قانونگذاران 600 میلیون دلار برای تنظیم برنامه مسکن برای مردم محلی هاوایی - ProPublica پیشنهاد می کنند

[ad_1]

توسط NEWSPISHGAMANNN در 1 بهمن 1400
[ad_1]

این داستان با همکاری Honolulu Star-Advertiser، یکی از اعضای شبکه گزارش محلی ProPublica منتشر شده است.

قانونگذاران هاوایی خواستار دریافت 600 میلیون دلار برای کمک به مردم محلی هاوایی از طریق یک برنامه خانوار با کمبود بودجه مزمن هستند که به وعده خود برای بازگرداندن مردم محلی به سرزمین های اجدادی خود عمل نکرده است.

از آنجایی که دولت ایالات متحده با مازاد بودجه مواجه است، اسکات سایکی، رئیس مجلس نمایندگان، روز چهارشنبه قانونی را پیشنهاد کرد که او آن را تاریخی خواند تا بودجه برنامه موسوم به خانه های هاوایی را برای پاسخگویی به تقاضای عظیم مسکن ارزان قیمت در میان مردم هاوایی تامین کند. این تخصیص بیش از هفت برابر مبلغی است که قانونگذار به وزارت کشور هاوایی، آژانس دولتی که برنامه ساخت و ساز را در سال گذشته مدیریت می کند، ارائه کرده است.

بر اساس این برنامه، ذینفعان - که حداقل 50 درصد هاوایی تعریف می شوند - می توانند برای اجاره زمین 99 ساله درخواست دهند و پس از آن، در صورت اعطا، یا خانه ای در زمین بسازند یا آن را از یک توسعه دهنده خریداری کنند. قیمت تقریباً نصف قیمت مسکن مشابه است، زیرا ذینفعان برای زمین پرداخت نمی کنند. اما، همانطور که Honolulu Star-Advertiser و ProPublica در سال 2020 گزارش دادند، ده‌ها هزار نفر با لیست انتظار رو به رشدی روبرو هستند. امروزه بیش از 28700 نامزد به دنبال مزارع در زمین هایی هستند که توسط دولت فدرال کنار گذاشته شده و اکنون توسط ایالت اداره می شود. برخی از ذینفعان ده ها سال است که در لیست منتظر بوده اند. بر اساس اولین تحلیل سازمان های خبری، بیش از 2000 نفر در حال انتظار جان باختند.

در دو سال گذشته، Star-Advertiser و ProPublica تعدادی نقص ساختاری را در برنامه شناسایی کرده‌اند، از جمله توسعه بخش مسکن که برای بسیاری از ذینفعان کم درآمد بسیار گران است. سازمان های خبری همچنین بر شکست دولت های ایالتی و فدرال در اجرای توافق نامه 1995 که برای جبران برنامه زمینی که در گذشته از اعتماد سلب شده بود، تاکید کردند. این برنامه فاقد زمین لازم در اوآهو، جزیره ای با بیشترین تقاضا برای مسکن است.

سایکی در ایمیلی گفت که پوشش سازمان‌های خبری "یک عامل مطلق" در تصمیم اتاق برای پیشنهاد یکبار تزریق 600 میلیون دلاری است و دلیل آن افزایش آگاهی از الزام ایالت به پیروی از قانون است. کمیسیون مجلس هاوایی ، قانون فدرال 1921 که این برنامه را ایجاد کرد. ایالت، از طریق وزارت سرزمین هاوایی، مسئولیت این برنامه را به عنوان شرط ایالتی بر عهده گرفته است.

سایکی در سخنرانی خود به مجلس در روز افتتاحیه، که تا اوایل ماه مه تشکیل جلسه می‌دهد، خاطرنشان کرد که ساکنان محلی هاوایی بیشترین آسیب را از بحران مسکن ارزان‌قیمت می‌بینند. وی گفت که تخصیص پیشنهادی به ذینفعان مورد اعتماد اجازه می دهد تا خانه های خود را خریداری کنند. سایکی گفت: «زمان آن فرا رسیده است که به وزارت کشور هاوایی منابع مورد نیاز برای تحقق اعتماد خود را بدهیم.

اگرچه جزئیات بودجه پیشنهادی هنوز تدوین نشده و در قانون گنجانده نشده است، این مبلغ قبلاً در مجلس سنای ایالت حمایت شده است.

سناتور جارت کئوهوکالول، رئیس مشترک گروه محلی هاوایی در مجلس قانونگذاری، گفت که این گروه با یک سخنگوی برای بحث در مورد این پیشنهاد ملاقات کرده است. Keohokalole گفت: "ما بسیار علاقه مندیم که امسال این کار را انجام دهیم." وی همچنین خاطرنشان کرد که "سال های مازاد زیاد اتفاق نمی افتد و این وضعیتی است که ما در حال حاضر در آن قرار داریم."

اگر اقدامی توسط قانونگذار تصویب شود، برای بررسی به فرماندار دیوید ایج خواهد رفت. Ige برای اظهار نظر در دسترس نبود، اما او قبلاً به Star-Advertiser و ProPublica گفته بود که انجام تعهدات ایالت در قبال برنامه هاوایی خانه‌ها اولویت دولت او است. با توجه به بهبود وضعیت مالی ایالت، فرماندار پیشنهاد کرد که یک میلیارد دلار در یک صندوق برای روزهای بارانی سرمایه گذاری شود. ایده او توسط قانونگذارانی که می خواهند اکنون از مازاد آن برای مقابله با مشکلاتی مانند بحران بی خانمانی هاوایی استفاده کنند که تا حدودی به برنامه خانه های هاوایی مرتبط است، مردود شده است. در یک نظرسنجی در سال 2020 از حدود 1200 بی خانمان آسیب پذیر در اوآهو، از هر 5 نفر 1 نفر واجد شرایط برنامه خانواده بودند و 7٪ در لیست انتظار بودند.

