کشورهای آفریقایی به دنبال نژاد پرستی سازمان ملل متحد بحث در پی تظاهرات جهانی

صادر شده در: 13/06/2020 - 07:40ویرایش: 13/06/2020 - 07:40 کشورهای آفریقایی به نام جمعه در شورای حقوق بشر ساز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 24 خرداد 1399

صادر شده در: ویرایش:

کشورهای آفریقایی به نام جمعه در شورای حقوق بشر سازمان ملل به فوریت بحث نژادپرستی و خشونت پلیس در پی تظاهرات جهانی که به دنبال جورج فلوید را به قتل توسط یک افسر در ایالات متحده است.

تبلیغات

در نامه نوشته شده است به نمایندگی از 54 کشور آفریقایی بورکینافاسو سفیر سازمان ملل متحد در ژنو خواسته سازمان ملل متحد حقوق بالا بدن برای یک "فوری بحث" در "نواخته الهام گرفته از نقض حقوق بشر خشونت پلیس علیه مردم آفریقایی تبار و خشونت علیه تظاهرات مسالمت آمیز است که برای این بی عدالتی را متوقف کند."

در این نامه خطاب به شورای حقوق رئیس جمهور الیزابت Tichy-Fisslberger از اتریش درخواست شده است که این بحث برگزار می شود, هفته آینده, زمانی که شورای 43 جلسه رزومه و پس از آن قطع شد در ماه مارس با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

آن را اشاره به مورد جورج فلوید 46 ساله سیاه مردی که در بازداشت پلیس در مینیاپولیس در 25 مه پس از یک افسر سفید پوستی که تاکنون به اتهام قتل فشرده زانو خود را در گردن او برای نزدیک به نه ساعت.

تماس پس از فلوید خانواده همراه با خانواده های دیگر قربانیان خشونت های پلیس و بیش از 600 سازمان های غیر دولتی در این هفته به نام در شورای اسلامی به فوریت آدرس سیستمیک نژادپرستی و اقدامات پلیس علیه سیاه پوستان در ایالات متحده است.

برای این شورا در نظر گرفتن این درخواست آن نیاز به پشتیبان گیری از حداقل یک کشور است.

با این درخواست در حال حاضر که از یک گروه بزرگی از ایالات "است که باعث افزایش شانس" آن را به جای یک شورای دریافته.

'بدون کنترل خشونت پلیس'

فلوید مرگ بود که در تصویری و موجب اعتراضات گسترده در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان "است که متاسفانه یک حادثه جدا شده با بسیاری از موارد قبلی غیر مسلح افراد آفریقایی تبار درد و رنج همان سرنوشت با توجه به بدون کنترل خشونت پلیس," نامه است.

"متاسفانه به سرنوشت بسیاری دیگر از قربانیان به خود جلب بدون توجه به عنوان آنها را اسیر در رسانه های اجتماعی برای همه برای دیدن" سفیر Dieudonne تمایل Sougouri نوشت: به نمایندگی از گروه در شورا.

در حالی که این نامه به نام برای یک بحث نژاد پرستی در سراسر جهان آن را به طور خاص برجسته این وضعیت در ایالات متحده است.

"تظاهرات جهان شاهد هستند رد اساسی نژادی و نابرابری و تبعیض است که توصیف زندگی در ایالات متحده برای مردم سیاه و سفید و دیگر مردم از رنگ ،

> > "سیاه و چنین رفتار شود': فرانسه ضد نژادپرستی تظاهرات در معرض اسطوره colour-blind جمهوری

تعدادی از کشورهای در حال انتظار به آدرس فلوید کشتن و نگرانی در مورد خشونت پلیس و نژادپرستی در ایالات متحده در طول از سر گرفته 43 جلسه شورا حتی بدون یک ویژه بحث است.

اما پس از مهلت tabling تازه قطعنامه طی این جلسه تمام شده در ماه مارس آنها تنها قادر خواهد بود به تماس برای اقدامات مشخص در محدوده این بحث فوق العاده ای.

جان فیشر رئیس دیده بان حقوق بشر ژنو, اتاق کار, ابراز امید زودتر جمعه قبل از سکس حرف رفت که این شورا خواهد منظور نوعی از موشکافی ما وضعیت.

"وجود دارد مسائل اساسی نظام نژاد پرستی است که نیاز به خطاب و خطاب معنی" او به خبرنگاران گفت.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب