بلژیک تدابیر Covid-19 محدودیت برای جلوگیری از یکی دیگر از مستند در بحبوحه افزایش موارد

صادر شده در: 27/07/2020 - 21:49اصلاح شده: 27/07/2020 - 21:57 بلژیک نخست وزیر روز دوشنبه قرار دادن ترمز در کش

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

صادر شده در: اصلاح شده:

بلژیک نخست وزیر روز دوشنبه قرار دادن ترمز در کشور coronavirus خروج از برنامه رونمايي مجموعه ای از شدید اجتماعی فاصله اقدامات با هدف اجتناب از کلی جدید مستند در میان موجی از COVID-19 عفونت.

تبلیغات

صحبت کردن پس از یک جلسه فوری شورای امنیت ملی نخست وزیر سوفی Wilmes گفت که از چهارشنبه آینده مخاطبین خارج از هر خانواده خواهد بود محدود به همان پنج نفر بیش از چهار هفته بعدی به عنوان به اصطلاح "اجتماعی حباب" در حال حاضر اعمال می شود به یک خانه و ساکنان آن و نه به افراد. بلژیک ساکنان در حال حاضر اجازه ملاقات با 15 افراد مختلف در هر هفته است. اقدامات اعمال نمی به کودکان با سن کمتر از 12.

"هدف ما روشن است — اجتناب از دیگری کامل مستند" Wilmes گفت.

Wilmes گفت که اقدامات جدید — که همچنین شامل کاهش جمعیت محدودیت در رویدادهای عمومی به 100 نفر در داخل خانه و 200 نفر در خارج از منزل — می تواند به اندازه کافی برای جلوگیری از محدودیت بیشتر و برای اطمینان از کودکان می تواند بازگشت به مدرسه مرتبه در ماه سپتامبر پس از تابستان ،

Wilmes ترغیب مردم برای بازگشت به کار از راه دور که ممکن است "یکی از کلید برای موفقیت deconfinement." او افزود که خریداران باید اجرا errands به تنهایی از حالا و محدود کردن زمان صرف آنها در فروشگاه ها به 30 دقیقه. علاوه بر این خانواده و یا دوستان تجمعات از جمله مراسم عروسی — خواهد بود محدود به حداکثر 10 نفر است.

"مهم ترین رویکرد این است که فرد یک" Wilmes گفت. "اگر ما نمی تواند شامل coronavirus از آن خواهد شد یک جمعی شکست."

پس از یک کاهش شدید عفونت بلژیک شاهد افزایش موارد تایید شده در طول سه هفته گذشته. با توجه به آمار منتشر شده روز دوشنبه افزایش تعداد 71 درصد از جولای 17-23 نسبت به قبلی 7 روز با 47 درصد از موارد شناسایی شده در استان آنتورپ.

تعدادی از موارد نیز تا حد زیادی افزایش یافته و در بقیه شهرستان با میانگین 279 جدید روزانه موارد و 30 درصد افزایش در تعداد افراد بستری شده در بیمارستان.

بلژیک مقامات مبارزه برای مهار شیوع آنتورپ

Wilmes به نام مقامات محلی به قوی اقدامات اضافی اگر سلامت وضعیت رو به وخامت در شهرستانها است.

"فوریت وضعیت در آنتورپ خواسته ها و نیاز به اقدامات قوی گرفته شود سرعت," او گفت:.

در ضمن بروکسل شهردار فیلیپ نزدیک اعلام لغو 140 نسخه از این شهر سالانه تابستان funfair, گفته, آن را غیر ممکن بود برای محبوب رویداد به محل در حساب از آخرین دستورالعمل های بهداشتی.

بلژیک یک کشور با 11.5 میلیون نفر جمعیت بوده است به خصوص ضربه توسط ویروس با بیش از 66,000 موارد و 9,821 مرگ و میر. دولت در حال حاضر سخت تر محدودیت در هفته گذشته و استفاده از ماسک های صورت اجباری در شلوغ فضاهای باز در حالی که نیاز به نوار و صاحبان رستوران ها برای ثبت نام و اطلاعات تماس با مشتریان است.

(AP)

   



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن