خلاصه: تگزاسی در ستاد به NFL باز فصل هفت. 10; IndyCar بازگشت شامل مونتری

The Kansas City Chiefs باز خواهد شد دفاع از خود را در سوپر جام قهرمانی با میزبانی هوستون در سپتامبر. 10 در

توسط NEWSPISHGAMANNN در 19 اردیبهشت 1399

The Kansas City Chiefs باز خواهد شد دفاع از خود را در سوپر جام قهرمانی با میزبانی هوستون در سپتامبر. 10 در NFL سالانه کیکآف بازی — انتظار تحولات در coronavirus همه گیر ، تمام 32 تیم خود را منتشر برنامه پنج شنبه.

یکی دیگر از برجسته از آخر هفته باز خواهد شد که تام بردی را به طور منظم فصل اولین با خلیج تمپا در برابر Drew Brees در نیواورلئان در سپتامبر. 13 — اولین matchup 40-plus quarterbacks در NFL تاریخ است. افتتاح SoFi ورزشگاه در منطقه لس آنجلس که یکشنبه شب قوچ میزبانی دالاس.

سنتی شنبه شب doubleheader در آخر هفته باز خواهد شد که پیتسبورگ در New York Giants و تنسی در دنور.

Allegiant ورزشگاه در لاس وگاس اولین در شب دوشنبه, سپتامبر. 21 با اظهارات رو Brees و پرستاران.

NFL برنامه در نظر گرفته شود آزمایشی با توجه به زمان ممنوعیت اجتماعات بزرگ.

در جای دیگر

IndyCar بازگشت شامل مونتری

IndyCar بدست پرچم سبز به شروع فصل آن در تگزاس با یک شب مسابقه ژوئن 6 بدون تماشاگر و آن 15-مسابقه برنامه شامل متوالی مسابقات در لاگونا سکا در مونتری کانتی.

IndyCar را تجدید نظر برنامه شامل doubleheaders در آیووا جاده سریع السیر (جولای 17-18) و لاگونا (Sept. 19-20) و دوم مسابقه در ایندیاناپولیس در جاده دوره وجود دارد به پایان فصل Oct. 3. ایندیاناپولیس 500 قبلا نقل مکان کرد و از آخر هفته روز یادبود به اوت. 23.

ژوئن بازکن فصل خواهد شد و در یک برنامه فشرده با تمرین مقدماتی و مسابقه در حال وقوع در همان روز. وجود خواهد داشت سخت دسترسی به دستورالعمل های محدود کردن تعداد پرسنل در سایت با یک غربالگری سلامت سیستم اداره به همه شرکت کنندگان شخصی و حفاظت از تجهیزات ارائه شده به هر کس ورود به مرکز.

نسکار است به رزومه مسابقه مارس 17 و در حال حاضر, خواهد, چوب, نزدیک به پایگاه های اصلی این تیم در کارولینای شمالی.

کالج بسکتبال: NCAA زده پشت در دانشگاه کانزاس' مردان برنامه تماس و پنج سطح من نقض حقوق بشر که ادعا رخ داده است "فاحش" و با این استدلال که آنها را "تضعیف و تهدید" کالج دو و میدانی.

در آخرین در یک سری از عقب و جلو براده NCAA تصریح کرد: در سال 92-صفحه پاسخ خود را ادعا می کنند که آدیداس نمایندگان بودند اقدام به عنوان بوستر هنگامی که دو نفر از آنها — T. J. Gassnolo و جیم Gatto — کمک به ترتیب به پرداخت آینده نگر استخدام. کسانی که معاملات شد یک نقطه مرکزی در گسترده اف بی آی حمله به بسکتبال کالج است که به دام افتادند, کانزاس, لویی و چند تن دیگر مشخصات بالا برنامه های.

مقامات کانزاس باید گفت: سر مربی لایحه خود و دستیار Kurtis تاونسند بود غافل از این معاملات.

تنیس: رقابت برای اولین بار در خاک ایالات متحده آمریکا پس از ورزش رفت وقفه در ماه مارس اتفاق خواهد افتاد دوشنبه از طریق جمعه در UTR طرفدار سری بازی در وست پالم بیچ فلوریدا.

این مسابقات که شامل آمریکایی ها Reilly Opelka و تامی پل خواهد تلویزیونی در تنیس کانال هر روز ساعت 9 صبح-ظهر PDT.



tinyurlv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب