پس از سال‌ها شکایت، فلوریدا نظارت بر آلودگی نزدیک مزارع نیشکر در حال سوختن را بهبود می‌بخشد - ProPublica

[ad_1]

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 دی 1400
[ad_1]

برای اولین بار در نزدیک به یک دهه، تنظیم کننده های فلوریدا سیستم نظارت بر هوای خود را در منطقه کشت شکر این ایالت ارتقا داده اند، جایی که کشاورزان برای جمع آوری بیش از نیمی از نیشکر این کشور، محصولات را می سوزانند.

این اقدام با تحقیقاتی توسط Palm Beach Post و ProPublica دنبال شد که در آن نقایصی در نحوه کنترل آلودگی هوا در قلب فلوریدا یافت شد، از جمله استفاده آنها از مانیتور هوا که برای قانون هوای پاک نامناسب است. قانون شاخص با هدف محافظت از مردم در برابر آلاینده های مضر.

سال‌هاست که ساکنان گله دارند که سوزاندن نی‌ها دود و خاکستر را به جوامعشان می‌فرستد و به سلامت آنها آسیب می‌رساند. اما، همانطور که سازمان های خبری در ماه جولای گزارش دادند، مقامات محیط زیست و بهداشت علیرغم مشکلات قابل توجه در سال 2013 به کار مانیتور Bel Glade ادامه دادند.

قانون فدرال این اجازه را می دهد و آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده گفت که ایالت می تواند به استفاده از تجهیزات ردیابی شاخص کیفیت هوا ادامه دهد، ابزاری برای اطلاعات عمومی که گزارش می دهد آیا هوا خوب، ناسالم یا خطرناک است. اما تصمیم به پایبندی به نظارت قدیمی به این معنی بود که مقامات نمی توانند از آن برای اندازه گیری نقض قوانین سختگیرانه هوای پاک استفاده کنند یا آلاینده ها را در قبال تخلفات احتمالی در 400000 هکتار از نی زارها مسئول بدانند.

حدود 9 ماه از زمانی که The Post و ProPublica شروع به پرسیدن سؤالات درباره مانیتور کردند، مقامات گفتند که آن را «در آینده»، «بعد در سال 2021» و اخیراً «بعداً در آینده نزدیک» جایگزین خواهند کرد. سپس، ماه گذشته، اداره بهداشت شهرستان پالم بیچ، مانیتور Belle Glade را با مانیتور مناسب برای اعمال استانداردهای فدرال آلودگی به روز کرد. الکساندرا کوختا، سخنگوی وزارت امور خارجه حفاظت از محیط زیست، گفت که ارتقاء به تعویق افتاد زیرا کارکنان مجبور بودند "تغییرات فیزیکی در پناهگاه ایجاد کنند تا تجهیزات نظارتی جدید در آن جا شود."

او گفت که این وزارت همچنین در حال گفتگو با EPA در مورد گسترش نظارت بر هوا در ایالت است. در سال آینده، EPA قصد دارد 20 میلیون دلار کمک مالی رقابتی به دولت‌های محلی، ایالتی و قبیله‌ای ارائه کند تا به نظارت بهتر بر "آلاینده‌هایی که بیشترین نگرانی را در جوامع با پیامدهای زیست‌محیطی و بهداشتی دارند. ناشی از آلودگی و همه‌گیری COVID-19" کمک کند.

عمل سوزاندن نی به طور نامتناسبی بر مراتع، ترکیبی از جوامع عمدتا سیاهپوست و اسپانیایی در میان مزارع نی، تأثیر می گذارد. دود به ندرت به جوامع غنی تر و سفیدتر در شرق می رسد، زیرا وقتی باد در آن جهت می وزد، سوزاندن ممنوع است. داده های بستری شدن در بیمارستان نیز تفاوت های سلامتی را نشان می دهد. سازمان‌های خبری دریافتند که بازدید از بیمارستان‌ها و بخش‌های اورژانس برای مشکلات تنفسی در میان بیماران بل گلید در طول فصل سوزاندن عصا افزایش یافته است، اگرچه تجزیه و تحلیل ما نمی‌تواند دلیل نهایی را بیان کند. تفاوت فصلی در Belle Glade بیشتر از تغییرات در سایر جمعیت های مشابه است که فرسودگی شغلی وجود ندارد.

نگرانی اصلی کارشناسان بهداشت عمومی ذرات گرد و غبار است که مخلوط قابل استنشاقی از آلاینده ها و زباله های مرتبط با بیماری های قلبی و ریوی است. طبق گزارش EPA، شهرستان پالم بیچ بیش از هر شهرستان دیگری در این کشور ذرات گرد و غبار ناشی از آتش سوزی های کشاورزی را منتشر می کند.

دموکرات‌ها در مجلس ایالتی به تنظیم‌کننده‌های ایالتی که سال‌ها ادعا می‌کنند هوا برای تنفس سالم است، تکیه نمی‌کنند. این ماه، آنا اسکامانی، نماینده مجلس و سناتور گری فارمر، قانونی را برای توانمندسازی ساکنان با لغو قانون جدیدی که از کشاورزان در برابر دعاوی مربوط به آلودگی هوا محافظت می‌کند، معرفی کردند. بر اساس تغییراتی که توسط قانونگذار در ماه آوریل به تصویب رسید، قانون قانون کشاورزی ایالت اکنون "انتشار ذرات" را در فهرست فعالیت های کشاورزی حفاظت شده خود گنجانده است. این اصطلاح با ذرات گرد و غبار، محصول جانبی شناخته شده سوزاندن نیشکر، قابل تعویض است. فرماندار ران دیسانتیس این لایحه را امضا کرد. لایحه جدید به این زبان ضربه می زند، اگرچه چشم انداز آن در مجلس قانونگذاری تحت سلطه جمهوری خواهان نامشخص است.

اسکامانی با اشاره به تغییرات قانونی قبلی گفت: این یک خطر برای سلامتی، مشکل عدالت زیست محیطی است و همچنین به صنعت شکر اجازه می دهد بدون عواقب فعالیت کند. "این مناسب نیست، هیچ کس دیگری نمی تواند آن را انجام دهد. ایجاد مجموعه ای متفاوت از قوانین صرفاً به این دلیل که صنعت قدرتمندی است، فایده ای ندارد."

US Sugar و Florida Crystals، دو شرکت بزرگ شکر در منطقه، به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. آنها گفتند که متعهد به کار ایمن در گلیدز هستند و سوزاندن نی مسبب مشکلات سلامتی ساکنان را تکذیب کردند.

در همین حال، این موضوع در رقابت برای فرمانداری فلوریدا، جایی که رای دهندگان در سال آینده رای خواهند داد، مطرح می شود. در پاسخ به سوالی درباره گزارش‌های ProPublica، چارلی کریست، دموکرات ایالات متحده که از سال 2007 تا 2011 فرماندار فلوریدا بود و دوباره نامزد انتخابات شد، قول داد نظارت هوایی در گلیدز را بهبود بخشد، در حالی که "بر روی تغییر به سوزاندن اصرار داشت". به یک فرآیند برداشت پاک‌تر که باعث ایجاد شغل بیشتر برای مردم محلی خواهد شد.»

ایالات متحده یکی از کشورهایی است که بیشترین تولید شکر را در جهان دارد. برزیل، هند و تایلند با اشاره به مشکلات زیست محیطی و بهداشت عمومی تصمیم به توقف یا کاهش شدید سوزاندن نی گرفته اند.

کریست گفت: "من از آسیبی که به جوامع گلیدز، عمدتا سیاه پوستان و اسپانیایی ها در فلوریدا وارد شده است، آگاه هستم." ما نمی‌توانیم همچنان چشم خود را بر آلودگی هوا و خطرات بهداشتی که این جامعه تجربه می‌کند ببندیم.

وی از اقدامات قبلی قانونگذار برای حمایت از صنعت انتقاد کرد. «وقتی جوامع ثروتمند شرق از فرسودگی شغلی شکایت می کنند، شروع به فعالیت می کنند. اما وقتی مردم در گلیدز ابراز نگرانی می کنند، تالاهاسی به سمت دیگری نگاه می کند. و هنگامی که قانونگذار فلوریدا اقدام می کند، به نظر می رسد که اوضاع را بدتر می کند، "مسیح گفت. به عنوان فرماندار در سال 2008، او با US Sugar برای خرید زمین از این شرکت برای کمک به بازسازی Everglades مذاکره کرد، معامله ای که بسیاری از محیط بانان در آن زمان آن را ستایش کردند، اگرچه در بحبوحه اقتصاد رو به وخامت به شدت کاهش یافت. برخی دیگر از آن به عنوان نوعی کمک نجات برای شرکت انتقاد کردند.

DeSantis به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. سناتور ایالتی آنت تادئو، یک دموکرات که برای فرمانداری نیز نامزد شده است، هم چنین نیست.

مسیح گفت که از لایحه اسکامانی حمایت خواهد کرد و خاطرنشان کرد که کمیسر کشاورزی که بر صنعت شکر نظارت دارد، می تواند "صدور مجوزهای سوزاندن را متوقف کند". این پست در حال حاضر در اختیار نیکی فرید، یکی از مخالفان او از حزب دموکرات در انتخابات اولیه فرمانداری است. او به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد، اما قبلا بر تلاش های خود برای ایجاد تغییراتی در برنامه سوزاندن نیشکر ایالتی تاکید کرد. در سال 2019، برای به حداقل رساندن تأثیر دود، محدودیت‌هایی برای احتراق اعمال کرد، مانند امتناع از مجوزها در زمانی که کیفیت هوا ضعیف است.

او در بیانیه قبلی خود گفت: "حفظ ایمنی ساکنان، جوامع و محیط زیست فلوریدا اولویت اصلی من است."

تجزیه و تحلیل The Post و ProPublica نشان داد که این وزارتخانه در طول فصل برداشت 2020-2021 مجوزهای بیشتری را نسبت به میانگین پنج فصل گذشته رد کرد، اما تعداد کل سوختگی ها تقریباً یکسان است.

فرید همچنین گفت که از توسعه روش‌های جایگزین برداشت که شامل سوزاندن نمی‌شود، حمایت می‌کند، اما دفتر او گفت که "هنوز هیچ‌کس به عنوان یک گزینه مناسب از نظر زیست‌محیطی و اقتصادی ظاهر نشده است".

فصل برداشت به تازگی آغاز شده است و برخی از ساکنان گلد می گویند که تغییرات در برنامه سوزاندن کم اثر بوده است. تلما فریمن با دیدن آنچه که مردم محلی آن را "برف سیاه" می نامند، یعنی خاکسترهایی که از سوختن عصا می ریزند، نوه هایش را در داخل نگه می دارد. او در مصاحبه اخیر خود گفت که آلودگی مثل همیشه بد است.

او گفت: هرگز بهتر نیست.

لولو رمضان و مایا میلر در این گزارش مشارکت داشتند.


[ad_2]
https://20khababr.ir https://afkharebartar.ir https://akhabarebartar.ir https://andnews.ir https://avatefepak.ir https://baranmajale.ir https://behtaringam.ir https://daltek.ir https://elmitarin.ir https://fardayeashena.ir https://forbos.ir https://foxirani.ir https://gisoon.ir https://hodhodirani.ir https://iranisard.ir https://kahkashani.ir https://lasttimes.ir https://lilaki.ir https://livejame.ir https://magirani.ir https://majaleiranian.ir https://mervina.ir https://mineralnews.ir https://modirezard.ir https://momon.ir https://moniseh.ir https://nationaliran.ir https://netcrafti.ir https://news-single.ir https://newsexpress.ir https://newslife.ir https://newsspot.ir https://newsteen.ir https://nikmag.ir https://officemag.ir https://okaziyon.ir https://one-news.ir https://pandamag.ir https://parsroids.ir https://patris-fun.ir https://senatornews.ir https://seratmag.ir https://sibala.ir https://sohanian.ir https://sosokan.ir https://tazekhabari.ir https://technoirani.ir https://timesirani.ir https://yamorani.ir https://yandexkhabari.ir https://abdoosnews.ir https://zehnenoandinsh.ir https://abestanews.ir https://abtinnews.ir https://akhbarebartaaar.ir https://akhbaremaaaa.ir https://akhbareshomaaa.ir https://akhshijnews.ir https://atrinnews.ir https://atroticnews.ir https://atshnews.ir https://bashariatemrooz.ir https://dastesalamatt.ir https://dostemansalam.ir https://elementorsite.ir https://emrooztafahom.ir https://ensanedirooooooz.ir https://etelaresankhabar.ir https://examplenews.ir https://fardaalefba.ir https://gisooyekhabar.ir https://halohekayatha.ir https://hashtadonoh.ir https://hekayatfardayeemaaa.ir https://honarmandkhabar.ir https://istgaheshomareyek.ir https://ketabkhoooon.ir https://kimyagaaaar.ir https://markazeakhbar.ir https://masternewss.ir https://mohamadrezasite.ir https://morvarideasia.ir https://mramins.ir https://naserinews.ir https://nasermr.ir https://newsamins.ir https://newsatropat.ir https://newscenterals.ir https://newsmineral.ir https://newsouls.ir https://newspishgamannn.ir https://newssalam.ir https://newsshans.ir https://newsworlds.ir https://parinews.ir https://patris-music.ir https://poshtibannews.ir https://powernewss.ir https://recordejadid.ir https://salamnewws.ir https://23ncfst.ir/ https://amiran-carpet.ir/ https://armanenergytec.ir/ https://blogenews.ir/ https://blogkhoon.ir/ https://bvfars.ir/ https://charsounews.ir/ https://chsnews.ir/ https://dezfil.ir/ https://dmwebmaster.ir/ https://dota2news.ir/ https://erfanhd.ir/ https://etminan110.ir/ https://faratarazkhabar.ir/ https://farsgardi20.ir/ https://footynews.ir/ https://goto98.ir/ https://ilyarkhabar.ir/ https://ir2khabar.ir/ https://iranalmanac.ir/ https://irandaryafest.ir/ https://khabarehaft.ir/ https://khabarontime.ir/ https://lolsms.ir/ https://maadgig.ir/ https://masoudtb.ir/ https://mp3news.ir/ https://music-ha.ir/ https://nakhlestankhabar.ir/ https://newcharge.ir/ https://news-links.ir/ https://news180.ir/ https://pimn.ir/ https://prmf.ir/ https://pvnews.ir/ https://rejawnews.ir/ https://sahab-co.ir/ https://samanbarg.ir/ https://semanews.ir/ https://shirinonews.ir/ https://soheilesonghor.ir/ https://tacity.ir/ https://taktanews.ir/ https://tarabaranmag.ir/ https://telegram-persian.ir/ https://tfcenter.ir/ https://trika.ir/ https://velninews.ir/ https://vidnaz.ir/ https://wajnews.ir/ https://your-news.ir/ https://zangannews.ir/ https://2016downloadnew.ir/ https://paxsolomusic.ir/ https://daryamedia.ir/ https://andikakhabar.ir/ https://seo-pbn.ir/ https://ghezelwich.ir https://panaztebtabriz.ir https://shayna-net.ir https://kanooneslamshahr.ir https://raynuts.ir https://honare2.ir https://itsama.ir https://flingpet.ir https://foreverpro.ir https://fraeesi.ir https://gkhabar.ir https://18amlak.ir https://pooyesh-khabar.ir https://matsef.ir https://photo-land.ir https://tabarestan118.ir https://disachain.ir https://chikaapp.ir https://mahestan18.ir https://radyaabkala.ir https://c-civil.ir https://saeeed.ir https://copytops.ir https://modirsearch.ir https://shz1music.ir https://m-khosravi.ir https://iranhayashi.ir https://iranian-dress.ir https://gigblog.ir https://basitcg.ir https://mashhadhekmat.ir https://rahetamin.ir https://radolyamani.ir https://bnemati.ir https://face-wood.ir https://tourvare.ir https://centertasisat.ir https://bidarirafsanjan.ir https://namahaa.ir https://30pp.ir https://script-tabadol-link.ir https://simayesarbedar.ir https://pakdashtiha.ir https://rentacars.ir https://2019movies.ir https://ekar24.ir https://saber-ramezani.ir https://teb-saharsina.ir
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن