با وجود ستایش برای Covid-19 پاسخ تایوان محروم از که مجمع

صادر شده در: 18/05/2020 - 16:51بروز رسانی: 18/05/2020 - 16:56 با وجود برنده شدن جهانی ستایش برای آن کارآمد پ

توسط NEWSPISHGAMANNN در 29 اردیبهشت 1399

صادر شده در: بروز رسانی:

با وجود برنده شدن جهانی ستایش برای آن کارآمد پاسخ به کروناویروس همه گیر تایوان را دعوت به این هفته جلسه یک کلید سازمان جهانی بهداشت (WHO) بدن حذف تایوانی و مقامات ایالات متحده را مقصر فشار از چین است.

تبلیغات

غیر کسانی که عضو تایوان بوده و لابی برای شرکت در این که تصمیم سازمان بهداشت جهانی که باز در روز دوشنبه گفت که به قفل آن را برای ایجاد یک شکاف در مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

به جای آن که کشورهای عضو توافق کردند که در شروع مجمع به تاخیر انداختن یک بحث بحث در اعطای تایوان ناظر با وجود ایالات متحده و دیگران پله تا فشار در روزهای اخیر.

تایوان بود گفت: می خواستم برای به اشتراک گذاشتن با جهان آن تجربه موفق در مبارزه با کروناویروس داشتن تنها گزارش 440 موارد و هفت مرگ و میر با تشکر برای تشخیص زودرس و پیشگیری کار می کنند.

اما چین که در نظر دموکراتیک حکومت تایوان خود را با هیچ حق حضور در نهادهای بین المللی به عنوان یک دولت مستقل به شدت اعتراض به تایوان شرکت در مجمع مگر اینکه آن را پذیرفته و آن را بخشی از چین چیزی تایپه دولت حاضر به انجام.

"با وجود تمام تلاش های ما و سطح بی سابقه ای از حمایت بین المللی تایوان دریافت کرده است و نه دعوت به شرکت" وزیر امور خارجه یوسف وو به خبرنگاران گفت:.

"وزارت امور خارجه مراتب تاسف عمیق و قوی نارضایتی که سازمان بهداشت جهانی دبیرخانه تسلیم به فشار از دولت چین و همچنان به بی اعتنایی به حق به سلامت از 23 میلیون نفر از تایوان" وو اضافه شده است.

تایوان دفتر ریاست جمهوری همچنین ابراز خشم گفت: تایوانی مردم را "حق مطلق" را به شرکت در جامعه بین المللی و این که جزیره را نمی تعظیم به فشار.

"ما قاطعانه اصرار سازمان بهداشت جهانی دبیرخانه رد پکن نامناسب دخالت" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری Alex Huang یک کنفرانس خبری گفت.

هر دو که و چین می گویند تایوان شده است با ارائه کمک و اطلاعات به آن نیاز دارد در این بیماری همه گیر است که تایوان به شدت مورد مناقشه است.

ما انتقاد شدید فشار از چین'

ایالات متحده بارها و بارها به درگیری با چین بیش از امتناع خود را به اجازه می دهد تایوان دسترسی کامل به بدن کمک به سوخت بیشتر تنش بین واشنگتن و پکن است.

وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo روز دوشنبه را محکوم کرد که تاخیر در اینکه آیا شامل تایوان گفت: این ثابت در آمریکا به اتهام که سازمان ملل متحد آن را مدیون به چین است.

Pompeo گفت که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus که شده است به شدت انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت "تا به حال هر قانونی قدرت و سابقه" شامل تایوان در این نشست است.

"اما او به جای آن تصمیم گرفت به دعوت تایوان تحت فشار جمهوری خلق چین" Pompeo در بیانیه ای گفت.

"مدیر کل عدم استقلال محروم مونتاژ تایوان مشهور علمی تخصص در بیماری همه گیر و بیشتر خسارت که اعتبار و اثربخشی در زمانی که جهان به آن نیاز دارد بیشتر" Pompeo در بیانیه ای گفت.

تایوان با حضور در مجلس به عنوان یک ناظر از 2009-2016 اما چین مسدود شده بیشتر مشارکت پس از انتخابات از رئیس جمهور تایوان Tsai و نشستند ون که چین به عنوان دیدگاه یک تجزیه طلب, اتهام او را رد کرد.

وو گفت که تایوان موافقت کرده بود این موضوع از آن مشارکت خواهد بود تا زمانی که بعد از آن در سال پس shorted مجمع می تواند تمرکز بر coronavirus

"طبعا کشورها می خواهید به استفاده از زمان محدود در دسترس به تمرکز بر روی راه های حاوی این بیماری همه گیر" او گفت:.

"به این دلیل همفکر سازمان ملل و دیپلماتیک متحدان پیشنهاد کرده اند که این پیشنهاد گرفته شود تا بعد از این سال زمانی که جلسات انجام خواهد شد به طور معمول به مطمئن شوید که وجود دارد پر خواهد شد و باز بحث" وو اضافه شده است.

"بعد از دقت در عبادت ما مورد قبول این پیشنهاد از متحدان ما و همفکر سازمان ملل به صبر کنید تا زمانی که از سر جلسه قبل از ترویج بیشتر ما پیشنهاد داد."

(FRANCE 24 یمن)



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن