زمین لرزه سفید شیکاگو برنده گروه B در MLS مسابقات

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — Cristian Espinoza خود را به ثمر رساند و اولین گل فصل در اوایل نیمه دوم کریس Won

توسط NEWSPISHGAMANNN در 31 تیر 1399

دریاچه BUENA VISTA, Fla. — Cristian Espinoza خود را به ثمر رساند و اولین گل فصل در اوایل نیمه دوم کریس Wondolowski ارائه متمسک لحظات پس از ورود به عنوان یک جایگزین و زلزله ضرب و شتم Chicago Fire 2-0 یکشنبه شب به پرچ یک نقطه در MLS برگشت مسابقات دور 16.

سن خوزه (2-0-1 در رویداد) مسجل نقطه بالا در گروه B پس از رفتن بدون شکست در آن سه بازی در مرحله گروهی است. سن خوزه باز با یک 0-0 قرعه کشی در برابر سیاتل قبل از دراماتیک 4-3 باز گشت پیروزی ونکوور که حاوی سالیناس به ثمر رساند در هشتمین دقیقه از زمان توقف برای پیروزی.

این بار Espinoza ارائه بازی-برنده در دقیقه 56. هافبک جکسون Yueill یافت Espinoza رایگان از خود را مدافع و اسپینوزا را چپ پا شات ضرب و شتم شیکاگو دروازه بان Kenneth Kronholm.

پس از آن بود Wondolowski را به نوبه خود برای اضافه کردن به خود را در همه زمان رکورد گل های زده در لیگ. یک دقیقه بعد در آینده به عنوان یک زیر Wondolowski شد بینام و نشان در محوطه جریمه و رهبری کارلوس Fierro صلیب به خالص در 83 دقیقه است. از آن او بود 161st هدف در 364 MLS منطبق است.

سن خوزه می شود یک هفته قبل از آن دور-از-16 مسابقه بعدی دوشنبه شب که در آن بازی یکی از مقام سوم گروه تیم که پیشرفت.

شیکاگو (1-1-0) از دست داد هافبک لوکا Stojanovic به آشکار پای چپ آسیب در اواخر نیمه اول. آتش در حال محدود به ثمر رساند شانس تمام شب خود را به بهترین آینده در دقیقه 59 زمانی که رابرت Beric شات ذخیره شده توسط San Jose دروازه بان دانیل وگا.

شیکاگو افتتاح شد این مسابقات با تعجب 2-1 برنده بیش از سیاتل به لطف Mauricio Pineda اواخر برنده است. آتش هنوز هم می تواند پیشرفت به مرحله حذفی با یک پیروزی ونکوور در گروه نهایی خود را مطابقت پنج شنبه.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن