چین greenlights BioNTech را Covid-19 واکسن برای آزمایش های انسانی

صادر شده در: 16/07/2020 - 16:43بروز رسانی: 16/07/2020 - 16:45 چین را تایید کرده است در مراحل اولیه آزمایشی د

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

چین را تایید کرده است در مراحل اولیه آزمایشی در انسان از شرکت آلمانی BioNTech را تجربی COVID-19 واکسن آن شریک محلی شانگهای Fosun دارویی گفت: در روز پنج شنبه.

تبلیغات

پتانسیل واکسن یکی از پیشرفته ترین نامزدها که BioNTech در حال کار بر روی با شریک زندگی خود را Pfizer Inc و دریافت آنها "مسیر سریع" وضعیت در این هفته از سازمان غذا و دارو طراحی شده است که برای سرعت بخشیدن به مقررات فرایند بررسی.

Fosun داروسازی گفت: در یک پرونده که یک واحد را آغاز فاز اول کارآزمایی بالینی BNT162b1 "را به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است هنگامی که آن آماده است".

این مجوز به طور انحصاری توسعه و تجاری COVID-19 واکسن محصولات توسعه یافته با استفاده از BioNTech را mRNA تکنولوژی در سرزمین اصلی چین و هنگ کنگ ماکائو و تایوان است.

نامزد یکی از حداقل 23 در حال آزمایش بر روی انسان در یک کوره مسابقه جهانی برای پیدا کردن واکسن در جهان شمارش برای پایان دادن به یک بیماری همه گیر است که آلوده بیش از 13 میلیون نفر و کشته شدن بیش از نیم میلیون نفر است.

قبل از آخرین تصویب محققان چینی و شرکت های منتقل شده اند هشت واکسن نامزدها به مراحل مختلف آزمایش های انسانی در خانه و خارج از کشور.

Fosun داروسازی توافق کردند که در ماه مارس به پرداخت تا 85 میلیون دلار در هزینه های صدور مجوز برای استفاده از BioNTech اختصاصی mRNA تکنولوژی و سرمایه گذاری 50 میلیون دلار به صورت سهام در شرکت آلمانی.

(رویترز)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن