رهبران اتحادیه اروپا به نبرد بر بهبود طرح در ابتدا چهره به چهره نشست پس از همه گیر

صادر شده در: 17/07/2020 - 05:17 رهبران اتحادیه اروپا خود را نگه دارید برای اولین بار چهره به چهره نشست در پن

توسط NEWSPISHGAMANNN در 27 تیر 1399

صادر شده در:

رهبران اتحادیه اروپا خود را نگه دارید برای اولین بار چهره به چهره نشست در پنج ماه روز جمعه اما مراسم بعید به نظر می رسد به پل خود را تقسیم بیش از یک پست-virus اقتصادی طرح نجات.

تبلیغات

آلمان آنگلا مرکل صدر اعظم نوبت 66 روز است که او و 26 همکاران بازگشت به بروکسل به جشن می گیرند اما برای تست اینکه آیا فرد در مذاکرات می تواند پاسخ یک 750 میلیارد یورو سوال.

اتحادیه اروپا شده است فرو تاریخی بحران اقتصادی توسط coronavirus بحران و مقامات اتحادیه اروپا کشیده شده اند تا برنامه به صورت یک بسته محرک اقتصادی به رهبری کشور خود از مستند.

اما تعیین گروه در شمال پایتخت به رهبری نخست وزیر Mark Rutte را هلند در حال برگزاری برابر به طور آهسته از پول نقد خود را به همسایگان جنوبی بدون شرایط سخت متصل است.

روز جمعه مذاکرات در حال انتظار برای اجرا به شنبه و شاید حتی پنج شنبه اما چند در اینجا با اعتماد به نفس از دستیابی به موفقیت با وجود تنگ, جدول زمانی, بنابراین یکی دیگر از نشست ممکن است به دنبال در اواخر این ماه.

'یک معامله ضروری است'

اجلاس میزبان چارلز میشل رئیس شورای اروپا در تلاش است برای ایجاد حس حرکت قبلی پس از coronavirus دوران videoconferences خدمت تنها به تاکید رهبران' تفاوت.

"پیدا کردن قرارداد کار سخت و نیاز به اراده سیاسی در بخشی از همه. در حال حاضر زمان است. یک معامله ضروری است" او در نامه خود نوشت, دعوت رهبران به بروکسل.

"ما نیاز به پیدا کردن راه حل های قابل اجرا و رسیدن به توافق, برای سود بیشتر از ما شهروندان است."

اما خوش بینی در تامین کوتاه مدت به عنوان رهبران در پایتخت بلژیک برخی در اوایل ورود در آستانه اجلاس برای برگزاری بحث های خصوصی پیش از رویداد اصلی.

دیپلمات های اروپایی گفت: هلند خواهد همچنان به اصرار دارند که کشورهای عضو حفظ حق وتو هر مشترک استقراض توسط اتحادیه اروپا برای تامین مالی وام به اعضاء.

و آنها می خواهند هر گونه وام و یا کمک های مالی برای آمدن با شرایط سخت متصل به اطمینان حاصل شود که به شدت مدیون کشورهایی مانند اسپانیا و ایتالیا انجام اصلاحات تحت اروپایی کمیسیون نظارت.

این است که با عصبانیت مخالف با جنوب. هر دو میشل و مرکل که کشور به تازگی گرفته شده در نورد شش ماه ریاست اتحادیه اروپا را به مبارزه به واسطه هر گونه سازش.

"ما در حال باز کردن برای رسیدن به یک توافق در این آخر هفته اما اگر وجود دارد نمی توان به یک توافق ما از مذاکرات و بعد از آن در" هلندی وزیر خارجه Stef Blok روز چهارشنبه گفت:.

وام و یا کمک های مالی?

هلند پدید آمده است به عنوان به احتمال زیاد به نگه دارید اما Rutte موضع حمایت است به درجات مختلف توسط اعضای به اصطلاح "صرفه چهار" -- دانمارک و اتریش.

میشل پیش نویس طرح پیش بینی یک 750 میلیارد یورو (850 میلیارد دلار) بازیابی بسته بندی ساخته شده از 250 میلیارد دلار وام و 500 میلیارد دلار در کمک های مالی و یارانه ای که نمی توانست به بازپرداخت توسط گیرنده عضو ،

این Frugals مخالفت با کمک های مالی و می خواهید هر گونه وام با شرایط متصل شده است.

این بسته علاوه بر برنامه ریزی 1,074 میلیارد یورو هفت سال بودجه اتحادیه اروپا از سال 2021 به 2027 که رهبران نیز باید توافق در هفته های آینده و یا ماه.

"یک توافق است نه در همه تضمین شده است. بر خلاف باقی می ماند وجود دارد تفاوت های زیادی برای دریافت بیش از" یک مقام ارشد اروپایی رسمی پذیرفته شده اند.

گذشته از حکومت بازیابی بسته های رهبران نیز ممکن است برخورد بیش از تلاش برای بودجه اتحادیه اروپا حمایت مشروط کشورهای عضو احترام به حکومت قانون است.

مجارستان و لهستان که هدف قرار داده شده است توسط کمیسیون اروپا بیش ادعایی خود را بی اراده به استبداد مبارزه خواهد کرد برای جلوگیری از چنین یک قانون نوشته شده به بودجه.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن