بریتانیا به قرنطینه تمام مسافران بین المللی از ژوئن 8

صادر شده در: 22/05/2020 - 19:39Modified: 22/05/2020 - 19:39 بریتانیا معرفی COVID-19 قرنطینه برای همه مسافران

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 خرداد 1399

صادر شده در: Modified:

بریتانیا معرفی COVID-19 قرنطینه برای همه مسافران پس از رسیدن از خارج از کشور از ژوئن 8 وزیر کشور Priti پاتل گفت: روز جمعه یک اندازه گیری است که شرکت های هواپیمایی هشدار داده اند را نابود صنعت است.

تبلیغات

تمام ورود بین المللی از جمله بازگشت انگلیسی ها مورد نیاز خواهد بود برای خود جدا برای 14 روز و ارائه جزئیات که در آن آنها خواهد ماند به مقامات.

"در حال حاضر ما در گذشته اوج این ویروس ما باید اقدامات برای محافظت در برابر وارداتی موارد باعث تجدید حیات این بیماری کشنده" پاتل گفت: در یک کنفرانس خبری.

او گفت: کسانی که نقض قرنطینه در انگلستان می تواند جریمه 1000 پوند ($1,218) و نقطه چک خواهد بود انجام شده توسط بهداشت و مقامات مرزی.

قرنطینه اقدامات نه خواهد شد به کسانی که از جمهوری ایرلند و همچنین معافیت برای حمل و نقل رانندگان حرفه ای پزشکی و کارگران فصلی کشاورزی.

بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان در بریتانیا انجام چند آزمایش و بررسی بر روی بازدید کنندگان با قرنطینه تنها محدود به ورود از چین در آغاز شیوع بیماری است.

که منجر به اتهاماتی که نخست وزیر بوریس جانسون دولت شده است خیلی آهسته به عمل می کنند اما آن را در حال حاضر نیز انتقاد و طرح را در قرنطینه.

هواپیمایی کارفرمایان باید گفت که این اقدامات می توانست پیامدهای شدید با مایکل اولری, رایان ایر, مدیر اجرایی گفت: آنها خواهد بود "غیرقابل اجرا و unpoliceable" و می توان نادیده گرفت.

"معرفی یک قرنطینه در این مرحله باعث می شود هیچ حس و معنی بسیار محدود بین المللی حمل و نقل هوایی در بهترین حالت" گفت: تیم Alderslade, مدیر اجرایی, صنعت, بدن, خطوط هوایی بریتانیا است.

"این فقط در مورد بدترین کاری که دولت می تواند انجام دهد و اگر هدف آنها این است که به راه اندازی مجدد اقتصاد است."

(رویترز)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن