یانکی ها را بیشتر از تغییر برنامه شکست آرام 9-3

بازی بیس بال, عجیب و غریب به فصل سطح دیگری از عجیب و غریب از جمعه شب هنگامی که از نیویورک یانکیز در پا برا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 9 مرداد 1399

بازی بیس بال, عجیب و غریب به فصل سطح دیگری از عجیب و غریب از جمعه شب هنگامی که از نیویورک یانکیز در پا برای میامی مارلینز و خراب مرگبار در خانه, درب بازکن, هدف قرار دادن سه خانه اجرا می شود به پشت right-hander Gerrit کول در یک 9-3 پیروزی.

آرام شد در ابتدا میله میله برای راه اندازی این خانه بخشی از مختصر 60-برنامه بازی برابر میامی اما Marlins دستور داده شد به یک وقفه پس از چند بازیکنان و مربیان قرارداد coronavirus بیش از آخر هفته.

نیویورک بود به بازی فیلادلفیا در چهار شنبه اما فیلیز' نجومی در انتظار قرار داده شد زیرا آنها میامی حریف در باز سری. پس از لیگ اصلی بیس بال قرار داده یانکی ها و آرام با هم در حالی که مارلین و فیلیز بهبود می یابند.

"من فکر می کردم ما طرز فکر واقعا خوب بود," New York مدیر Aaron Boone گفت: این تیم نیاز به تغییر جهت و بدون اطلاع قبلی. "من احساس می کردم که بچه های ما خوب بودند برای رفتن از شروع. گرفتن در اینجا در یک ساعت مناسب و معقول (سه شنبه شب) مهم بود."

اگر چه شرایط اطراف این یانکی ها-آرام matchup بودند غیر معمول نتیجه این نمی شد. یانکی ها خود را ضرب و شتم AL شرق رقبا برای 17th, راست, زمان پس از 31 مارس 2019 و برای 16th پی در پی در کمدن متری.

کول (2-0) داد تا سه اجرا می شود و چهار بازدید در 6 ⅔ نوبت را به نفع خود 18th مستقیم تصمیم شش کارل Hubbell رکورد رگه در 1930s. امضا به عنوان یک عامل رایگان از هوستون در دسامبر کول شکست نخورده است در گذشته خود 24 شروع می شود.

پس از DJ LeMahieu homered خاموش آشر Wojciechowski (0-1) در دومین زمین هارون قاضی و هارون هیکس رفت و در سوم برای 5-1 منجر شود.

داجرز 4 Astros 2: Edwin ریوس آمار دو اجرای هومر در 13th ورود به آسانسور بازدید از لس آنجلس به عنوان داجرز و هوستون نشان داد هیچ انتقال از یک زد و خورد در سری بازکن.

اتباع 4 جیز آبی 0: آدم ایتون پایگاه لود هلی کوپتر را شکست بدون گل کراوات در 10 دور و Asdrubal Cabrera به دنبال با سه اجرا سه گانه کمک واشنگتن ضربه محکم و ناگهانی یک بازی از دست دادن خط. تورنتو برگزار آن "خانه بازکن" در واشنگتن در حالی که آن خانه پارک برای سال آماده در بوفالو.

White Sox 4, سرخپوستان 0: Yasmani Grandal و الوی Jimenez آمار قربانی مگس و بازدید از شیکاگو به ثمر رساند و چهار اجرا در نهمین زمین باز یافته.

قرمز 12 توله 5: Mike Moustakas و نیک Senzel homered در بازده خود را از coronavirus ترساندن نیک Castellanos اضافه شده یک گرند اسلم و میزبان سینسیناتی به پایان رسید چهار بازی از دست دادن خط.

حذفی, 3, دزدان دریایی, 0: Brandon Woodruff اجازه ضربه زده و 10 در 6 ⅓ نوبت برای بازدید از میلواکی به عنوان تخمیر ضرب و شتم مبارزه پیتسبورگ.

Red Sox 6, متس 5: مسیحی وازکوئز به یک تساوی در خانه اجرا کردن ست لوگو در هفتم زمین باز یافته و دو اجرای تک در برابر جاستین ویلسون در سه اجرا هشتم برای بازدید از بوستون.

ببر 5 رویالز 4: JaCoby جونز ضربه زدن کراوات-شکستن انفرادی هومر در هفتم زمین باز یافته و میزبان دیترویت اغل گاو یا حشم آمد از طریق دوباره یک شب پس از تبادل بدون گل شش نوبت در یکی دیگر از برنده شدن بیش از کانزاس سیتی است.

بریوز 7. اشعه 4: فردی فریمن بود که زده با کروناویروس قبل از کوتاه فصل homered و سوار در سه اجرا می شود در چهار ضربه شب به عنوان آتلانتا برنده آن خانه بازکن.

رنجرز 7, دایاموند 4: Joey Gallo ضربه به تساوی دو-اجرای هومر در هشتم باز یافته و میزبان تگزاس به ثمر رساند سه اجرا می شود و پس از آن به ضرب و شتم آریزونا و ضربه محکم و ناگهانی یک بازی موازنه در هواپیمای دوباله.

دوقلوها 3 کاردینالز, 0: Rich Hill تن به تن بدون گل پنج نوبت در صاف اولین میزبان مینه سوتا حمایت ادی روساریو را هومر و نلسون کروز را RBI ،



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب