49ers ثبت نام دور اول میدارد Javon Kinlaw براندون Aiyuk به 4 سال تخفیف

The 49ers امضا در دور اول پیش نویس میدارد Javon Kinlaw و براندون Aiyuk به چهار سال تخفیف این تیم در روز جم

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 تیر 1399

The 49ers امضا در دور اول پیش نویس میدارد Javon Kinlaw و براندون Aiyuk به چهار سال تخفیف این تیم در روز جمعه گفت.

دفاع از NFC قهرمانان دو معاملات در طول این پیش نویس در حال حرکت یک نقطه به Kinlaw در کارولینای جنوبی دفاعی lineman در شماره 14 و سپس تا شش, نقاط را Aiyuk یک ایالتی آریزونا گسترده گیرنده با 25 انتخاب.

تراکم کمک 49ers پر کردن دو سوراخ بزرگ ایجاد شده که دفاعی در مقابله با DeForest Buckner معامله شد به ایندیاناپولیس و گیرنده امانوئل ساندرز چپ در آژانس رایگان.

Kinlaw بود آسوشیتد پرس اول تیم آمریکایی به عنوان یک ارشد, زمانی که او تا به حال شش کیسه 35 پردازد و دو اشتباه بهبود در 12 شروع می شود.

Aiyuk تا به حال یک برک آوت ارشد نجومی بود و به نام یک سوم تیم آمریکایی پس از او تا به حال 65 جلب برای 1,192 متری و هشت touchdowns. او همچنین تا به حال 14 کیکآف بازده برای 446 متری و 14 زدن توپ را برمی گرداند برای 226 متری و یک زمین نشستن کامل هواپیما.

در جای دیگر

اورگان مدارس قطره 'جنگ داخلی'

اورگان و ایالتی اورگان توافق کرده اند که برای رها به نام "جنگ داخلی" خود را برای رقابت های.

Oregon State جمهور اد ری گفت: جنگ داخلی نام "نشان دهنده یک ارتباط به یک جنگ به تداوم برده داری."

"در حالی که نه در نظر گرفته شده به عنوان مرجع واقعی جنگ داخلی OSU رقابت های ورزشی نباید از ارائه هر گونه سوء تعبیر اشاره به این تفرقه قسمت در تاریخ آمریکا" ری در بیانیه ای گفت.

اورگان مدیر ورزشی راب Mullins گفت: سابق اورگان کارفرمایی دنیس دیکسون مطرح نام.

بازی فوتبال بین اورگان و ایالتی اورگان انجام شده 123 بار و پنجم-ترین رقابت رقابت در کشور است. این فصل بازی آزمایشی برنامه ریزی شده برای نوامبر. 28 در Corvallis.

گلف: خواهد گوردون شات 8-تحت-par 62 به برتری در نیمه راه از طریق دور دوم مسافران قهرمانی در کرمولل Conn., که در آن دو بازیکن به دلیل انصراف از coronavirus.

گوردون 23 ساله سابق Vanderbilt بازیکن ساخت هشتم PGA Tour شروع شد و در 12-تحت 128. او را در این زمینه در یک حامی معافیت.

مکنزی هیوز در دور اول رهبر پس از 60, بازی های برگزار شده در بعد از ظهر.

زمینه ادامه داد: به کوچک شدن بعد از دنی مک کارتی آزمایش مثبت برای coronavirus. مک کارتی عقب نشینی همراه با جوانه Cauley که آزمایش منفی برای این ویروس اما بازی در کنار مک کارتی در روز پنج شنبه.

خروج از مک کارتی و Cauley هفت برداشت از مسابقات به دلیل coronavirus.

فوتبال: کریستیانو رونالدو راه اندازی دو گل و تبدیل مجازات برای کمک به یوونتوس ضرب و شتم 10-مرد لچه 4-0 و افزایش شانس خود را از ادعا رکورد گسترش نهم متوالی سری یک عنوان.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن