City Councilors Lydia Edwards (East Boston, Charlestown, North End) and Michelle Wu (at large) say they want to get the T to set aside one car on every Blue Line train for bicyclists who would ride their bikes to work downtown, if only there were a way to get them across Boston Harbor.
The council agreed to let them hold a hearing to discuss a possible bike pilot on the Blue Line after Edwards said that one of the biggest frustrations of East Boston bike owners is the inability to ride it to work unless they work north of the neighborhood, at a time when East Boston roads are increasingly clogged by car commuters.
She added that the company that wants to build a giant development at Suffolk Downs is proposing a massive infrastructure for bicyclists, which will only end in frustration if its users can't go any further than Maverick Square.
Neighborhoods:
Free tagging:
Ad:
tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- مسلمانان در سراسر جهان شروع جشن عید فطر تحت Covid-19 محدودیت
- Covid-19 انتخاب: پاریس, پرستاران, پزشکان فاش کردن تلفات سنگین بر سلامت روان
- اولین درس اسباب بازی خود را به خاطر دارید؟ مقداری اطلاعات را {گرفتم|خرید|گرفتم|دریافت کردم...
- جهادگران راه اندازی حمله به نیجر اردوگاه پناهندگان سازمان ملل متحد می گوید
- جراحی زیبایی چشم و پلک؛ بایدها و نبایدها
- ایده ها، فرمول ها و میانبرها برای پودر میکرونیزه کربنات کلسیم
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- توسعه دهنده وعده یکی از بوستون برای اولین بار 'post-Covid' پروژه های: مسکونی و R&D آزمایشگاه لینکلن خیابان در برایتون
- Picking up the pieces: The psychological aftermath of the Beirut blast