تصویر مالی بهبود یافته، که با از سرگیری بازدیدکنندگان ورودی و مخارج مصرف کننده قوی تقویت شده است، با آنچه در یک سال گذشته بود، زمانی که قانونگذاران جلسه خود را افتتاح کردند، در تعجب بودند که آیا صندوق بیمه بیکاری دولتی ورشکسته می شود و صدها معلم شغل خود را از دست می دهند، فاصله زیادی دارد. . .

علیرغم این شرایط مالی، قانونگذاران حدود 78 میلیون دلار - یک مقدار بی سابقه - برای تامین مالی ساخت و ساز DHHL به منظور توسعه بیش از 700 قطعه در سراسر کشور برای رسیدگی به لیست انتظار، اختلاس کرده اند. نمایندگان مجلس در تصویب بودجه سال گذشته به پوشش خبرگزاری ها اشاره کردند.

مبلغی که در حال حاضر در حال بررسی است از تخصیص سال گذشته بیشتر خواهد بود. Keohokalole گفت: "این یک مرتبه بزرگتر از بزرگترین تزریقی است که تا به حال به DHHL در یک سال داده ایم." کمبود تاریخی بودجه به کندی سرعت توسعه مزرعه کمک کرده است. برای تداوم کسب و کار، کارمندان پول را از ساخت و ساز به هزینه های اداری منتقل کردند که منجر به پاداش های مسکن کمتر شد. در سال 2018، تنها شش اجاره نامه اعطا شد، اگرچه از آن زمان سرعت آن افزایش یافته است.

ویلیام جی. آیلا جونیور، مدیر DHHL و رئیس کمیته داخلی هاوایی، که بر آژانس نظارت دارد، از این پیشنهاد قانونی استقبال کرد. او در بیانیه‌ای گفت: «سرمایه‌گذاری 600 میلیون دلاری... تزریق تاریخی منابع برای پاسخگویی به نیازهای بالقوه هزاران ذینفع در لیست انتظار وزارت کشور هاوایی خواهد بود. DHHL در برابر هرگونه اقدامی که ساکنان محلی هاوایی را به زمین بازگرداند باز است.

ذینفعان نیز این پیشنهاد را جشن گرفتند.

ریچارد سو، یکی از ذینفعان اوآهو که در سال 2001 خانه‌ای دریافت کرد، گفت: «من فکر می‌کنم کاری که قانون‌گذار انجام می‌دهد خیلی دیر شده است.

بلوسوم فایتر، رهبر ذینفع مائوئی، گفت: «این یک فرصت عالی برای ذینفعان و همچنین برای بخش است تا بتوانند نیازهای خود را برآورده کنند.

600 میلیون دلار منعکس کننده آن چیزی است که قانونگذار در سال 1995 به عنوان بخشی از توافق نامه ای برای تسویه دعاوی تراست علیه دولت تصویب کرد، پولی که طی 20 سال آینده به صورت اقساط سالانه پرداخت می شد. با این پول تسویه حساب، آژانس موفق به توسعه بیش از 4000 قطعه زمین جدید شد - تقریباً نیمی از تعداد کل توسعه یافته در قرن گذشته.

در سال های اخیر، این اداره برآورد کرده است که برای تکمیل لیست انتظار 28000 متقاضی، بر اساس برآورد هزینه متوسط ​​150،000 دلاری برای ساخت یک شهرک مسکونی، به حدود 4 میلیارد دلار نیاز دارد. ذینفع مسئولیت خرید یا ساخت مسکن در قطعه را بر عهده دارد.

Keohokalole و سایر قانونگذاران گفتند که تزریق جدید 600 میلیون دلاری می تواند برای توسعه قطعات و به دست آوردن زمین اضافی مورد استفاده قرار گیرد، اما اولویت کمک به آن دسته از ذینفعانی است که توانایی خرید مسکن را ندارند - گروه محلی هاوایی. Star-Advertiser / ProPublica Reporting.

به گفته قانونگذاران، این می تواند به معنای پول بیشتری برای یک برنامه آزمایشی منحصر به فرد باشد که می تواند به حذف مردم هاوایی از لیست انتظار کمک کند. این برنامه که DHHL هنوز در حال توسعه آن است، به ذینفعان کمک پیش پرداخت برای خرید مسکن در اوآهو که قابل اعتماد نیست ارائه می دهد. چنین کمکی مستلزم آن است که گیرندگان لیست انتظار خود را رها کنند.

این پروژه در اواخر سال 2020 و به دنبال تاریخچه اولیه Star-Advertiser و ProPublica توسط کمیته تایید شد و پس از آن صورت گرفت که مدیریت DHHL کارکنان را به چالش کشیدند تا "خارج از چارچوب" برای ارائه راه حل های جسورانه بیاندیشند. جسورانه ترین: یک کازینو استراحتگاه در سرزمین DHHL. این ایده در جلسه قانونگذاری سال گذشته از بین رفت.

Agnel Philip از ProPublica در تجزیه و تحلیل داده ها مشارکت داشت.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب