نبرد دشوار برای پاکسازی حزب در فرانسه در انتخابات شهرداری

به عنوان نامزد در دور دوم از فرانسه در انتخابات شهرداری قرار دادن یک کمپین دوره به شدت تحت تاثیر Covid-19 محد

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 تیر 1399

به عنوان نامزد در دور دوم از فرانسه در انتخابات شهرداری قرار دادن یک کمپین دوره به شدت تحت تاثیر Covid-19 محدودیت همه چشم ها به حزب رئیس جمهور امانوئل پاکسازی و شهرداری مسابقه در پاریس.

تبلیغات

انتخابات دور دوم انتخابات برگزار خواهد شد در ژوئن 28 در 4,827 شهرستانها و شهرهای اطراف فرانسه که در دور اول رای بود نه قاطع با برخی از 16.5 میلیون بزرگسال واجد شرایط برای شرکت در. در بسیاری از کسانی که شهرداری پاکسازی حزب La République en Marcheاست که مبارزه با یک نبرد از دست دادن.

یک شکست برای LREM خواهد برخورد یک ضربه به رئیس جمهور فرانسه پیشنهاد به نمودار تازه و البته در دو سال باقی مانده از مدت خود را در پی coronavirus بحران شخصی خود محبوبیت تضعیف شده دوباره.

تلاش LREM به ساخت تا حمایت مردمی رفته اند جایی در سه سال پس از پاکسازی جاروب به بالا کار با یک تعهد برای پایان دادن به سیاست به عنوان معمول است. اکثریت قریب به اتفاق کاندیداهای خود را شکست خورده را به آن گذشته دور اول رای گیری در 15 مارس و دو روز قبل از پاکسازی اعلام کرد coronavirus مستند تنها در حال حاضر در حال برداشته.

پاریس و مارسی و کلیدی دیگر شهرستانها به طور گسترده ای انتظار می رود در سوسیالیستی و یا جناح راست دست مجبور فوتبال به متضاد اتحاد برای به دست آوردن حداقل برخی از محلی صندلی.

هدف آنها این است که به 10,000 شهرداری مشاوران در سراسر کشور.

"LREM هنوز گرفته ریشه به صورت محلی و در تلاش است تا ثابت کند که آن را قابل دوام زور گفت:" ژان Garrigues سیاسی مورخ در دانشگاه اورلئان.

حتی نخست وزیر ادوارد Philippe که محبوبیت افزایش یافت در درک دست ثابت در طول Covid-19 شیوع چهره یک مبارزه نزدیک به خود را دوباره شهردار صندلی در بندر Le Havre.

یک Ifop نظرسنجی منتشر یکشنبه دیدم فیلیپ موافقت با رتبه بندی افزایش به 50 درصد در حالی که پاکسازی را با کاهش به 38 درصد رسیده است.

ممکن است هیچ اتفاقی که فیلیپ خودداری کرده است برای تبدیل شدن به یک کارت حمل LREM عضو پس از خروج از جناح راست Les Républicains برای تبدیل شدن به رئیس دولت.

از دست دادن با فیلیپ بود مسلما زور به پاکسازی گسترده ای تجدید سازمان از دولت و حتی اگر او برنده حداقل برخی از وزرا به طور گسترده ای انتظار می رود به زودی جایگزین می شود.

مسابقه پاریس

در پاریس سوسیالیستی وقت Anne Hidalgo می ایستد به عنوان مورد علاقه برای پیروزی در دور دوم 6-سال مدت داشتن در صدر دور اول با 29.33 درصد از آرا trailed توسط نامزد حزب محافظه کار Rachida Dati که برنده 22.72 درصد و LREM نامزد اگنس Buzyn که 17.26 درصد است.

هیدلگو راحت پیشبرد رشد بیشتر پس از او مهر و موم شده یک اتحاد با سبزی رهبر دیوید Belliard های اروپا Écologie-Les های سبز, نامزد, که به پایان رسید چهارم در 15 مارس با 10.79 درصد از آرا.

اتحاد غیر منتظره نیست – وقت سوسیالیستی اداره می شود همراه با سبزی در طول دوره اول. توافق می بیند هیدلگو تبدیل شدن به تنها نامزد باقی مانده در سمت چپ و torchbearer برای مسایل سبز.

Buzyn ازمایش کرده به خوبی پشت هیدلگو و Dati در مارس داشتن پیوست نژاد اواخر بعد از پله پایین به عنوان وزیر بهداشت در ماه فوریه در وسط جهانی coronavirus بحران به جای بنیامین Griveaux به عنوان نامزد حزب برای تالار شهر پاریس.

LREM پیدا کرده بود خود را بدون flagbearer پس از Griveaux یک دیرین پاکسازی متحد به طور ناگهانی خارج از مسابقه بیش از, جنسی نوار کاست اتهامات.

پس از مارس 15 رای گیری Buzyn کاهش یافته رادار برای هفته ها داشتن به نام کمپین یک "بالماسکه" در میان بدتر شدن شیوع کروناویروس. او در نهایت بازگشت به ویژه در اواخر ماه مه به تایید او را به ماندن در به عنوان نامزد حزب برای پاریس در دور دوم.

Buzyn است شرط بندی روی پاریسی' حمایت از دولت با گسترده پستی کمپین با هدف قرار دادن نیمی از شهر را در خانواده ها است. "آنه هیدالگو و Rachida Dati سیستماتیک انتقاد از اقدامات دولت. همه پاریسی که فکر می کنم دولت اقدام به حفاظت از اقتصاد ما و مردم آسیب پذیر باید بسیج" برای Buzyn را نامزد این رابطه گفت: Pierre-Yves Bournazel.

Dati که در دوم مارس, امید به ضرب و شتم هیدلگو با برگشتاندن دور کسانی که رای دادند برای Buzyn در دور اول: اخیر Ifop-Fiducial نظرسنجی نشان می دهد هیدلگو خواهد شد 44 درصد از آرا در مقابل 33 درصد Dati و 20 درصد برای Buzyn. آشنایی با دلیل که بیش از نیمی از رای دهندگان می خواهم به آنها بگویم به کسی غیر از وقت.

>> Hidalgo, Dati Buzyn: سه زن از سه استراتژی در مسابقه برای تالار شهر پاریس

'خطرناک چشم انداز'

پاکسازی به نظر می رسد به سختی نگران همه-اما-برخی از تار و مار تحلیلگران می گویند, بازتاب تحقیر از سیاست حزب است که می تواند اثبات خطرناک به عنوان او به دنبال احیای اصلاحات خود را درایو.

"هنگامی که شما باید یک کار بسیار عمودی مفهوم قدرت اساسا بسیار شخصی یکی از شما می توانید تصور کنید که چرا او نمی خواهید به یک حزب است که وزن او گفت:" چوپان مورن یک دانشمند علوم سیاسی در Fondation Jean-Jaures فکر می کنم تانک.

برو آن را به تنهایی رویکرد ثابت محدودیت های آن, اما, با به طور غیر منتظره ای شدید "جلیقه زرد" شورش 2018-19 دیدم که خشمگین معترضان متهم سابق سرمایه گذاری های بانک قطع شده از این روز به بعد مبارزات میلیونها نفر است.

اخیرا تصمیم به فشار از طریق یک شدت مورد بحث اصلاحات در حقوق بازنشستگی توسط فرمان مهم مخالفت اتحادیه های کارگری و حتی از نمایندگان مجلس در حزب خودش بیشتر تهی سیاسی خود سرمایه است.

"این چشم انداز است که احزاب خوب نیست برای هر چیزی یا این که اتحادیه های کارگری را می توان کنار خطرناک است چرا که چگونه شما را تا پایان با جلیقه های زرد," مورن گفت.

اضافه کردن به پاکسازی سردرد چند LREM قانونگذاران باید پناهنده در هفته های اخیر محروم کردن او از آشکار اکثریت در مجلس ملی است.

یک افتضاح انتخاباتی در روز یکشنبه می تواند بی درنگ دیگران به رها کردن کشتی ارائه گریست برای مخالفان امیدوار به موقعیت خود را به عنوان فوتی و فوری رقبا برای 2022 ریاست جمهوری مسابقه.

ممتنع خطرات

پاکسازی همچنین خطرات دیدن یکی دیگر از رکورد بالا ممتنع رای دادن.

در دور اول انتخابات رای ممتنع بود 54.5 درصد بالاترین نرخ برای این نوع از انتخابات از زمان تاسیس در فرانسه پنجم جمهوری در سال 1958.

رئیس جمهور حاضر به تعویق انداختن رای گیری حتی اگر دولت را ممنوع کرده بود تجمع جرم و بسته تمام مدارس — که اغلب به عنوان مراکز رای دهی در روز.

دور دوم به تعویق افتاد به دلیل بحران و مستند و نامزدها مجبور شدند به کوه از راه دور, کمپین قادر به ملاقات چهره به چهره با تیم های خود توزیع جزوات در بازارهای بوم درب به درب و یا لرزش دست. به جای آنها مبارزه کرد و به صورت دیجیتالی و به سادگی با نیم رای دهندگان بالقوه.

بیش از سه ماه بعد از رای دهندگان به نظر می رسد فقط به عنوان تمایلی به سر صندوق های رای است. در یک نظرسنجی که توسط Ifop رای گیری شرکت منتشر ژوئن 15, تنها 38 درصد از کسانی که به نام به پای صندوق های رای گفت: آنها برنامه ریزی برای رای دادن با 29 درصد نسبت خود سکوت "تنها به خطر تحت تاثیر کروناویروس".

هر نتیجه در یکشنبه تحلیلگران انتظار پاکسازی به سرعت حرکت می کند به تلاش برای تغییر روایت خواستار وحدت در فرانسه دلهره آور coronavirus چالش است.

دفتر او در حال حاضر گفت: "اولین پاسخ" اعلام خواهد شد در ژوئن 29 روز پس از رای دادن به ده ها تن از پیشنهادات مطرح شده در هفته گذشته توسط خود شهروندان در شورای آب و هوا.

این گروه تشکیل شد در پاسخ به خواسته های بیشتر "دموکراسی مستقیم" در پی زرد جلیقه تظاهرات و تماس های پدید آمده برای پاکسازی برای برگزاری یک همه پرسی در مورد این طرح.

این اقدامات می تواند گنجانیده شده و به پاکسازی تماس به تجدید نظر فرانسه را در اقتصاد به عنوان دولت تلاش می کند برای محدود کردن خرید اینترنتی از رکود اقتصادی است که انتظار می رود برای دیدن یک موج از کسب و کار و تعطیلی و اخراج در ماه های آینده.

"انتظارات در حال اجرا بسیار بالا بنابراین شانس است که مردم می تواند نا امید بالا هستند و همچنین" Garrigues گفت.

(FRANCE 24 با AFP)

آخرین مطالب