اخترفیزیکدانان آشکار جهان در 3D در بزرگترین نقشه تا کنون منتشر شده

صادر شده در: 20/07/2020 - 08:49 اخترفیزیکدانان در روز دوشنبه منتشر شده بزرگترین 3D از نقشه جهان و در نتیجه ا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 30 تیر 1399

صادر شده در:

اخترفیزیکدانان در روز دوشنبه منتشر شده بزرگترین 3D از نقشه جهان و در نتیجه از تجزیه و تحلیل بیش از چهار میلیون کهکشان و فوق العاده روشن انرژی-بسته بندی quasars.

تبلیغات

تلاش صدها نفر از دانشمندان از حدود 30 نهاد در سراسر جهان را به همراه داشت "داستان کامل از انبساط جهان" گفت: خواهد Percival از دانشگاه واترلو در استان انتاریو کانادا می باشد.

در این پروژه راه اندازی شد بیش از دو دهه پیش محققان ساخته شده است "دقیق ترین تاریخچه گسترش اندازه گیری بیش از وسیع ترین-تا کنون طیف وسیعی از زمان کیهانی" او در بیانیه ای گفت.

نقشه متکی در آخرین مشاهدات Sloan Digital Sky Survey (SDSS) با عنوان "توسعه یافته Baryon نوسان Spectroscopic نظرسنجی" (eBOSS) با داده های جمع آوری شده از یک تلسکوپ نوری در نیومکزیکو بیش از شش سال است.

نوزاد جهان پس از انفجار بزرگ است که نسبتا به خوبی شناخته شده از طریق گسترده مدلهای نظری و مشاهدات ریزموج زمینه کیهانی -- تابش الکترومغناطیسی نوپای هستی است.

مطالعات اندازه گیری فاصله کهکشان ها و همچنین کمک به درک بهتر از انبساط جهان در طول میلیاردها سال.

'سخت شکاف'

اما کایل داوسون از دانشگاه یوتا که پرده برداری از نقشه در روز دوشنبه گفت: محققان پنجه یک "مزاحم شکاف در وسط 11 میلیارد سال".

از طریق "پنج سال مداوم مشاهدات ما کار کرده اند و برای پر کردن این فاصله و ما با استفاده از این اطلاعات برای ارائه برخی از قابل توجه ترین پیشرفت در کیهان شناسی در دهه گذشته" او گفت:.

اخترفیزیکدان Jean-Paul Kneib از Swiss Federal Institute of Technology (EPFL) در لوزان که آغاز eBOSS در سال 2012 گفت: هدف این بود که به تولید "کامل ترین نقشه 3D از جهان در طول عمر جهان است".

برای اولین بار محققان به خود جلب کرد در "اجرام آسمانی است که نشان می دهد توزیع ماده در دور جهان کهکشانها که به طور فعال به شکل ستاره و quasars".

این نقشه نشان می دهد رشته های ماده و حفره است که دقیق تر تعریف ساختار جهان از آغاز آن بود که آن را تنها 380,000 ،

برای بخشی از نقشه مربوط به جهان شش میلیارد سال پیش محققان مشاهده قدیمی ترین و reddest کهکشان ها.

برای دور دوره آنها متمرکز جوانترین کهکشان -- آنهایی که آبی است. برای رفتن به عقب و حتی بیشتر از آنها استفاده می شود quasars, کهکشانها که سیاهچاله ابر پرجرم است بسیار روشنگر است.

این نقشه نشان می دهد که انبساط جهان شروع به سرعت بخشیدن در برخی از نقطه است و از آنجا ادامه داد: برای انجام این کار است.

محققان گفتند این به نظر می رسد با توجه به وجود انرژی تاریک نامرئی عنصر است که متناسب با آلبرت انیشتین نظریه نسبیت عام اما که منشاء این است که هنوز درک نشده است.

اخترفیزیکدانان برای سال شناخته شده است که جهان در حال گسترش است اما باید قادر به اندازه گیری میزان انبساط با دقت.

مقایسه eBOSS مشاهدات با مطالعات قبلی از جهان اولیه نشان داد اختلاف در برآورد میزان گسترش است.

در حال حاضر پذیرفته رای به نام "ثابت هابل" است که 10 درصد کمتر از مقدار محاسبه شده از فاصله ی بین کهکشان های نزدیک به ما.

(AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن