بیکر: شرکت با چند چهره به چهره با مشتری برخورد خواهد شد برای اولین بار اجازه داده می شود تا دوباره باز بعد از این ماه اگر coronavirus اعداد ادامه

رژیم صهیونیستی. بیکر امروز اعلام کرد چهار فاز طرح برای دوباره باز کردن اقتصاد کشور پس از مارس 18, اگر چه او هش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 22 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. بیکر امروز اعلام کرد چهار فاز طرح برای دوباره باز کردن اقتصاد کشور پس از مارس 18, اگر چه او هشدار داد که این طرح می تواند به سرعت تغییر دهید اگر Covid-19 سنبله در مناطق خاص و یا کسب و کار.

بیکر و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. Karyn Polito گفت: جزئیات دقیق از نوع "غیر ضروری" کسب و کار می تواند باز و زمانی که منتشر خواهد شد در مارس 18. او گفت که پس از آن دیگر وجود خواهد داشت "ضروری" و "غیر ضروری" کسب و کار تنها کسب و کار است که می توانید مطابق با مقررات دولت جدید و کسانی که نمی توانند.

بیکر گفت: Covid-19 اعداد اخیرا روند اما "من فکر می کنم ما می خواهم برای دیدن چند روز بیشتر" از آن و "پس از آن ما می توانید تماس بگیرید" در مورد تاریخ های خاص و صنایع.

در مرحله اول کسب و کار است که تا به حال کمی با لينک مستقيم تماس با مشتری در گذشته اجازه خواهد داشت تا دوباره باز اگر آنها می توانند با رعایت برخی عمومی-بهداشت و درمان دستورالعمل ها و مقررات جدید. مرحله بعدی را به تمرکز بر روی کسب و کار با بسیاری از مشتری مستقیم تماس بگیرید و پس از یک دوره از "هوشیاری" برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد و در نهایت آنچه که او به نام "طبیعی است."

Polito شده است که جلسه با نمایندگان متعدد نوع از کسب و کار در طول هفته گذشته گفت که در شرایط گسترده بسیاری از جدید محل کار و مقررات خواهد بود که همان است که در محل با موجود باز کسب و کار: کارگران را مجبور به پوشیدن ماسک های آنها و مشتریان را ملزم به ماندن حداقل شش فوت از هم جدا جایی که ممکن است شرکت را به کارگران مکرر دست شستن می شکند و مکان برای شستن دست های خود را - و تعداد مشتریان مجاز در هر زمان کاهش خواهد یافت. به طور منظم مایع از سطوح نیز باید.

او افزود که هر یک از کارگران که نشان می دهد نشانه ای از بیماری نیاز به رفتن به خانه.

بیکر ستایش اکثریت قریب به اتفاق ساکنان ماساچوست که گرفته اند این ویروس به طور جدی و در خانه مانده شسته دست خود را ملبس به ماسک و مانند آن برای گرفتن ما را به نقطه که در آن ما می توانیم حتی در نظر گرفتن re-opening چیز با وجود این واقعیت است که ما باقی می ماند یکی از کشورهای سخت ترین ضربه توسط ویروس از نظر مرگ و میر.

بیکر گفت: مردم را مجبور به نگه داشتن آن حتی پس از مارس 18. "این است که هیچ وقت به ترک است," او گفت:, و اضافه کرد که اگر ویروس فوران در مکان های خاص دولت به سرعت حرکت می کند به مهر آن را احتمالا از نظر بستن برخی از چیزهایی که پایین دوباره.

بیکر خواسته شده بود در مورد "دوزخ" که در کیپ بستنی محل ناشی از برخی از مشتریان در حال تشکرها.

او گفت که او را درک سرخوردگی او گفت که او نتواند بازی بسکتبال - اما گفت: اکثر مردم خوب و مهربان است و او امیدوار است که ادامه خواهد داد.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن