وحشی تظاهرات در شیلی بیش از Covid-19 مستند کمبود مواد غذایی

صادر شده در: 19/05/2020 - 07:25Modified: 19/05/2020 - 07:31 پلیس و معترضان در سانتیاگو روز دوشنبه در میان یک

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

پلیس و معترضان در سانتیاگو روز دوشنبه در میان یک شهر گسترده مستند به منظور جلوگیری از گسترش coronavirus به عنوان مقامات محلی هشدار داد که کمبود مواد غذایی برخورد کرده بود یکی از شیلی پایتخت فقیرترین محله

تبلیغات

گروهی از معترضان پرتاب سنگ فریاد زد و سوخته شمع از چوب در امتداد یک خیابان در بی بضاعت محله در سانتیاگو جنوبی حاشیه.

تصاویر در رسانه های اجتماعی و تلویزیون محلی نشان داد پلیس با اسپری گاز اشک آور و توپ آب برای متفرق کردن جمعیت رو به رشد.

شهرداری گفت: در بیانیه ای که خانواده ها قرار بود گرسنه در فقیرترین بخش های ال بسقو یک محله که در آن بسیاری از کار رسمی و یا نه در همه. شهر منطقه شده است تحت قرنطینه از اواسط ماه مارس مقامات شهرستان در بیانیه ای گفت.

"هفته گذشته ما تا به حال یک تقاضا از همسایگان برای مواد غذایی" El Bosque شهردار سعدی Melo از چیلس مخالفان حزب سوسیالیست گفت: رادیو BioBio. "ما در یک وضعیت بسیار پیچیده از گرسنگی و کمبود کار است."

سانتیاگو یکی از لاتین آمریکا مرفه ترین شهرها آمده است. اما یک استارک غنی-فقیر تقسیم و رشد حس نابرابری باعث تظاهرات گسترده در اواخر سال 2019. بسیاری از خواسته های ارائه شده توسط معترضان در سال گذشته از افزایش حقوق بازنشستگی به پرداخت بالاتر حل نشده باقی می ماند.

در یک بیانیه Melos دفتر گفت: El Bosque حال توزیع بیش از 2000 بسته کمک به نیازمندترین افراد خانواده. اما هشدار داد که دولت مرکزی "نه به ادامه بار شهرداری های اقتصادی مسئولیت ما را پوشش نمی دهد."

چیلس مرکز-حق رئیس جمهور, سباستین Pinera گفت: در یک کنفرانس آدرس بعد از آن در روز دوشنبه است که دولت خود را تحویل 2.5 میلیون سبدهای مواد غذایی و لوازم تمیز کردن به طور مستقیم به خانه های اواخر این هفته یا اوایل سال آینده است.

"ما را اولویت بندی آسیب پذیر ترین خانواده" Pinera گفت: برنامه ریزی شده تحویل مواد غذایی "تاریخی"خواند.

آمریکای جنوبی کشور در حال حاضر اعلام کرد یک بسته محرک اقتصادی به ارزش نزدیک به 7 درصد از تولید ناخالص داخلی به سهولت تاثیر اقتصادی همه گیر, اگر چه رهبران اپوزیسیون و گروه های اجتماعی به انتقاد از بسته بندی به عنوان ناکافی است.

دولت پیشنهاد اقدامات شامل افزایش تا نرخ بیکاری چک معوق پرداخت مالیات و دولت حمایت خطوط اعتباری برای کسب و کار کوچک.

شیلی پیشی گرفته 40,000 موارد جدید کروناویروس در هفته گذشته در میان یک افزایش شدید عفونت است که دیده می شود بیمارستان رویکرد سقوط در هفته جلوتر از نیمکره جنوبی زمستان است. این کشور در حال حاضر 46,059 مجموع موارد و 478 مرگ و میر.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن