ما برای خروج از پیمان آسمان های باز در مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین پیمان خروج

صادر شده در: 21/05/2020 - 20:16بروز رسانی: 21/05/2020 - 20:17 ایالات متحده اعلام کرد قصد خود را در روز پنج ش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ایالات متحده اعلام کرد قصد خود را در روز پنج شنبه به برداشت از 35 کشور پیمان آسمان های باز اجازه می دهد غیر مسلح نظارت پروازهای بیش از کشورهای عضو این برگ برنده دولت در آخرین حرکت به جلو و این کشور از عمده جهانی پیمان.

تبلیغات

دولت گفت: روسیه بارها نقض پیمان را از نظر. مقامات ارشد گفت: خروج را به طور رسمی در شش ماه بر اساس این پیمان را ترک نظر.

"من فکر می کنم ما یک رابطه بسیار خوب با روسیه است. اما روسیه نمی پایبندی به این پیمان است. بنابراین تا زمانی که رعایت آنها ما را بیرون بکشد" ما از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به خبرنگاران گفت:.

به گفته او "شانس بسیار خوبی برای ما یک توافق جدید یا انجام کاری قرار داده است که توافق را به عقب با هم."

متحدان ناتو و کشورهای دیگر مانند اوکراین را تحت فشار واشنگتن برای باقی می ماند در این پیمان و تهمت تصمیم می تواند به تشدید تنش در داد.

دولت نیز کشیده ایالات متحده از Intermediate-range Nuclear Forces پیمان با روسیه در سال گذشته است.

مقامات صحبت خواست نامش فاش نشود به یک گروه کوچک از خبرنگاران گفت که این تصمیم پس از شش ماه بررسی است که چند نمونه از روسیه امتناع مطابق با پیمان.

"در طول این دوره از این نظر آن را تبدیل به کاملا روشن است که آن است که دیگر در آمریکا منافع به باقی می ماند یک حزب به پیمان آسمان های باز" گفت: یکی از مقامات.

یکی گفت: دولت بحث های گسترده ای برگزار شد با متحدین آمریکا منجر به این تصمیم اما در نهایت واشنگتن "تصمیم گرفت آن است که دیگر در منافع ما" به شرکت در آن.

در همان زمان رسمی گفت: مقامات ایالات متحده آغاز شده بود در روزهای اخیر با مقامات روسیه در مورد دور جدیدی از سلاحهای هستهای مذاکرات به "آغاز ساخت نسل بعدی سلاح هسته ای اقدامات کنترل."

"ایالات متحده متعهد به کنترل تسلیحات. ما متعهد به امنیت اروپا. و ما متعهد به آینده قرار می دهد که به معنی محدودیت در سلاح های هسته ای" این مقام گفت.

آسمان باز پیمان پیشنهاد شده توسط رئیس جمهور دوایت آیزنهاور در سال 1955 امضا شد در سال 1992 و در زمان اثر در سال 2002. ایده این است که اجازه عضو سازمان ملل را نظارت پروازهای بیش از هر یک از دیگر کشورها برای ایجاد اعتماد.

مقامات ذکر شده یک سال تلاش توسط روسیه را به نقض شرایط مانند محدود کردن ما overflights روسیه همسایه گرجستان و نظامی خود را تحت محاصره در کالینینگراد.

در ضمن آنها گفت: روسیه شده است با استفاده از خود را overflights آمریکایی و اروپایی خاک برای شناسایی بحرانی ما زیرساخت برای حمله بالقوه در زمان جنگ.

برخی از کارشناسان نگران هستند که ما خروج از این پیمان که توقف روسی overflights ایالات متحده می تواند بی درنگ مسکو را برداشت که پایان overflights روسیه توسط اعضای باقی مانده تضعیف امنیت اروپا در یک زمان است که روسیه و حمایت از جدایی طلبان در حال برگزاری بخش هایی از اوکراین و گرجستان.

مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به ترک این پیمان است "زودرس و غیر مسئولانه" گفت: Daryl Kimball سر کنترل تسلیحات انجمن.

35 احزاب دولت به آسمان باز پیمان عبارتند از: بلاروس, بلژیک, بوسنی و هرزگوین, بلغارستان, کانادا, کرواسی جمهوری چک دانمارک (از جمله گرینلند) استونی فنلاند فرانسه گرجستان آلمان یونان مجارستان ایسلند ایتالیا قزاقستان لتونی لیتوانی لوکزامبورگ, هلند, نروژ, لهستان, پرتغال, رومانی, روسیه, اسلواکی, اسلوونی, اسپانیا, سوئد, ترکیه, اوکراین, پادشاهی متحده و ایالات متحده است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن