Covid-19: فرانسه فعالیت های اقتصادی پایین 33 درصد Insee می گوید

صادر شده در: 07/05/2020 - 11:44ویرایش: 07/05/2020 - 11:45 فعالیت های اقتصادی در فرانسه برداشت کمی بیش از دو

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 اردیبهشت 1399

صادر شده در: ویرایش:

فعالیت های اقتصادی در فرانسه برداشت کمی بیش از دو هفته گذشته این کشور خود را آماده ظهور از coronavirus مستند اما آن باقی مانده است یک سوم نرمال در سطح INSEE آمار رسمی سازمان گفت: در روز پنج شنبه.

تبلیغات

فعالیت در منطقه یورو دومین اقتصاد است که در حال حاضر به پایین 33 درصد از سطح نرمال در مقایسه با 35% دو هفته پیش INSEE گفت.

فرانسه آماده می شود برای بلند کردن یک مستند در سراسر کشور در روز دوشنبه صنعتی و ساخت و ساز بخش بودند نشانه هایی از یک وانت پس از بهداشتی پادمان در محل قرار داده شد اجازه می دهد تا کارگران برای بازگشت به شغل خود INSEE گفت.

هزینه های مصرف کننده معمولا راننده فرانسوی, رشد پایین بود توسط 32 درصد از سطح نرمال کمی تغییر از 33% INSEE حدود دو هفته قبل است.

INSEE شده است برآورد تاثیر اقتصادی این مستند از اواخر مارس توسط صلیب-چک کردن طیف وسیعی از اطلاعات از جمله برق و استفاده از کارت بانک داده است.

به عنوان داده های سنتی در دسترس INSEE است از پر کردن جزئیات در تصویر خود را از بحران اقتصادی به عنوان مثال با تولید صنعتی و ارقام در روز پنج شنبه نشان دادن یک سقوط آزاد از 16.2 درصد در ماه مارس فوریه.

INSEE: فرانسه وارد رکود اقتصادی در سه ماهه اول

هفته گذشته INSEE گفت: در تولید ناخالص داخلی خواندن است که اقتصاد در حال سقوط در سه ماهه اول به آن بدترین رکود اقتصادی پس از حداقل سال 1949 قرارداد 5.8% از سه ماه گذشته.

دولت نورد از 110 میلیارد یورو ($118.9 میلیارد دلار) بسته از بحران اقدامات برای دیدن و شرکت ها از طریق مستند و به شدت شروطي furloughs برای بیش از یکی از دو بخش خصوصی و کارگران برای جلوگیری از موج اخراج دائم.

حتی با استفاده گسترده از این طرح کردند که اقتصاد فرانسه ریختن 453,800 کارگران در سه ماهه اول به عنوان شرکت را تمدید موقت کارگران قرارداد کلا و INSEE گفت: در روز پنج شنبه.

روز تاریک به احتمال زیاد پیش رو حتی پس از مستند برداشته شده است که شرکت ها در تلاش برای پیدا کردن پای خود را.

برای مثال تولید کنندگان با هدف مهار سرمایه گذاری در این سال 7 درصد بیشتر پس از رکود اقتصادی سال 2009 پس از بحران مالی جهانی مدیران در این بخش گفت: INSEE در یک بررسی سه ماهه منتشر شده در پنج شنبه.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب