City Councilors Lydia Edwards (East Boston, Charlestown, North End) and Michelle Wu (at large) say they want to get the T to set aside one car on every Blue Line train for bicyclists who would ride their bikes to work downtown, if only there were a way to get them across Boston Harbor.
The council agreed to let them hold a hearing to discuss a possible bike pilot on the Blue Line after Edwards said that one of the biggest frustrations of East Boston bike owners is the inability to ride it to work unless they work north of the neighborhood, at a time when East Boston roads are increasingly clogged by car commuters.
She added that the company that wants to build a giant development at Suffolk Downs is proposing a massive infrastructure for bicyclists, which will only end in frustration if its users can't go any further than Maverick Square.
Neighborhoods:
Free tagging:
Ad:
tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- Covid-19: جدید مرگ و میر منتشر شده اما hospitalisations ادامه به سقوط در فرانسه
- نقشه برداری از استراتژی های رقبا و تنظیم برنامه ای برای موفقیت
- بالا دادگاه اروپایی رو داده های توافق با ما
- بوروندی حزب حاکم نامزد برنده انتخابات ریاست جمهوری با 68.7 درصد از آرا
- پس از Covid-19 ترس از بی ثباتی اجتماعی به عنوان چین نرخ بیکاری در قله
- Coronavirus انتقاد شدید از طریق درآمد مالیاتی دولت
- ویتنامی در محل West Roxbury به صاحبان جدید, نام, منو,
- هرگز ذهن بلردس در اینجا موانع بتن
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- دکتر حسین خیراندیش