Covid-19 جرقه اقتصادی جهانی بحران شبیه هیچ دیگر', صندوق بین المللی پول می گوید

صادر شده در: 24/06/2020 - 15:30تغییر یافته: 24/06/2020 - 15:30 جهانی بیماری همه گیر کوروناویروس را برانگیخته

توسط NEWSPISHGAMANNN در 4 تیر 1399

صادر شده در: تغییر یافته:

جهانی بیماری همه گیر کوروناویروس را برانگیخته اقتصادی "بحران شبیه هیچ دیگر" ارسال تولید ناخالص داخلی جهان ياوه 4.9 درصد در سال جاری و پاک کردن $12 تریلیون بیش از دو سال صندوق بین المللی پول گفت.

تبلیغات

در سراسر جهان کسب و کار خاموش شدن ناگهانی نابود صدها میلیون شغل و اقتصادهای بزرگ در اروپا چهره دو رقمی فرو می ریزد.

برای بهبود چشم انداز پست-همه گیر -- مانند پیش بینی های خود را -- در حال غرق در "فراگیر عدم قطعیت" با توجه به غیر قابل پیش بینی مسیر ویروس, صندوق بین المللی پول گفت: در آن روز چشم انداز اقتصادی جهان.

"این COVID-19 همه گیر شده بود و بیشتر تاثیر منفی بر فعالیت در نیمه اول سال 2020 نسبت به پیش بینی و بهبود است و پیش بینی می شود تدریجی تر از آنچه قبلا پیش بینی" صندوق هشدار داده است.

در حالی که کسب و کار در حال بازگشایی در بسیاری از کشورها و چین دیده می شود بزرگتر و جهش در فعالیت بیش از حد انتظار موج دوم از عفونت های ویروسی را تهدید می کند چشم انداز این گزارش گفت:.

تولید ناخالص داخلی جهان است انتظار می رود به دوباره بجای اول برگشتن و تنها 5.4 درصد در سال 2021 و تنها اگر همه به خوبی می رود صندوق بین المللی پول هشدار داد.

ضعیف ترین و آسیب پذیر

اقتصاددان ارشد صندوق بین المللی پول گیتا Gopinath گفت: در حال حاضر پیش بینی بحران را از بین ببرد $12 تریلیون بیش از دو سال و هشدار داد "ما نه از جنگل."

"قابل توجه مشترک حمایت از سیاست های پولی و مالی باید ادامه داد در حال حاضر" Gopinath گفت: در یک پست وبلاگ.

رکود است که به ویژه برای آسیب رساندن به کشورهای کم درآمد و خانواده و تهدید به خطر اندازد پیشرفت در کاهش فقر شدید واشنگتن-بر اساس بحران وام دهنده گفت: در آن گزارش.

صندوق ساخته شده شدید رو به پایین تجدید نظر به بسیاری از آوریل پیش بینی شده در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر و اقتصاددانان صندوق بین المللی پول از ترس coronavirus را ترک ماندگار زخم در اشتغال و کسب و کار و تجارت است.

حلق آویز بیش از پیش بینی است که این لایحه برای عظیم محرک اقتصادی دولت برنامه ای که سوخت بسیار پایین و نرخ بهره به احتمال زیاد مانع رکود اقتصادی از تبدیل به افسردگی و حتی به عنوان آنها ایجاد شده و افزایش سطح بدهی.

شدید رو به پایین تجدید نظر

آسیب است با اینحال خیره کننده و گسترده تر از هر رکود در دهه های اخیر. رکود اقتصادی در بسیاری از اقتصادهای بزرگ خواهد بود بیش از دو برابر است که رنج می برد در طول بحران مالی جهانی در سال 2009 که به عنوان عمده اقتصادهای در حال توسعه مانند چین و هند و برزیل بودند پررونق است.

چین به اضافه کردن رشد یک درصد در این سال تنها مثبت رقم در لیست طولانی از کلید اقتصاد صندوق بین المللی پول آهنگ.

ایالات متحده را کوچک هشت درصد و آلمان کمی کمتر در حالی که فرانسه و ایتالیا و اسپانیا و انگلیس را رنج می برند دو رقمی انقباضات. ژاپن باعث می شود کمی بهتر است با یک قطره فقط 5.8 درصد با توجه به پیش بینی.

مکزیک نیز دیدن دو رقمی کاهش در حالی که برزیل نتواند که علامت گذاری به عنوان نشانی آرژانتین است که در وسط یک بحران بدهی در بالا از آن سلامت و بحران اقتصادی این کشور و یک بار دیگر قصور در آن تعهدات خارجی است.

صندوق بین المللی پول با اشاره به سازمان بین المللی کار برآورد اطلاعات بیش از 300 میلیون شغل از دست داده بودند در سه ماهه دوم سال است.

این "قابل ملاحظه" سیل از بودجه دولت برای حمایت از کارگران و کسب و کار "باید forestalled بدتر کوتاه مدت زیان" اما صندوق بین المللی پول خواست کشورها برای جلوگیری از یک وضعیت که در آن کمک های "قبل از موعد مقرر خارج شود و یا به طور نادرست هدفمند" از آنجا که می تواند از بدتر شدن آسیب های اقتصادی.

"یک مطلب طولانی مدت کاهش در فعالیت می تواند منجر به زخم بیشتر از جمله از گسترده تر شرکت تعطیلی به عنوان بازمانده شرکت دریغ به استخدام افراد جویای کار پس از تمدید بیکاری" صندوق هشدار داده است.

تجارت آمار بازیابی ضعیف

با حمل و نقل و تولید تعطیل هفته صندوق بین المللی پول پروژه های تجارت جهانی حجم سقوط خواهد کرد و تنها زیر 12 درصد -- و اقتصادهای پیشرفته را ببینید و حتی بیشتر چشمگیر رها کردن.

صندوق بین المللی پول همچنین هشدار داد خطرات ناشی از فرسایش روابط بین و داخل کشورها.

"فراتر از همه گیر مرتبط با خطراتی افزایش تنش بین ایالات متحده و چین در چند جبهه ساییده شده روابط میان سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک+) ائتلاف از تولید کنندگان نفت و گسترده ناآرامی های اجتماعی مطرح چالش های اضافی به جهانی اقتصاد" در این گزارش است.

تجارت اختلالات می تواند به تضعیف بهره وری به عنوان شرکت های shift زنجیره تامین به سعی کنید برای محافظت از خود در برابر آینده ضعف ها و شرکت ها نیز هزینه های بالاتر به آنها اتخاذ پیشرفته روش های تمیز کردن و اجتماعی فاصله مورد نیاز است.

در میان عدم قطعیت این احتمال وجود دارد که رکود اقتصادی می تواند خفیف تر از پیش بینی های این گزارش است.

"خطراتی اما باقی می ماند و قابل توجه" آن هشدار داد.

(AFP)

آخرین مطالب