آرژانتین پیش فرض برای دومین بار در 20 سال گذشته اما همچنان اعتبار مذاکرات

صادر شده در: 23/05/2020 - 14:38Modified: 23/05/2020 - 14:38 آرژانتین قصور در روز جمعه برای دومین بار در کمتر

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

آرژانتین قصور در روز جمعه برای دومین بار در کمتر از 20 سال پس از شکست به پرداخت 500 میلیون دلار از بهره اوراق قرضه بدهی اما همچنان به مذاکره مجدد با وام دهندگان بین وزیر دارایی مارتین Guzman گفت.

تبلیغات

"هنوز هم وجود دارد یک فاصله قابل توجهی برای رفتن اما مهمتر از همه طرف باقی می ماند در جدول برای پیدا کردن یک راه حل" او گفت:.

به طور پیش فرض - آرژانتین نهم به طور کلی - به طور گسترده ای انتظار می رود پس از اقتصادی وزارت روز پنجشنبه اعلام کرد که آن را گسترش برای بار دوم مذاکرات با وام دهندگان بین المللی در بازسازی $66 میلیارد دلار از بدهی های آن است. جدید مهلت ژوئن 2.

رئیس جمهور آلبرتو فرناندز دولت انتظار برای رسیدن به یک توافق قبل از آرژانتین رنج کامل اثرات آن به طور پیش فرض.

روز پنجشنبه اعلام پسوند "فراهم می کند انعطاف پذیری در مورد جمهوری تصمیم به ایجاد تغییرات در روزهای آینده به اطمینان حاصل شود یک توافق پایدار با ما طلبکاران" Guzman گفت.

بحران برق کشور آمریکای جنوبی است که در رکود اقتصادی به مدت دو سال در حال حاضر مدیون $324 میلیارد دلار بالغ به حدود 90 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را.

بحران تشدید شد که اقتصاد آن ضربه بود - مانند دیگران در سراسر جهان با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اگر چه آن است که یکی از رهبران جهان در صادرات مواد غذایی, آرژانتین در حال حاضر قصور هشت بار در تاریخ آن اخیرا در سال 2001 زمانی که آن را بدهکار 100 میلیارد دلار.

این باعث یک درد اجتماعی و اقتصادی بحران.

'ضرر و زیان قابل توجهی'

آژانس رتبه بندی مودی گفت: به طور پیش فرض خواهد تحریک "ضرر و زیان قابل توجهی برای سرمایه گذاران است."

"مودی انتظار دارد که چشم انداز برای بازسازی آرژانتین بدهی بسیار احتمالا تبدیل شدن به پیچیده تر است" گفت: معاون رئیس جمهور گابریل تورس.

آرژانتین اصلی گروه از طلبکاران خواستار "مستقیم و فوری بحث" در آن بازسازی برنامه های.

"گروه خوشحال است برای دیدن که آرژانتین اعلام کرد که قصد کار با طلبکاران اما اقدامات صحبت می کنند بلندتر از کلمات" گفت: گروه موقت ساخته شده از صندوق های سرمایه گذاری از جمله بلکراک و وفاداری.

"در طول ماه گذشته آرژانتین ابلاغ تقریبا هیچ چیز از ماده به طلبکاران آن است."

این Merval شاخص در بوئنوس آیرس بورس پایین بود 1.03 درصد در روز جمعه به 40,962.76 امتیاز. سهام افزایش یافته بود 3.99 درصد در طول هفته به مذاکرات بین فرماندار و طلبکاران خود ادامه داد.

Guzman گرفته تهاجمی موضع بدهی در بخش رانده شده توسط یک نیاز به آزاد کردن منابع برای مبارزه با رمان coronavirus بیماری همه گیر.

آرژانتین خواسته دارندگان اوراق قرضه برای سه سال مهلت بازپرداخت بدهی های 62 درصد کاهش در سود بالغ بر $37.9 میلیارد و 5.4 درصد در پایتخت -- و یا $3.6 میلیارد دلار است.

این رد شد با ارائه آمار است که دولت می گوید در آن مشغول به تحصیل است.

"اگر اکثریت موافق به تبادل به طور پیش فرض خواهد بود بسیار کوتاه است. من فکر نمی کنم وجود خواهد داشت کاهش در اعتبار نامه" است که مانع ضروری واردات اقتصاددان مارینا Dal Poggetto از EcoGo به خبرگزاری فرانسه گفت.

"اما اگر مذاکرات را یک بار ما پرداخت صمیم قلب."

صندوق بین المللی پول است که در حمایت از آرژانتین در بازسازی آن طرح می گوید: از آن شده است را تشویق توسط "تمایل هر دو طرف برای ادامه بحث و گفتگو برای رسیدن به یک توافق" سخنگوی برنج جری گفت.

اما تحلیلگران اقتصاد سرمایه گفت: "وجود خطر در حال رشد است که بازسازی مذاکرات کشیدن به سال آینده."

'آبشار اخبار بد'

در عین حال بیشتر بهره اوراق قرضه پرداخت علت در پایان ماه ژوئن است که می تواند با تاخیر یک ماه.

اگر در آن زمان هیچ بازسازی توافقنامه "دارندگان اوراق قرضه خواهد شد و احتمالا در نظر گرفتن آن را راحت تر به طرح دعوی داده می شود آنها فکر می کنم بعید است که آرژانتین قادر خواهد بود برای رسیدن به یک کوتاه مدت توافق" Ignacio Labaqui از Medley جهانی مشاوران به خبرگزاری فرانسه گفت.

اگر دارندگان اوراق قرضه آرژانتین را به دادگاه در ایالات متحده از آن خواهد بود "یک آبشار از خبر بد برای کشور گفت:" سباستین Maril از باله.گورو مشاوره.

حالا که آرژانتین به کوتاهی آن نیز اجرا می شود خطر ابتلا به بدهی های خود را در حال خرید در کاهش قیمت معامله نظری بودجه که پس از آن می تواند انتخاب کنید به دنبال بسیار بزرگتر پاداش از طریق دادخواهی.

از جمله وجوه شناخته شده به عنوان "کرکس" در آرژانتین بود که با موفقیت در نیویورک دادگاه در سال 2014.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب