سینما بازگشایی در سراسر فرانسه پس از سه ماه Covid-19 بسته شدن

صادر شده در: 22/06/2020 - 12:47بروز رسانی: 22/06/2020 - 12:49 سینما بازگشایی در فرانسه روز دوشنبه برای اولین

توسط NEWSPISHGAMANNN در 2 تیر 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

سینما بازگشایی در فرانسه روز دوشنبه برای اولین بار پس از coronavirus مستند مارس آغاز شد.

تبلیغات

"من فقط یک کلمه – در نهایت!" امانوئل Delesse یکی از مدیران سینما زنجیره ای UGC و گفته به عنوان او آماده برای بازگشایی این گروه نزدیک به 400 تئاتر.

یک شب در پاریس 5 Caumartin سینما باز یک دقیقه پس از نیمه شب برای یک فرش قرمز و شامپاین و پاپ کورن پیش نمایش دزدکی حرکت کردن از آینده, فرانسوی, کمدی, "Les Parfums" (عطر) مورد prima donna عطر "بینی" که می آید تا با رایحه جدید.

"وجود دارد هیچ کلمه ای برای توصیف آنچه که من احساس می کنم. من شده اند در انتظار این برای 99 روز" سینما مدیر لوئیس مرل گفت: 120 نفر از افرادی که در صف برای اولین بار خود را بزرگ صفحه نمایش تجربه از اواسط ماه مارس زمانی که Covid-19 بحران توقیف طرح غرفه در سراسر کشور است.

"تماشای سری در Netflix بکشد یک چیز است اما سینما چیز دیگری" گفت: این فیلم star Emmanuelle Devos.

یک روز بزرگ' برای فیلم علاقمندان به فرانسه 6000 پرده سینما پس از بازگشایی مستند

حتی اگر سینما را بازگشایی شد اما آنها به مراتب از بازگشت به حالت عادی.

مقامات اصرار دارند که نمایش می تواند هرگز بیش از نیمی کامل با یک کرسی در هر دو طرف از هر filmgoer و که مشتریان باید پوشیدن ماسک آنها به عنوان صف بلیط و در راهروها.

با فرانسه و همچنین هالیوود تولید کنندگان نیاز به قرار دادن نسخه از برخی از بزرگترین فیلم وجود دارد نیز ممکن است بسیار کوچک جدید کرایه برای دیدن برای اولین بار در.

در عوض طرفداران فیلم را با فیلم هایی مانند "دوگل" biopic از فرانسه در زمان جنگ, رهبر, انتشار آن وقفه های مستند.

اما که ممکن است جلوگیری از فرانسه cinephiles. "فرانسه در یک مزیت واقعی در جهان برای این بازگشایی به دلیل [فرانسه] از 6000 صفحه نمایش 40 درصد از آنها در خانه هنر به این معنی که مردم فرانسه بیش از شاد برای پرداخت هزینه های نقل قول را تمام کردن, پیر, فیلم" فرانسه 24 فرهنگ, ویرایشگر لیزا Nesselson روز دوشنبه گفت:.

یک تعداد انگشت شماری از احتمال زیاد فیلم های پرفروش هالیوود هستند در افق بلندی برای ماه ژوئیه به رهبری کریستوفر نولان را هیجان انگیز "شعار" در مورد جاسوسی که باید برای جلوگیری از جنگ جهانی سوم شکستن و دیزنی, چینی, تاریخی, اکشن, حماسی "مولان".

فرانسه یکی از مهمترین cinephile کشور در جهان است. یک نظرسنجی در اوایل این هفته در بر داشت که 18.7 میلیون نفر – تقریبا یک سوم از جمعیت – برنامه ریزی برای دیدن یک فیلم در ماه آینده.

(FRANCE 24 با AFP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن