ضد نژادپرستی تظاهرات در پاریس را یک زانو برای جورج فلوید

صادر شده در: 09/06/2020 - 21:42بروز رسانی: 09/06/2020 - 21:42 صدها تن از فعالان ضد نژادپرستی تظاهرات در پاری

توسط NEWSPISHGAMANNN در 20 خرداد 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

صدها تن از فعالان ضد نژادپرستی تظاهرات در پاریس در زمان زانو برگزار شد و هشت دقیقه سکوت در روز سه شنبه در حافظه جورج فلوید, سیاه و سفید آمریکایی است که پس از مرگ یک افسر پلیس به زانو در گردن او انداخته جهانی غلیان احساسات غم و اندوه و خشم.

تبلیغات

برگزاری پلاکارد مطلب "توقف خشونت پلیس", "توقف نژاد پرستی" و "من نمی توانم نفس بکشم" آخرین کلمات فلوید به عنوان او را از دست داده آگاهی معترضان متمایل شدن سر در زیر مجسمه ماریان که تجسم جمهوری فرانسه در Place de la Republique.

برخی مطرح شده یک مشت به عنوان یک علامت از احترام به قربانیان خشونت پلیس.

"ما اینجا هستیم تا به مبارزه علیه خشونت پلیس در برابر این همه نژاد پرستی است که در جریان بوده است برای نسل های. ما همچنان نمی تواند مانند این. این باید مجازات شود" گفت: کاتلین Mergirie 30 ساله سیاه زن است.

فلوید را کشته و در مینیاپولیس دو هفته پیش مشتعل در سراسر جهان تظاهرات علیه نژادپرستی و خشونت پلیس از جمله در فرانسه که در آن مردم آفریقایی و عرب تبار اغلب شکایت دارند که پلیس نیجریه باقی مانده است unaddressed.

پیش از آن در روز نخست وزیر ادوارد فیلیپ گفت: فرانسه تا به حال در بار در تاریخ خود موفق به زنده را به چالش نشست جمهوری موسس اصول آزادی و برابری و برادری.

پلیس نگه داشته و مشخصات پایین در پاریس اعتراض کردند. نمرات از معترضان نیز جمع آوری مسالمت آمیز در غرب شهر نانت.

روز دوشنبه دولت فرانسه ممنوع خطرناک سبد استفاده می شود به بازداشت مظنون و وعده داده شده صفر تحمل نژادپرستی در میان اجرای قانون عوامل است.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب