'آفریقا خواهد بود قوی': کهکشان از ستاره های بزرگ نگه مجازی Covid-19 کنسرت

صادر شده در: 26/05/2020 - 07:59بروز رسانی: 26/05/2020 - 07:59 سنگال سوپراستار Youssou N'Dour و جایزه گرمی بر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 6 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

سنگال سوپراستار Youssou N'Dour و جایزه گرمی برنده Angelique Kidjo در میان یک کهکشان از استعداد به ارمغان آورد با هم برای یک کنسرت مجازی برای بالا بردن آگاهی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

تبلیغات

بیش از 100 هنرمندان و افراد مشهور از سراسر این قاره و خارج از کشور در زمان WAN نشان می دهد پخش آنلاین در سراسر جهان افریقایی شبکه و انجام شده توسط 200 آفریقایی کانال های روز دوشنبه به مناسبت روز آفریقا.

"پس از COVID-19 آفریقا خواهد بود و آفریقا و قوی خواهد بود. ما با هم در حال بی نظیر" مالی kora ستاره و هنرمند هیپ هاپ Sidiki Diabate گفت: در راه اندازی مجازی کنسرت.

این رویداد الگوبرداری پس از "یک جهان: با هم در خانه" کنسرت در آوریل آورده است که با هم تیلور سویفت و سنگ نورد بازی از خانه های خود.

مالی آفریقایی-pop star Salif Keita, کنگو, خواننده Fally Ipupa نیجریه را Wizkid, Femi کوتی, سنگال رپ Awadi عاج ساحل سحر و جادو سیستم و Beninese خواننده زینب در میان ستاره های نمایشی از زندگی خود را در اتاق, استودیو, باغ یا پایان دادن به آهنگ های خود را با این خط: "هم به عنوان یکی."

برجسته از شب بود از راه دور دونفری بین "هفت ثانیه" ستاره N'Dour و Coldplay کریس مارتین که خواند "یک آسمان پر از ستاره است."

"من هرگز فکر نمی کردم در یک میلیون سال من می خواهم Youssou آواز خواندن در یک Coldplay آهنگ" بیننده Awacham توییتی.

"من خوشبین هستم فرهنگ است که در آغاز و در پایان همه چیز" گفت: N'Dour حامی شب بود که با هدف "برای اولین بار به منظور بالا بردن آگاهی در مبارزه با این بیماری همه گیر اما همچنین می گویند که در بسیاری از مناطق هیچ چیز هرگز همان خواهد شد دوباره".

برزیلی, هنرمند Carlinhos Brown, Guadeloupean گروه Kassav' و جامائیکا The Wailers گروه تشکیل شده توسط اعضای باقی مانده از باب مارلی گروه بودند و در میان ستاره های دیگر ،

رگی جامائیکا و ska افسانه Jimmy Cliff ثبت "یک پیام در این زمان نامشخص".

"زمان آن رسیده است که دوباره برای ما آفریقایی ها به جهان نشان می دهد که ما که هستیم. کسانی که در این قاره و در خارج از آن زمان با هم به عنوان یک" او گفت:.

"ما باید به غلبه بر'

سایر مشاهیر و شخصیت ها از جمله بازیگر فرانسوی Omar Sy سابق غنا جمهور جری راولینگس و دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ نیز پیوست.

"آفریقا یک قاره از تاریخ غنی و فرهنگ منحصر به فرد و پویایی. آفریقا باید بالاتر از این که ما انجام داده اند با هر چالش های قبلی گفت:" راولینگس.

"با هم به عنوان یکی من می دانم که ما باید بر آنها غلبه و اگر موسیقی غذای عشق ما اجازه بازی در."

آفریقا است که تا کنون در مقابله با جهانی بهداشت از بحران بهتر از حد انتظار است و ثبت شده در سراسر 115,000 COVID-19 موارد 3,500 و مرگ و میر.

این بیماری همه گیر است و کشته شدن بیش از 344,000 مردم در سراسر جهان است.

"چگونه غم به گیر در سرزمین شادی و خوب طنز" شوخی فرانسوی متولد تونس کمدین سمیه Orosemane که در حال حاضر در ساحل عاج به علت این بیماری همه گیر.

"من خیلی دوست داشت به پاریس بازگشت که در آن مردم در حال مبارزه برای کاغذ توالت" او گفت:.

اما شب گاهی اوقات در زمان بیشتر سیاسی تبدیل شود.

بنین-متولد بازیگر هالیوود Djimon Hounsou صحبت در مورد جنجال بر واکسن محاکمه در آفریقا است.

"زمان برای خود حفظ زمان به توجه و زمان به ماندن هوشیار از هر غربی ها برای تست واکسن بر ما" گفت: "الماس خون" و "نگهبانان کهکشان" ستاره.

"فریب می تواند قدرتمند باشد اما حقیقت این است که حتی قدرتمند تر," او گفت:.

انگلیسی, سوپر نائومی کمپبل به نام برای آفریقایی ها به گرد هم می آیند.

"ما به صورت فوق العاده ای چالش اما ما نمی توانیم به تماشاگران. ما باید به ما نشان می دهد انعطاف پذیری و به اشتراک گذاری تعهد ما به عنوان آفریقایی برای غلبه بر این و رشد قوی تر از آن," او گفت:.

"استفاده از صدای خود را به تماس با ما رهبران در آفریقا به استفاده از این بحران به عنوان یک لحظه ما برای ایجاد همبستگی و مقابله با مسائل ساختاری است که بر ملت ما و خود اقتصاد."

(AFP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن