Covid-19 در ماداگاسکار: رئیس جمهور جنجال برانگیز 'درمان معجزه'

صادر شده در: 05/05/2020 - 18:42بروز رسانی: 05/05/2020 - 18:43 ماه گذشته رئیس جمهور ماداگاسکار و کشور موسسه ت

توسط NEWSPISHGAMANNN در 16 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

ماه گذشته رئیس جمهور ماداگاسکار و کشور موسسه تحقیقات کاربردی راه اندازی Covid-آلی (CVO) یک نوشیدنی مشتق شده از گیاه درمنه آنها ادعا می کنند می تواند در درمان و جلوگیری از Covid-19. در حال حاضر کشورهای دیگر در منطقه شروع به واردات داروی گیاهی, با وجود کمبود تحقیقات علمی تا از آن صورتحساب به عنوان یک درمان معجزه برای coronavirus.

تبلیغات

"همه آزمایشات و تست های انجام شده و اثر آن در کاهش و رفع علائم ثابت شده در درمان Covid-19 بيمار در ماداگاسکار" رئیس جمهور Andry Rajoelina ماداگاسکار گفت: از این نوشیدنی در مارس 20.

هر چند اطلاعات کمی در دادگاه در دسترس ساخته شده – Rajoelina می گوید دو بيمار درمان شده است تا کنون با استفاده از معجون – رئیس جمهور شده است با شوق و ذوق ترویج چای گیاهی به عنوان یک Covid-19 درمان در رسانه های اجتماعی در حالی که تشویق دیگر رهبران آفریقایی به واردات آن است.

در روزهای اخیر هر دو گینه استوایی و جمهوری دموکراتیک کنگو گرفته اند تحویل هزار دوز از این نوشیدنی در حالی که تانزانیا سنگال و کنگو برازاویل گفته اند که آنها نیز انجام خواهد داد.

درمنه است که مورد استفاده برای طیف وسیعی از اهداف دارویی در سراسر آفریقا و برخی از گونه های یافت شده ضد مالاریا خواص.

اما ارتقاء نوشیدنی است که دست به کودکان مدرسه در ماداگاسکار و در نقاط توزیع در شهرها و شهرستانها باعث شده تا زنگ خطر برای محققان هر دو در کشور و در میان جامعه علمی بین المللی که می گویند هیچ مدرکی وجود ندارد تا از آن ادعا می کنند می تواند درمان Covid-19.

"شما نمی توانید بلافاصله می گویند:" در اینجا این است که یک دارو موثر' حتی اگر آن را تا یک تاریخی, سنتی, استفاده دارویی است. آن را کاملا ضروری برای راه اندازی یک پژوهش پروتکل" گفت: Michel یائو اضطراری مدیریت عملیات برای آفریقا در که.

"شاید آنها را شناسایی کرده اند چیزی امیدوار کننده است اما هنوز هیچ گونه شواهد است که می تواند اجازه می دهد ما را به ارائه آن و یا به رسمیت شناختن آن به عنوان چنین. "

سازمان غیر دولتی شفافیت بین المللی نیز خواستار شفافیت بیشتر از ماداگاسکار دولت بیش از این نوشیدنی را ارتقاء.

"ما تنها می تواند نگرانی در مورد کدورت در اطراف [نوشیدنی] و تبلیغات خود را تحمیل بر عموم ترکیب آن و عوارض آن بودجه گفت: Ketakandriana Rafitoson شفافیت بین المللی ماداگاسکار.

"این امر می تواند شرم آور اگر اثر تولید شده توسط CVO تر بودند فاجعه در دراز مدت از ویرانی ناشی از Covid-19 خود را. "

ماداگاسکار ثبت 149 Covid-19 تا به امروز با هیچ تایید مرگ.



tinyurlv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب