بوستون به سر خیابان-جارو فروش بلیط در اوت. 10

آمده Aug. 10, شما در حال رفتن به باید به یاد داشته باشید خود را در خیابان های هفتگی گسترده برنامه - شهر امروز

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 مرداد 1399

آمده Aug. 10, شما در حال رفتن به باید به یاد داشته باشید خود را در خیابان های هفتگی گسترده برنامه - شهر امروز اعلام کرد که فروش بلیط برای متخلفان دوباره شروع خواهد شد و سپس.

شهر داد تا در فروش بلیط در شروع این بیماری همه گیر در اینجا در ماه مارس به عنوان نفر قرنطینه و پناه در محل. اما با بیشتر محل های کار در حال حاضر دوباره باز شهر را برای رفتن به سعی کنید به دور رفت و برگشت هفته ارزش انباشته از خاک و زباله.

یک نکته کوچک: در حالی که BTD خواهد بود را به زور نوشتن تمام کسانی که بلیط آنها مجبور به ترک این شهر را نمی توان در ابتدا تماس در دو کامیون برای دریافت خودرو از راه از رفتگران.

بلیط را اجرا خواهد کرد شما 40 دلار در بسیاری از شهرستان برای روز های فراگیر به جز در چارلستون که در آن بلیط یک heftier $90 - بخشی از یک قبل از همه گیر برنامه برای دیدن اگر بالاتر قیمت بلیط خواهد مردم را تشویق به حرکت اتومبیل خود را بدون هیچ گونه نگرانی در مورد گرفتن باشه. بلیط پارکینگ در یک شبه جارو مناطق نیز $90.

بهداشت و درمان کارگران که یکی می تواند همچنان به اعمال آنها چشم پوشی به عنوان طولانی به عنوان آنها در حال پارک شده در مقابل یک شیر آتش نشانی یا در یک نقص نقطه.

بیشتر بوستون خیابان جارو اطلاعات.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب