دنی Hamlin لبه تعقیب الیوت در طولانی تاخیر میامی مسابقه نسکار

دنی Hamlin سحر و جادو در حیاط-میامی سریع السیر یک بار دیگر. Hamlin رفت به سرب برای بار آخر با 30 دور چپ و

توسط NEWSPISHGAMANNN در 26 خرداد 1399

دنی Hamlin سحر و جادو در حیاط-میامی سریع السیر یک بار دیگر.

Hamlin رفت به سرب برای بار آخر با 30 دور چپ و برگزار کردن تعقیب الیوت برای رکورد خود را مقید سوم جام نسکار سری پیروزی در حیاط.

سابق رانندگان تونی استوارت و گرگ Biffle دیگر برندگان سه بار. Hamlin است که در این باشگاه در حال حاضر پس از مبارزه با الیوت بیشتر از شب است.

"این یکی واقعی بود, ویژه" Hamlin گفت.

Hamlin مسابقه به سومین پیروزی خود در این فصل و 40 به طور کلی. او با پیروزی در دیتونا 500 و برنده در دارلینگتون ماه گذشته.

در حیاط او به رهبری 137 از 267 دور در 1 و نیم مایل آهنگ Joe Gibbs Racing شماره 11 تویوتا اتمام 0.895 ثانیه جلوتر از الیوت.

رایان Blaney سوم شد و در حالی که تایلر Reddick چهارم به پایان رسید.

آب و هوا شمردن مسابقه در تمام طول روز. شمارش قبل از مسابقه رعد و برق تاخیر وجود دارد 3 ساعت, 42 دقیقه از نشستن در اطراف در آب و مربوط به توقف در یک روز که در آن بسیاری از مسیر خشک شد در سراسر.

• تعقیب Briscoe از دست خیلی از تیم خود و هنوز هم یک پیروزی است.

Briscoe جان سالم به در برد دو در اواخر اخطار و کوره در رفته اضافه کاری پایان به پیروزی در یک Xfinity سری مسابقه در حیاط-میامی جاده سریع السیر — در حالی که اضافه کردن به یک کابوس آخر هفته نوح Gragson که دیدم منجر به لغزش دور در دور نهایی برای دومین روز متوالی.

Briscoe بود بدون خدمه رئیس ریچارد Boswell, ماشین, رئیس نیک Hutchins و مهندس DJ Vanderley همه آنها شروع به خدمت چهار مسابقه تعلیق برای ایمنی نقض رخ داده است که روز شنبه. بنابراین Briscoegot استوارت-هاس مسابقه مسابقه مدیر گرگ Zipadelli برای پر کردن به عنوان خدمه ارشد و برنده شد.

Brandon Jones دوم بود راس Chastain سوم شد و A. J. Allmendinger چهارم بود. Gragson قرار می گیرد پنجم از دست دادن نه تنها یک مسابقه است که در دست خود را برای دومین مستقیم روز بلکه 100 ، 000 $"داش نقدی" جایزه که زخم رفتن به Allmendinger.

فوتبال: بازی یک بازی خانگی در مرکز آموزش در سانتیاگو برنابئو ورزشگاه رئال مادرید از سر خود لیگ اسپانیا کمپین با یک 3-1 برنده بیش از ایبر به نگه داشتن سرعت با رهبر بارسلونا. بازی را دیدم مارسلو را به زانو بعد از یک هدف آشکار برای حمایت از سیاه و سفید زندگی مهم جنبش است.

• لورکوزن افزایش آن در لیگ قهرمانان امیدوار است در حالی که گسترش شالکه را طولانی winless اجرا در بوندسلیگا با 1-1 قرعه کشی. یک ور مجازات تماس بگیرید و نظر قرار داده اند شالکه در دوره را برای پیروزی در 13 بازی اما خوان میراندا اواخر خود-هدف این بود که به اندازه کافی برای لورکوزن به حرکت به چهارم.

کالج فوتبال: Iowa دفاعی پشت جک Koerner پایدار آسیب های جدی زمانی که او و یک مسافر در یک جت اسکی برخورد با یک قایق در دریاچه از رشتهکوه اوزارک در میسوری. با توجه به پلیس گزارش Koerner و کول تابوت صدمه دیده شد در حدود 6:30 p. m. روز شنبه هنگامی که خود را شناور سقوط کرد و به طرف قایق. تابوت گرفته شده بود به یک بیمارستان توسط هواپیما. Koerner گرفته شده بود به یک بیمارستان با غیر تهدید کننده زندگی صدمات.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب