سفید متهم 'استفاده نژادی لکه دار' پس از عکسبرداری سیاه و هل دهنده در گرجستان

صادر شده در: 05/06/2020 - 04:42بروز رسانی: 05/06/2020 - 04:42 یکی از مردان سفید پوست متهم در گرجستان قتل Ahm

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

یکی از مردان سفید پوست متهم در گرجستان قتل Ahmaud Arbery استفاده نژادی لکه دار پس از تیراندازی غیر مسلح سیاه یک محقق شهادت در دادگاه در روز پنج شنبه انفجاری اتهام در یکی از موارد roiling روابط نژادی در ایالات متحده است.

تبلیغات

پس از بیش از پنج ساعت از استدلال است که در طی آن دادستان گفت: Arbery, 25 شده بود "تعقیب شکار و در نهایت اعدام", Glynn شهرستان رئیس دادرس قاضی والاس Harrell حکومت علت احتمالی وجود داشته و این مورد می تواند به دادگاه بروید.

نماینده ویژه ریچارد شماره گیری از گرجستان دفتر تحقیقات (GBI) گفت: ویلیام برایان گفت دفتر او در یک مصاحبه در ماه گذشته که تراویس McMichael زبان آمده لکه دار کردن به عنوان Arbery lay dying از تفنگ ساچمهای زخم در فوریه. 23. برایان و McMichael هر دو متهم در این مورد.

"آقای برایان گفت که پس از تیراندازی صورت گرفت قبل از ورود پلیس در حالی که آقای Arbery بر روی زمین بود که او شنیده تراویس McMichael را گفته: گاییدن سیاه پوست," شماره گیری گفت: در شهادت.

این Arbery مورد باعث اعتراض ملی پس از تلفن همراه تصویری از تیراندازی به بیرون درز شد در رسانه های اجتماعی یک ماه پیش. پنجشنبه شنیدن شرح زیر است بیش از یک هفته از اعتراضات در سراسر ایالات متحده بیش از 25 مه مرگ در مینیاپولیس پلیس بازداشت جورج فلوید, نیز سیاه آمریکا. چهار افسر متهم شده اند که در مورد.

شماره گیری کرد و گفت: مدارک و شواهد از رسانه های اجتماعی و جاهای دیگر که تراویس McMichael استفاده کرده نژادی تهمت در گذشته است. McMichael سابق U. s. Coast Guard شبانه روزی افسر هنگامی که یک دوست گفت که او دوست داشت کار خود را چرا که او "در یک قایق وجود دارد و نبود هر گونه N-کلمات در هر نقطه" شماره شهادت دادند.

شماره گیری گفت: سه متهم - Bryan, 50, تراویس McMichael, 34, و پدرش افسر سابق پلیس گرگوری McMichael, 64 - تعقیب Arbery در کامیون وانت و به دنبال جعبه او را به عنوان او دویدن در محله خود.

هر دو McMichaels به اتهام قتل و تشدید حمله. برایان خود را همسایه که در زمان تلفن همراه تصویری شد به اتهام قتل و تلاش برای به طور غیر قانونی بازداشت و محدود.

Jason شفیلد یک وکیل برای تراویس McMichael فشرده شماره گیری در مورد اینکه آیا برایان وعده داده شده بود و نرمی برای امکان همکاری با دادستان در زمانی که وی ادعا لکه دار کردن و استدلال کرد که موکل وی در دفاع از خود عمل.

شماره گیری گفت که او غافل از هر گونه نرمی و ارائه شد که در آن Arbery بود که در دفاع از خود است.

"من معتقدم آقای Arbery تصمیم بود فقط سعی کنید به دور و زمانی که او احساس او می تواند فرار کند او تصمیم به مبارزه."

شماره گیری نیز شهادت داد که محققان چند پیام های متنی بر روی برایان تلفن حاوی نظرات موهن که به نمایش گذاشته یک "نگرش نژادپرستانه" که شماره گیری گفت: به احتمال زیاد نقش مهمی در Bryan تصمیم به تعقیب و کمک به دام Arbery.

که شهادت بود بدستآمده توسط Kevin گاف, Bryan وکیل که بعد استدلال کرد که مشتری خود را نمی دانم که چرا McMichaels تعقیب Arbery و در حال انجام چه "هر میهنی شهروند آمریکایی انجام داده اند".

ویژه دادستان جسی Evans به نام که ادعای "نادان". "هر آمریکایی خواهد انتخاب کنید تا به تلفن و تماس با 911," ایوانز گفت: دادگاه است.

سه متهم بودند شارژ تا بیش از دو ماه پس از تیراندازی. این GBI پا در بررسی پس از این ویدئو منتشر و به طور گسترده ای Glynn پلیس شهرستان در زمان عمل است.

پلیس می گویند گرگوری McMichael دیدم Arbery در حال اجرا در محله خود و اعتقاد او شبیه یک سرقت مشکوک. سالمند McMichael به نام پسر او و دو مسلح خود و به تعقیب یک وانت پلیس می گویند.

شماره گیری گفت تصویری و شواهد دیگر نشان داد که برای اولین بار از سه عکس از تراویس McMichael 12-سنج رمینگتون مدل 870 pump-action shotgun بود به Arbery قفسه سینه.

"شما ببینید جلوی پیراهن خود را با اشباع خون" شماره گیری گفت. "دومین شات از دوربین به عنوان خوبی است اما شما ببینید خون غبار به صفحه نمایش دوربین."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن