Covid-19: ملبورن آغاز می شود شش هفته مقررات منع رفت و آمد به بنیادی افزایش coronavirus موارد

صادر شده در: 03/08/2020 - 07:36 استرالیا دومین شهر ملبورن وارد آن برای اولین بار بعد از تشدید محدودیت ها برا

توسط NEWSPISHGAMANNN در 13 مرداد 1399

صادر شده در:

استرالیا دومین شهر ملبورن وارد آن برای اولین بار بعد از تشدید محدودیت ها برای جلوگیری از گسترش احیا coronavirus روز دوشنبه به عنوان ساکنان آماده برای اعلامیه های بیشتر در کسب و کار و تعطیلی.

تبلیغات

ایالت ویکتوریا اعلام "وضعیت اضطراری" در روز یکشنبه و اعمال مقررات منع رفت و آمد شبانه برای سرمایه به عنوان بخشی از این کشور شدیدترین جنبش محدودیت برای تاریخ.

این حرکت بود با حمایت دولت فدرال با نخست وزیر اسکات موریسون گفت این بود: "متاسفانه لازم" برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر.

دولت برتر Daniel Andrews بود و انتظار می رود به اعلام اقدامات بیشتری را در مورد کسب و کار که باید بعد از آن در روز دوشنبه است.

تحت محدودیت های جدید یک حکومت نظامی از 8 ساعت به ساعت 5 صبح خواهد بود در محل به مدت شش ماه محرومیت شهرستان را نزدیک به پنج میلیون نفر از ترک خانه های خود را به جز برای کار و یا برای دریافت و یا به مراقبت.

چند نفر در خارج از خانه در مرکز شهر در صبح روز دوشنبه و ترافیک جلد نازک به نیمی از آنچه که در حال حاضر نور جریان را با پلیس داده می شود قدرت را به اطمینان حاصل شود مردم مطابق با بهداشت عمومی جهت.

سوپر مارکت ها باز باقی خواهد ماند همراه با رستوران و غذای آماده و تحویل خدمات اما برخی از کسب و کار که قبلا شده بود مجبور به بستن خواسته خواهد شد که به تعطیل. مدارس را به حرکت از راه دور آموزش از شنبه.

"این است که ویرانگر ... هیچ کس نمی خواست آن را برای رسیدن به این" خزانه دار جاش Frydenberg گفت نه اخبار تلویزیون است.

"تنها یک راه وجود دارد و آن این است که به ساقه جزر و مد از موارد جدید. این یک ضربه بزرگ در جرات به هزاران نفر از کسب و کارهای کوچک مناسب در سراسر کشور," او اضافه شده است.

نیوزیلند سفر راهرو به تاخیر افتاد

ایالت ویکتوریا باعث می شود تا حدود یک چهارم از اقتصاد ملی است. آن بود که با توجه به گزارش یکی دیگر از 429 موارد در روز دوشنبه از 671 عفونت در روز یکشنبه به رسانه های محلی گفت: پیش از انتشار رسمی آمار و ارقام.

در حالی که استرالیا شانس به مراتب بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر در حفظ coronavirus از گسترش تعداد جامعه انتقال و موارد ناشناخته ریشه مجبور محدودیت های جدید.

در تمام استرالیا ثبت کرده است بیش از 17,923 موارد و 208 مرگ و میر.

ویکتوریا شیوع است scuppered استرالیا امیدوار است برای سریع اقتصادی دوباره بجای اول برگشتن از کشور در رکود اقتصادی در نزدیک به سه دهه است.

افزایش موارد جدید نیز دیدن یک استرالیا-نیوزیلند سفر حباب به طور نامحدود به تعویق افتاد, نیوزیلند نخست وزیر Jacinda Arden روز دوشنبه گفت:.

"بخشی از معیارهای ما این است که در هر نقطه که ما باید قرنطینه-سفر رایگان آنها را به رایگان از جامعه انتقال برای یک دوره از زمان در 28 روز" protocol wine studio گفت نیوزیلند شبکه سه.

"که در حال رفتن به یک زمان طولانی برای استرالیا ... به طوری که خواهد بود در backburner برای برخی از زمان," او اضافه شده است.

هر دو کشور قبلا گفت: مسافرت های بین المللی بین این دو می تواند راه اندازی مجدد به عنوان به زودی به عنوان سپتامبر.

(FRANCE 24 با رادیو فردا)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب