آتش سوزی از طریق منطقه رکورد در کالیفرنیا می سوزد، به عنوان موج گرما باقی می ماند

صادر شده در تاریخ: 08/09/2020 - 01:52 سه آتش سوزی بزرگ همچنان در کالیفرنیا به سوختن ادامه داد چرا که یک موج گ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 شهریور 1399

صادر شده در تاریخ: 08/09/2020 - 01:52

سه آتش سوزی بزرگ همچنان در کالیفرنیا به سوختن ادامه داد چرا که یک موج گرمایی رکوردشکن روز دوشنبه در سراسر swaths بزرگ غرب ایالات متحده به درازا کشید.

تبلیغات
ادامه

مقامات آتش نشانی می گویند آتش سوزی کریک که منطقه فرزنو در مرکز کالیفرنیا را فرا گرفته و باعث تخلیه اضطراری در طول تعطیلات آخر هفته بیش از ۲۰۰ نفر در یک مخزن محبوب شده است، تا بعد از ظهر دوشنبه هنوز ۰٪ مهار شده بود.

وزارت جنگلداری و حفاظت از آتش سوزی کالیفرنیا (کال فایر) در بیانیه ای اعلام کرد که این فروغ که تحت «شرایط شدید آب و هوایی» در حال رشد است، نزدیک به ۷۹٬۰۰۰ جریب (۳۲٬۰۰۰ هکتار) زمین بلعیده بود، در حالی که علتی در دست بررسی باقی ماند.

مقامات در شهرستان مادرا دستور تخلیه صادر کردند و از ۱۵۷٬۰۰۰ نفر از ساکنان این شهرستان خواستند که در صورت احساس ناامن بودن آنجا را ترک کنند.

کوهنورد که به تازگی در یک سفر چند روزه آغاز شده بود زمانی که آتش کریک آغاز شد و تا به حال برای پیدا کردن یک راه خروج از فروغ به اشتراک گذاشته تجربه وحشتناک در رسانه های اجتماعی است." ما در امان هستیم و بیرون هستیم، اما واو، دیروز راه خروج خود را از #CreekFire پیاده روی کردیم.»

سان فرانسیسکو مبتنی بر ارائه دهنده برق PG &E Corp به مشتریان در روز دوشنبه در 21 شهرستان هشدار داد, بیشتر در کوهپایه سیرا, که قدرت خود را ممکن است به عنوان یک اقدام ایمنی به دلیل بادهای شدید بالا و خشک خاموش.

آتش سوزی در شهرستان سن برناردینو در جنوب شرقی لس آنجلس، که مقامات گفتند ناشی از یک دستگاه پیروتکنیک مورد استفاده در طول یک مهمانی آشکار جنسیتی است، در طول شب به سوختن ادامه داد و تا صبح دوشنبه ۷٪ مهار شده بود.

شرق سن دیگو در کالیفرنیای جنوبی، نزدیک به ۴۰۰ آتش نشان با آتش دره نبرد کردند که بیش از ۱۰٬۰۰۰ جریب (۴۰۵۰ هکتار) را در جنگل ملی کلیولند سوزاند. ویدئو به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی نشان می دهد آتش نشانان استفاده از شعله های آتش، هوا ضخیم با خاکستر و embers آتش.

فروغ تنها در مهار 1٪ بود به عنوان مقامات صادر دستورات تخلیه بیشتر در بعد از ظهر دوشنبه و اعلام استقرار هواپیماهای نظامی برای کمک به مبارزه با شعله های آتش به سرعت در حال گسترش است.

اواخر روز یکشنبه گاوین نیوزوم فرماندار کالیفرنیا به دلیل آتش سوزی ها وضعیت اضطراری در شهرستان های فرزنو، مادرا، ماریپوزا، سن برناردینو و سن دیگو اعلام کرد که این وضعیت همچنین باعث شد سرویس جنگل آمریکا به طور موقت برخی جنگل های ملی از جمله جنگل ملی سیرا، جنگل ملی آنجلس و جنگل ملی سن برناردینو را ببندد.

اپراتور سیستم های مستقل کالیفرنیا که بیشتر شبکه برق این ایالت را اداره می کند، بار دیگر از مصرف کنندگان خواست مصرف انرژی را قطع کنند و گفت آتش سوزی ها را در سراسر خطوط برق تهدیدآمیز ایالت زیر نظر دارد.

در بیانیه ای آمده است: "انتظار می رود درجه حرارت برای سومین روز متوالی بالاتر از حالت عادی باشد و تقاضای برق را بالا می برد، در درجه اول از استفاده از تهویه مطبوع."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن