Covid-19: پاریسی به نوبه خود به دوچرخه سواری به عنوان پایان مستند نزدیک

صادر شده در: 08/05/2020 - 17:35Modified: 08/05/2020 - 17:37 فرانسه آماده به تدریج پایان آن Covid-19 مستند, o

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

صادر شده در: Modified:

فرانسه آماده به تدریج پایان آن Covid-19 مستند, on May 11, کارگران مشغول نصب ده ها کیلومتر موقت مسیرهای دوچرخه سواری در سراسر پاریس و حومه اطراف آن بخشی از برنامه ای برای آماده سازی و تشویق – انتظار رونق در دوچرخه سواری در پایتخت.

تبلیغات

این شهرستان در حال برنامه ریزی در نصب 50km از چرخه خطوط با صدها نفر در حومه این نزدیکی هست.

برخی از پاریس شلوغ ترین جاده ها مانند Rue de Rivoli, نیز بسته به اتومبیل.

شهر امیدوار است برای جلوگیری از بازگشت به احتقان شدید که بخشی از زندگی روزانه قبل از این مستند و همچنین کاهش جمعیت زیادی در حمل و نقل عمومی به عنوان مردم شروع به بازگشت به کار.

و بسیاری از پاریسی به نظر می رسد مشتاق در نظر گرفتن دو چرخ حمل و نقل به عنوان پایان مستند نزدیک با تعدادی از مغازه ها دوچرخه گفت: فروش منفجر شد و در روز های اخیر.

"ما شده است فروش به طور متوسط دو دوچرخه یک روز برای دهه گذشته یا بیشتر. منتهی به پایان مستند ما شده است فروش حدود 10 روز" Cedric Laurent, مدیر, چرخه, Laurent, به خبرگزاری فرانسه گفت.

"من وحشت زده از در نظر گرفتن حمل و نقل عمومی. من باید به صلیب کل پاریس زمانی که من بازگشت به کار, بنابراین من به دنبال یک دوچرخه الکتریکی. به علاوه آن را آفتابی در حال حاضر, بنابراین من فکر می کنم این بهترین راه حل" اضافه شده مشتری دایان Shenouda.

آن باقی مانده است دیده می شود اگر دوچرخه سواری را تبدیل به یک راه زندگی برای بیشتر پاریسی در دراز مدت اما پاریس شهردار Anne Hidalgo ساخته شده است ساخت این شهر بیشتر دوچرخه دوستانه بخش مهمی از او دوباره انتخابات قبل از انتخابات قطع شد توسط Covid-19 بیماری همه گیر.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن