باشگاه دستگاه ems

  باشگاه دستگاه ems این باشگاه دستگاه ems پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های بدنسازی، فراهم ارائه خدمات ب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 8 اردیبهشت 1401

 

باشگاه دستگاه ems

این باشگاه دستگاه ems پیشرفته ترین و مجهزترین دستگاه های بدنسازی، فراهم ارائه خدمات به ورزشکاران است. طبق گفته های پروفسور واینک از کالج ارلانگن آلمان، یکی از از اهمیت ترین فواید (xbody) عضله سازی است. در زمان ورزش، عضله‌ها تن شما به عمل میافتند و تمام تارهای عضلانی به نوبت درگیر و منقبض میشوند؛ ولی طریق ایکس بادی عملکرد می نماید تا عضله ها شما را حساس الکترودهای الکترونیکی از داخل و به میزان دوچندان اکثر تحریک و منقبض کند. استفاده از EMS میتواند عضلات میانتنه و پشتی شما را بهخوبی فعال و تحریک کند که در سرانجام هرگونه قوز یا گودی کمر را برطرف میکند. در بعضی موارد، اهمیت به کارگیری از همین طریق حتی از بین رفتن کامل کمردرد مزمن بیماران هم مشاهده شده است. تحریک الکتریکی موضعی ماهیچهها سالهاست که در فیزیوتراپی به جهت معالجه بیماریهای مزمن متعدد و تسکین بیماران به کار گیری میشود. در مواقعی تمرین ems برای شما ممنوع است. مطابق ازمایش ها و آزمون های انجام شده تمرین حرفه ای دارای EMS Training میتواند تا 18 برابر خوب تر و مالامال فشار خیس از تمرینات سنتی باشد. بعضا از دستههای دوست داستنی تخفیفان، تخفیف های رستوران، هتل، تور مسافرتی، کافیشاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، تئاتر، کالاها و برندهای معتبر و کد تخفیف میباشند.

 

آموزش EMS برای بازتوانی پس از آسیب، افزایش آمادگی جسمانی و بضاعت و توان های بهبود یافته در ورزش یگانه مؤثر است ، ضمناً ، مزایای آن می تواند به ترازو فیزیولوژیکی و فیزیکی باشد. EMS متُد تمرینی ای می باشد که به جهت همگی قشرها جامعه کاربردی است؛ چه افراد مبتدی، چه نیم حرفه ای و چه فن ای. در سرانجام تارچههای عضلانی بیشتری و بهصورت عمیق در مقایسه مهم روشهای تمرینی معمولی فعال میشوند. مطابق تحقیقات انجام شده حین تمرینات اصلی دستگاه ای ام اس Beast&Beauty نود 90% از فیبر های عضلانی اندام شما فعال شده و به عمل گرفته میشوند که خویش این مورد قضیه در تمرین سنتی مضاعف کاهش و حیطه ای خیس انجام می شود همچنین شدت تمرین و فشاری که به عضله ها وارد می شود در EMS بسیار اکثر عمیق خیس و تاثیر گذار خیس میباشد. مطالعات نشان می دهد که شدت آن نسبتاً 20 برابر بیشتر از روشهای تمرین قدرتی معمولی مانند تمرینات اهمیت وزنه یا تمرینات شدت بالا است. EMS-Training همه گروههای عضلانی بزرگ بدن را به عمل میگیرد و بافتهای عضلانی غیرفعال و حتی بسیار عمیقتری را فعال میکند که به طور معمول دسترسی به آن‌ها اهمیت روشهای تمرین سنتی، بهویژه برای مبتدیان مشقت بار است. این باشگاههای ورزشی مهم ضدعفونی نمودن محفظه و رعایت پروتکلهای بهداشتی، تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا را در گوشه و کنار باشگاه و ورزشگاه فراهم میکنند.

 

مهم بودن همین نکته به همین استدلال می باشد که درصورتیکه امکانات ،تجهیزات ویا حتی مربی قابل قبولی در باشگاه وجود نداشته باشد.نه صرفا سبب ساز ترقی نمی‌شود بلکه باعث ضرروزیان رساندن به بدن، از دست دادن زمان و هزینه نیز می شود سایت باشگاه ما سعی دارد که بهترین باشگاههای موجود در اطراف شما دوستان خوب را به شما معرفی نماید . صرفا تفاوت همین است که سیگنال الکتریکی به صورت خارجی اعمال میشود. EMS که به طور مخفف کلمه و واژه ی Electrical Muscle Stimulation بوده و به مفهوم پارسی آن تحریک الکتریکی ماهیچه‌ها میباشد. EMS Traing مخفف عبارت Electronic Muscle Stimulation است که به کلمه تحریک الکترونیکی عضله ترجمه میشود. ای ام اس همراه مهم کاردیو نهتنها ماهیچه‌ها شما را تقویت میکند؛ بلکه به سوزاندن چربی، کاهش سلولیت و بهبود گردش خون نیز کمک می‌نماید و منجربه سفتترشدن و شادابی پوست شما میشود. تا چه حد با تمرینات ems یا (EMS-Training) و یا همان تمرینات ای ام اس خودمان شناخت دارید؟ EMS چیست و چه فوایدی داراست ؟

 

با این درحال حاضر موردها منع مصرف خاصی وجود دارد که می بایست در حیث گرفته شود. تمرین اصلی EMS باید در مدت طولانی باشد؟ تصور نمایید یک بیمار دارای زخم ستون فقرات که باید استراحت مطلق داشته باشد، چطور می تواند به حرکت و فعالیت معمولی بازگردد؟ هرچه تعداد همین کارخانهها اکثر باشد، میزان سوزاندن انرژی توسط بدن بیشتر خواهد بود، یعنی مصرف انرژی در سطح های پایین عمل و مقدار متابولیسم مبنا ارتقاء مییابد. اگر شدت انجام ورزش هوازی بیش از حد بالا باشد، به ورزش غیرهوازی تبدیل میشود. ♦در EMS پالس های الکتریکی تغییر و تحول کردند و به وضعیت ورزشی وارد شدند و درواقع از وضعیت طبی بیرون شدند البته در برخی زخم دیدگی ها مثل حصر حرکتی ویا زخم دیدگی مفصلی می تواند در تمرین نمودن به شخص یاری زیادی کند. بیماران در مصر و رم اهمیت مارماهی ها در استخر های حمام قرار گرفته و برای معالجه اشکال بیماری ها به کار گیری میشدند. EMS-Training یک شیوه خیلی خوب برای توانبخشی به ماهیچه‌ها آسیبدیده است. این پالس ها به طور مستقیم از تراز پوست به عضله‌ها ارسال میشود و تا عمیق ترین لایه های ماهیچه‌ها پیش میرود و تاثیری قوی و اثر گذار میگذارد بطوری که شاید تمرین به رخ سنتی نتواند همچین انقباظی را در عضله هدف تولید کند.

 

آخرین مطالب