یک طرح مشترک برای پایان دادن به فعالیت های خشونت آمیز در پورتلند کارگردانی در فدرال خواص و مأموران اجرای قانون است."

"افزایش خشونت و خرابکاری'

"این طرح شامل یک قوی حضور ایالتی اورگان پلیس در مرکز شهر پورتلند," او گفت:, و اضافه کرد که "اجرای قانون ایالتی و محلی آغاز خواهد شد تامین امنیت خواص و خیابان ها به خصوص کسانی که در اطراف فدرال خواص شده اند که تحت شبانه حمله کنند."

گرگ مجموعه هیچ جدول زمانی برای خروج و تأکید کرد که "زمان تکمیل و اجرای قانون فدرال پرسنل در پورتلند" باقی خواهد ماند تا زمانی که مطمئن است که فدرال خواص "دیگر نمی خواهد حمله" در این شهرستان است.

مغلوب ساختن پیشی جستن برای دو برابر کردن نیاز به مداخله فدرال در شهر تهدید به ارسال در گارد ملی اگر خشونت ها ادامه دارد و تماس با معترضان آنارشیست ها.

"به من گفت: من افراد کمی در حالی که پیش اگر آنها نمی حل این مشکل به صورت محلی بسیار به زودی ما در حال رفتن به ارسال در گارد ملی و دریافت آن حل بسیار سریع درست مثل ما در مینیاپولیس و فقط می خواهم ما را در جاهای دیگر," او گفت: در یک کنفرانس انرژی در تگزاس است.

"آنها می خواهند به حل مشکل خود را. آنها رو در یک زمان بسیار کوتاه به آن را انجام دهد. اما آنها هر دو این مشکل را حل کند و یا ما ارسال در گارد ملی" او اضافه شده است.

در موازی با اعتراض سرکوب در پورتلند به دولت ارسال می شود ماموران فدرال به مکمل اجرای قانون محلی در چندین شهر ایالات متحده رو به افزایش جرم و جنایت تفنگ مانند شیکاگو, کانزاس, شهرستان و آلبوکرک -- ترکیبات خشم عمومی بر اوضاع در پورتلند.

روز چهارشنبه اعلام پورتلند آمد و به عنوان برگ برنده دولت گفت: آن را گسترش بحث "خروش" از ماموران فدرال به سه بیشتر شهرهای آمریکا -- کلیولند دیترویت و میلواکی.

در یک بیانیه گفت: بر هر سه دموکراتیک-اجرای شهرستانها "دیده می شود نگران کننده افزایش جرم و جنایت خشونت آمیز به خصوص قتل."

به عنوان بخشی از به اصطلاح "عملیات افسانه" فقط کمتر از 100 عوامل را به سه دریاچه های بزرگ شهرستانها با توجه به وزارت دادگستری گفت که قتل بودند تا 13 درصد در کلیولند 31 درصد در دیترویت و 85 درصد در میلواکی پس از شروع سال.

با اعلام این خبر در پورتلند یک روز پس از مقامات در دولت های همسایه از واشنگتن گفت که پلیس فدرال فرستاده به شهر سیاتل در هفته گذشته تا به حال ترک منطقه است.

پورتلند شهردار تد ویلر استقبال خروج از افسران از شهر خود به tweeting شنبه که حضور خود را تا به حال کاشته ترس در جامعه است.

"فدرال عوامل نزدیک به کشته شدن یک تظاهرکننده و حضور آنها منجر به افزایش خشونت و خرابکاری در مرکز شهر هسته," او گفت:.

"فرماندار و من موافقت می کنم: Oregon منابع و تخصص و ارزش کافی برای مدیریت, اورگان, مسائل," او اضافه شده است.

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن