Coronavirus مرتبط گرسنگی جان 10,000 کودکان بیش از یک ماه می گوید: سازمان ملل متحد

صادر شده در: 28/07/2020 - 16:50 کروناویروس و محدودیت های آن در حال هل دادن در حال حاضر گرسنه جوامع بیش از لب

توسط NEWSPISHGAMANNN در 7 مرداد 1399

صادر شده در:

کروناویروس و محدودیت های آن در حال هل دادن در حال حاضر گرسنه جوامع بیش از لبه کشتن حدود 10,000 بیشتر کودکان یک ماه به عنوان ناچیز مزارع از بازار را کاهش دهد و روستاهای جدا شده از مواد غذایی و کمک های پزشکی سازمان ملل متحد روز دوشنبه هشدار داد.

تبلیغات

در فراخوانی برای اقدام, چهار, آژانس های سازمان ملل هشدار داد که رشد سوء تغذیه با توجه به Covid-19 همه گیر را در دراز مدت عواقب فردی تبدیل تراژدی به یک نسل فاجعه است.

بیش از 550 ، 000 اضافی کودکان هر ماه زده بودن آنچه که به نام هدر رفتن و یا سوء تغذیه است که نشان میدهد در دوک وار اندام و شكم متسع کرد. هدر رفتن و کوتاه قدی می توانید به طور دائم آسیب کودکان از لحاظ جسمی و ذهنی.

"به امنیت غذایی اثرات Covid بحران در حال رفتن به منعکس کننده سال های بسیاری از در حال حاضر," دکتر گفت: Francesco Branca که سر از تغذیه. "وجود دارد رفتن به یک اجتماعی اثر است."

رهبران چهار سازمان های بین المللی — سازمان بهداشت جهانی یونیسف به برنامه جهانی غذا و سازمان غذا و کشاورزی — به نام برای حداقل $2.4 میلیارد بلافاصله به آدرس گرسنگی جهانی.

اما حتی بیشتر از کمبود پول محدودیت در حرکت مانع از خانواده به دنبال درمان گفت: ویکتور Aguayo رئیس یونیسف تغذیه برنامه.

"با داشتن مدارس بسته با داشتن مراقبت های بهداشتی اولیه و خدمات مختل, با داشتن تغذیه ای برنامه های ناکارآمد ما نیز ایجاد آسیب" Aguayo گفت. او اشاره کرد به عنوان مثال در نزدیکی جهانی تعلیق از مکمل های ویتامین A است که یک راه بسیار مهم برای تقویت و توسعه سیستم ایمنی بدن.

کودکان کمتر آن را به بیمارستان

در افغانستان جنبش محدودیت های جلوگیری از خانواده ها از آوردن آنها دچار سوء تغذیه کودکان به بیمارستان ها برای مواد غذایی و کمک های اولیه فقط زمانی که آنها به آن نیاز دارید. به ایندیرا گاندی در بیمارستان در پایتخت افغانستان دیده می شود تنها سه یا چهار نفر دچار سوء تغذیه کودکان گفت, متخصص Nematullah امیری. پارسال 10 بار به عنوان بسیاری از.

چون کودکان نمی آیند در هیچ راه قطعی برای مقیاس مشکل اما یک مطالعه اخیر توسط دانشگاه جانز هاپکینز نشان داده اضافی 13,000 افغان کمتر از 5 می میرند.

افغانستان در حال حاضر در منطقه از گرسنگی شدید سوء تغذیه در دوران کودکی خونتان از 690,000 در ماه ژانویه به 780,000 — 13 درصد افزایش با توجه به یونیسف.

در یمن و محدودیت در حرکت مسدود شده اند کمک های توزیع همراه با به تاخیر انداختن حقوق و افزایش قیمت. جهان عرب به فقیرترین کشور رنج می برند بیشتر از یک سقوط در حواله و کاهش کمک های مالی از سازمان های بشردوستانه.

یمن در حال حاضر در آستانه قحطی با توجه به بال غربی که با استفاده از بررسی داده های ماهواره ای و آب و نقشه برداری به دقت اشاره کردن مکان های بیشتر نیاز دارند.

'در حال حاضر ما گرسنه هستند'

برخی از بدترین گرسنگی هنوز هم رخ می دهد در کشورهای جنوب صحرای آفریقا. در سودان 9.6 میلیون نفر زندگی می کنند از یک وعده غذایی بعدی — 65% افزایش از زمان مشابه در سال گذشته.

مستندات در سراسر سودان استان به عنوان در سراسر جهان خشک شده اند تا کار کنند و درآمد برای میلیون ها نفر. با تورم برخورد 136 درصد قیمت کالاهای اساسی بیش از سه برابر شده است.

"این شده است هرگز به آسان است اما در حال حاضر ما گرسنه هستند غذا خوردن چمن ها و علف های هرز و گیاهان از زمین" گفت: ابراهیم یوسف مدیر Kalma اردوگاه برای آوارگان داخلی در کشور جنگ زده جنوب دارفور است.

آدم هارون رسمی در Krinding اردوگاه در غرب دارفور, ثبت نه مرگ و میر مرتبط با سوء تغذیه در غیر این صورت یک اتفاق نادر در طول دو ماه گذشته پنج نوزاد و چهار نفره بزرگسالان, او گفت:.

قبل از همه گیر و مستند عبدالله خانواده از خوردن سه وعده غذا در روز گاهی با نان و یا آنها می خواهم اضافه کردن کره را به پوره. در حال حاضر آنها را به یک وعده غذایی از "فرنی ارزن" آب مخلوط با دانه. Zakaria Yehia عبدالله یک کشاورز در حال حاضر در Krinding گفت: گرسنگی در حال نشان دادن "در کودکان مواجه است."

"من نمی باید اصول اولیه من نیاز به زنده ماندن گفت:" 67 ساله که مشغول به کار نشده رشته از آوریل. "این بدان معناست که این 10 نفر شمارش من نمی تواند زنده بماند یا نه."

(FRANCE 24 با AP)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب