Covid-19 در معرض محدودیت های 'واقعیت-انکار پوپولیسم', مرکل می گوید پارلمان اروپا

صادر شده در: 08/07/2020 - 16:29 آنگلا مرکل ارائه آلمان را در اولویت های خود را برای شش ماه مدت در راس ریاست

توسط NEWSPISHGAMANNN در 18 تیر 1399

صادر شده در:

آنگلا مرکل ارائه آلمان را در اولویت های خود را برای شش ماه مدت در راس ریاست اتحادیه اروپا روز چهارشنبه خواستار اقدام سریع برای تقویت اقتصاد در پی بیماری همه گیر کوروناویروس در حالی که تاکید است که این بحران تا به حال در معرض محدودیت های "واقعیت-انکار پوپولیسم".

تبلیغات

Coronavirus همه گیر است که نشان از محدودیت های "واقعیت-انکار پوپولیسم" صدراعظم آلمان گفت: پارلمان اروپا روز چهارشنبه به عنوان او مجموعه های خارج کشور برنامه های خود را برای شش ماه ریاست اتحادیه اروپا است.

آلمان در زمان بیش از وظیفه ریاست جلسات اتحادیه اروپا در جولای 1 و چالش های به دنبال یک مصالحه در یک coronavirus بازیابی صندوق برای 27 کشور بلوک و همچنین اتحادیه اروپا بر سر بودجه هفت سال آینده به عنوان قاره چهره به کار از بیرون کشیدن از یک رکود عمیق است.

"عمق رکود اقتصادی خواسته است که ما عجله بسر می رسانید" مرکل قانونگذاران گفت. "ما باید بدون اتلاف زمان - تنها ضعیف ترین رنج می برند که. من بسیار امیدوارم که ما می تواند رسیدن به یک توافق در این تابستان. که نیاز به مقدار زیادی از آمادگی برای مصالحه از همه طرف - و از شما بیش از حد."

"ما باید ساده و بی تکلف: در بسیاری از کشورهای عضو مخالفان از اروپا فقط در حال انتظار به سوء استفاده از بحران برای آنها به پایان می رسد," او گفت:. "ما باید به آنها نشان می دهد که ارزش افزوده همکاری در اتحادیه اروپا نهفته است. ما باید نشان دهد که بازگشت به ناسیونالیسم به معنی نه بیشتر اما کمتر کنترل است."

به صراحت و بدون نامگذاری هر کشور و یا سیاستمداران مرکل با اشاره به احتیاطی نمونه در جاهای دیگر.

"ما در حال دیدن در لحظه ای که همه گیر نمی توان مبارزه با دروغ و دروغ و نه می توان آن را با نفرت و اضطراب," او گفت:.

"واقعیت-انکار پوپولیسم است که نشان داده شده است محدودیت های آن," او اضافه شده به کف زدن. "در یک دموکراسی حقایق و شفافیت مورد نیاز هستند. که متمایز اروپا و آلمان خواهد ایستاد تا آن را در طول آن ریاست جمهوری است."

صدراعظم آلمان و رئیس جمهور فرانسه امانوئل پاکسازی در ماه مه پیشنهاد ایجاد یک بار 500 میلیارد یورو ($563 میلیارد دلار) بازیابی صندوق خواهد بود که از طریق مشترک اتحادیه اروپا و وام گرفتن. که یک گام بزرگ برای آلمان با شکستن خود را به مدت طولانی در مخالفت با هر نوع مشترک قرض گرفتن.

اتحادیه اروپا اجرایی کمیسیون گسترش در این پیشنهاد قرار دادن به جلو برنامه ریزی برای یک 750 میلیارد یورو از صندوق عمدتا از کمک های مالی. آن چهره مقاومت از کشورهای لقب "صرفه چهار" - اتریش ، دانمارک ، هلند و سوئد - که مخالفت با کمک های مالی و تمایلی به دادن پول دور بدون رشته های متصل.

"این است که حق و مهم برای مناطق به خصوص ضربه از بحران و بالاتر از همه افرادی که در آنجا زندگی می کنند قادر به تعداد ما همبستگی" مرکل روز چهارشنبه گفت. "این است که در بسیار خود ما منافع - اما در همان زمان که همچنین به معنای تلاش است که لازم است برای خوب از همه باید در بحبوحه لحاظ اقتصادی قوی کشورهای عضو در یک طرفه راه است."

(AP)



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن