آنتونیو قهوه ای معلق برای هشت بازی توسط NFL

NFL روز جمعه به حالت تعلیق هفت بار نرم افزار کاسه گیرنده گسترده آنتونیو قهوه ای برای اولین بار هشت به طور

توسط NEWSPISHGAMANNN در 11 مرداد 1399

NFL روز جمعه به حالت تعلیق هفت بار نرم افزار کاسه گیرنده گسترده آنتونیو قهوه ای برای اولین بار هشت به طور منظم فصل بازی های 2020 فصل است.

قهوه ای که ندارد یک قرارداد با هر تیمی بازی یک بازی در فصل گذشته برای میهن پرستان قبل از اینکه منتشر شد. جدید انگلستان بود او را برداشت تا پس از اظهارات منتشر شده او در ماه سپتامبر بدون بازی یک بازی برای اوکلند.

تعلیق آغاز خواهد شد هنگامی که او امضا شده است توسط یک تیم است و به طور منظم-فصل فهرستی.

قهوه ای التماس هیچ مسابقه در 12 ژوئن به اتهامات مربوط به مبارزه با یک راننده کامیون در حال حرکت در خارج از خانه فلوریدای جنوبی.

در جای دیگر

Ionescu زخمی شدن مچ پا در آزادی از دست دادن

نیویورک آزادی گارد سابرینا Ionescu مجروح مچ پا خود را در سه ماهه دوم از بازی مقابل آتلانتا رویا و بازگشت نیست در تیم 84-78 از دست دادن در برادنتون فلوریدا.

Ionescu این Miramonte-اوریندا آلوم آوردن توپ upcourt و نورد چپ مچ پا زمانی که او درهم با آتلانتا Betnijah Laney.

او به پایان رسید و با 10 امتیاز در 4 بازی از 5 بازی شد و بعد ارسال به یک بیمارستان برای اشعه X و مجموعه تحت MRI ،

• همچنین دیانا Taurasi و Skylar Diggins-اسمیت هر یک به ثمر رساند 22 امتیاز به عنوان ققنوس عطارد ضرب و شتم لاس وگاس مطلب 102-95. ... Satou Sabally 23 امتیاز و 17 ریباند و دالاس بال غلبه 14-مرحله سوم-چهارم کسری به ضرب و شتم ایندیانا تب 76-73.

کالج بسکتبال: دانشگاه استنفورد گارد Tyrell تری تصمیم به نگه داشتن نام خود را در NBA پیش نویس و جست و خیز نهایی خود را در سه فصل از. او اعلام کرده بود به صورت پیش نویس در مارس اما گفت که او هنوز هم با توجه به خروج قبل از موعد مقرر.

6-پا-1 تری به طور متوسط 14.6 امتیاز 4.5 ریباند و 3.2 پاس گل در هر بازی در فصل تنها در دانشگاه استنفورد. او دوم-بالاترین نمره متوسط برای یک دانشجوی سال اول در مدرسه تاریخ است.

NHL: All-Star defenseman Dougie همیلتون نمی خواهد بازی برای Carolina Hurricanes در شنبه بازکن برابر نیویورک رنجرز در کنفرانس شرق را گسترش حذفی دور مقدماتی. هیچ دلیلی داده شد.

گلف: Brendon تاد شات 5-زیر-زیر 65 و برداشت دو سکته مغزی منجر 11-تحت 129 در فدرال اکسپرس سنت جود دعوتی در ممفیس یک مسابقات جهانی گلف رویداد.

ریکی فاولر بسته با birdies در نهایی خود را دو سوراخ برای 67 و جایگاه دوم است. دور اول رهبر بروکس Koepka به پایان رسید با 71 و چهار سکته مغزی بازگشت.

• کایل استنلی به حال عقاب در 14 نقطه دور را به سرب در Barracuda قهرمانی PGA Tour را اصلاح Stableford رویداد به ثمر رساند در تراکی.

استنلی به حال 22 امتیاز در دو بازی از نایب ماتیاس شواب رابرت Streb و براندن فضل در تاهو کوهستان باشگاه, پیر گرینوود ،

• در رویدادهای دیگر دانیل کانگ رفت و دیو-رایگان برای یک 6-تحت 66 و یک شات سرب در LPGA رانندگی در مسابقات قهرمانی در تولیدو اوهایو, LPGA این رویداد برای اولین بار پس از فوریه. ... یک شبه رهبر سباستین گارسیا رودریگز شات 3-تحت 69 اما سام Horsfield متهم به یک سهم از سرب با 63 در تور اروپایی قهرمان باز در بیرمنگام انگلستان است.

فوتبال: Joao Moutinho به ثمر رساند در یک سربرگ در 90 دقیقه به مساوی کردن بازی در 1-1 و نانی به ثمر رساند تصمیم گیری هدف در ضربات پنالتی 5-4 به اورلاندو سیتی ضرب و شتم لس آنجلس مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ بازگشته است مسابقات در نزدیکی اورلاندو.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب